Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
Jakiś czas temu nasze konta zostały zablokowane, jak mniemam z powodu dwóch zwrotów POK na dwóch kontach Allegro, w dwóch sytuacjach kupujący mogli dostać swoje towary, lecz nie chcieli na nie poczekać dodatkowego jednego dnia ( w poniedziałek miały być wysłane produkty, bo wiadomo, że w sobotę i niedzielę wysłać się nie da).
Nadal jednak nie otrzymałem żadnych informacji (ponowna prośba o odblokowanie kont po spłacie wyłudzonych POK) z godziny 20 wczoraj.
Proszę o pomoc co w tej sytuacji zrobić. Czy jest to normalne, że z powodu sytuacji, gdzie sprzedający ewidentnie ma rację, konta są blokowane? Naprawdę traktują państwo klienta detalicznego wyżej niż tego kto za państwo płaci?
Pozdrawiam, Użytkownik Dominik
@Sklep_SPHERE Nie blokują za friko, to nie był chyba tylko jeden dzień....
A co do tego : Naprawdę traktują państwo klienta detalicznego wyżej niż tego kto za państwo płaci? odpowiedź brzmi : naprawdę tak 🙂
Ale w jeden dzień byśmy to wysłali. Informowaliśmy klientów, że nie jesteśmy w stanie w jednym tygodniu wysyłać towarów, z powodów niezależnych od nas. Po czym okazało się, że część wiadomości została uznana przez system za niezgodne z regulaminem. Stąd wysyp ocen i dyskusji. Jak tutaj działać jak nie można?
@Sklep_SPHERE napisz do uokik bo to jest wykorzystanie swojej pozycji do wymuszania jakiś zwrotów z POK allegro to nie sąd i nie mogą rozstrzygać czy masz racje czy nie, a jak chcą bawić się w POK to niech wypłacają ze swoich a nie potem blokują konta 😞
To już się wydarzyło po raz drugi. Wtedy tak samo zwrot POK i sytuacja taka, że klient nawet nie widział, że jego paczka czeka w oddziale. I oczywiście po opłaceniu i napisaniu 20 wiadomości z różnych zablokowanych kont odblokowali. Tak z ciekawości pytam, więc ilu z nas sprzedających się to zdarza?
Allegro zazwyczaj blokuje zaraz wszystkie konta.
I co ja mam zrobić, jak nikt nie raczy odpisać?
@Sklep_SPHERE Twoje konto zostało zablokowane nie tylko z powodu tego, że Kupujący nie otrzymali towaru oraz zwrotu środków w sprawach, które tu przywołałeś. 10 września otrzymałeś od nas wiadomość mailową, w której wskazaliśmy Ci także inne powody blokady: "Na Pana konto nałożyliśmy ograniczenia funkcjonalności na podstawie art. 2.13 oraz 10.1 Regulaminu Allegro. Oceny sprzedaży, dyskusje i komentarze negatywne wskazują bowiem na pogorszenie się jakości obsługi klienta na Pana koncie." Otrzymałeś również od nas pełne wyjaśnienia, co powinieneś zrobić, aby blokada z tych powodów została usunięta. Od tego czasu oceny kupujących i wskaźnik jakości Twojej sprzedaży nie zmieniły się, stąd też Twoja ewidentna racja jest bardzo dyskusyjna.
Rozumiem, to tyczy się tego konta, z którego napisałem. Lecz czy wie Pani o tym, że kolejne - wszystkie konta (w tym te nowo założone niedawno) także zostały zablokowane? Czym to jest spowodowane?
@_HolaOla_ a jak Sprzedawca ma polepszyć obsługę skoro mu sklepy zamknęliście?
Dokładnie, nawet nie mogę wysyłać wiadomości do klientów
Błaganiem o usunięcie negatywów połączonym z przekupstwem. Gdzieś kiedyś mignęła mi tu podobna sytuacja.
Nie, teraz wymyślili, że już mi się Allegro nie należy:
"Z przykrością informuję, że ze względu na jakość prowadzonej sprzedaży na Pańskich kontach, nie zostaną one odwieszone.
Niniejszym, w związku z uporczywym naruszaniem przez Pana Regulaminu Serwisu Allegro, w szczególności art. 2.13, 10.7 oraz 10.1, na podstawie art. 15.4 Regulaminu, wypowiadamy umowę o świadczenie usług w ramach Serwisu, zawartą z Panem w dniu 30.05.2020 roku.
Jednocześnie informujemy, że zgodnie z art. 15.5 Regulaminu Serwisu Allegro nie jest Pan uprawniony do ponownej Rejestracji Konta w ramach Allegro, bez uprzedniej zgody Serwisu."
Czy to nie jest już lekką przesadą:
"Dzień dobry,
dziękuję za wiadomość i załączone dokumenty. Z przykrością informuję, że ze względu na jakość prowadzonej sprzedaży na Pańskich kontach, nie zostaną one odwieszone.
Niniejszym, w związku z uporczywym naruszaniem przez Pana Regulaminu Serwisu Allegro, w szczególności art. 2.13, 10.7 oraz 10.1, na podstawie art. 15.4 Regulaminu, wypowiadamy umowę o świadczenie usług w ramach Serwisu, zawartą z Panem w dniu 30.05.2020 roku.
Jednocześnie informujemy, że zgodnie z art. 15.5 Regulaminu Serwisu Allegro nie jest Pan uprawniony do ponownej Rejestracji Konta w ramach Allegro, bez uprzedniej zgody Serwisu.
Pozdrawiam
//Przemysław
Dział Bezpieczeństwa Transakcji
Zespół Allegro"
Co takie go zrobiłem, że Allegro mi się już nie należy?
Proszę o odpowiedź
start na nowym koncie to jest dramat oceny 6/6 50%
Zawsze realizowaliśmy wysyłki w ciągu max tygodnia. Każdy użytkownik powiadomiony o opóźnieniu. Allegro ustaliło jednak przewidywany czas wysyłki 1 dzień. Nie dziwię się, że byli źli.
Ale jak to "Allegro ustaliło"?
Czas wysyłki ustalasz sam, wystawiając aukcję. Czas dostawy - o ile mi wiadomo - jest ustalany przez automat na podstawie wcześniejszych Twoich wysyłek.
Najważniejsze - Allegro nie wtrynia się, jeśli czas wysyłki nie przekracza ustalonego przez Ciebie terminu. Przed chwilą przeglądałam oferty sprzedawcy, który dopiero po otrzymaniu zapłaty zamawia towar z zagranicy. Ustalił czas wysyłki na niemal trzy tygodnie i nijakiej krzywdy nie doznaje.
Spójrz na to z ich punktu widzenia: kilka nowych kont i od razu taka wtopa...
Z prywatnych powodów kadrowych nie mogliśmy wysłać szybciej.
@Sklep_SPHERE z prywatnych czy kadrowych powodów?🙂 W sumie to nie jest istotne, bo kupującego mało obchodzą nasze powody. On chce dostać to, za co zapłacił i nie lubi jak się go zwodzi.