Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witamy, już drugi dzień mamy problemy z Inpostem. Zasadniczo problem polega na tym, że zapłaciliśmy fakturę za usługi inpost, a oni mówią, że nie widzą płatności, zablokowali nasze konto inpost i przez dwa dni nie możemy wysyłać żadnych przesyłek! Nie odbierają telefonu i nie wiemy już, jak sobie poradzić w tej sytuacji. Największym problemem jest utrata punktów i tak dalej, skargi klientów itp. Jak Allegro może pomóc w rozwiązaniu tego problemu? Pomoc potrzebna pilnie
@Promerco dziwne , miałem taką sytuację .... kiedyś tam , dość dawno ,ale opiekun po przesłaniu potwierdzenia przelewu załatwił sprawę w 15minut , sprawdź czy na pewno przelew poszedł na właściwe konto .
?
Witam,
jeżeli faktura została przez Państwa opłacona, należy podjąć kontakt bezpośrednio z opiekunem handlowym lub przesłać potwierdzenie płatności w formacie PDF na adres e-mail windykacja@inpost.pl