Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Od kilku dni większość aukcji się nie wznawia, mam komunikat -
Ze względu na zmiany w opłatach nie wznowiliśmy Twojej oferty: cennik opłat zmienił się w czasie trwania Twojej oferty lub zmieni się przed kolejnym jej wznowieniem. Aby wystawić ofertę ponownie, kliknij w przycisk poniżej i zaakceptuj nowe warunki.
Muszę wszystko wznawiać na piechotę, jest na to jakaś metoda?
@henry Te oferty, które zostały zakończone, musisz wystawić ponownie po akceptacji nowych warunków. Natomiast kiedy zaakceptujesz nowe warunki, kolejne oferty powinny się wznawiać bez problemów.
Nie prawda. Przy kolejnych zakończonych również trzeba to akceptować. Jak zwykle zrobiliście sajgon. Część ofert się wznawia, część nie. Potem będą znowu duble albo oferta zginie.
Ciekawe czemu na koncie firmowym tak nie ma? Płacę wyższą prowizję na prywatnym, bo dodatkowa złotówka dochodzi, a Wy co? Nawet poprawnie wznowić ofert nie możecie...
@AnnaG-Antyki Piszesz o kolejnych zakończonych ofertach. Mnie chodzi o to, że kolejne oferty nie będą się kończyć, jeśli nowe warunki będą zaakceptowane.
@nat_not AnnaG-Antyki ma rację. Mam tak samo. W mojej kategorii nic się nie zmieniło a aukcje nie są wznawiane. Więc prawie 2 tysiące aukcji do wystawienia " z palca". pomimo tego że cały czas zaznaczam aby po zakończeniu aukcji została ona wystawiona ponownie ( jest przecież taka opcja nawet na koncie prywatnym ) to niestety tak się nie dzieje. Również ze szkicami jest kołomyja. Niektóre po wystawieniu znikają z zakladki " szkic " a inne nie. Nie mam pojęcia czym to jest spowodowane. Czym dalej w las, tym więcej drzew, a przekladając to na zwykly język czym więcej " usprawnień " tym trudniejsza i bardziej pracochłonna obsługa, tym bardziej że w większości przypadków nie ma żadnego komunikatu że cokolwiek się zmieniło. Aukcje które od dawna przechodziły weryfikację bez problemów, nagle nie przechodzą i trzeba wystawiać je ręcznie pomimo że nic się nie zmieniło. Dużo by trzeba pisać, ale po co jeżeli pracownicy Allegro i tak wiedzą lepiej.