anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Duży problem z Zablokowaniem kont

Sklep_SPHERE
#7 Wielbiciel#

Witam,

 

Jakiś czas temu nasze konta zostały zablokowane, jak mniemam z powodu dwóch zwrotów POK na dwóch kontach Allegro, w dwóch sytuacjach kupujący mogli dostać swoje towary, lecz nie chcieli na nie poczekać dodatkowego jednego dnia ( w poniedziałek miały być wysłane produkty, bo wiadomo, że w sobotę i niedzielę wysłać się nie da). 

 

Nadal jednak nie otrzymałem żadnych informacji (ponowna prośba o odblokowanie kont po spłacie wyłudzonych POK) z godziny 20 wczoraj.

 

Proszę o pomoc co w tej sytuacji zrobić. Czy jest to normalne, że z powodu sytuacji, gdzie sprzedający ewidentnie ma rację, konta są blokowane? Naprawdę traktują państwo klienta detalicznego wyżej niż tego kto za państwo płaci?

 

Pozdrawiam, Użytkownik Dominik

oznacz moderatorów
25 ODPOWIEDZI 25

pinsplash
#21 Demiurg#

@Sklep_SPHERE  Nie blokują za friko, to nie był chyba tylko jeden dzień....

A co do tego : Naprawdę traktują państwo klienta detalicznego wyżej niż tego kto za państwo płaci? odpowiedź brzmi : naprawdę tak 🙂

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów

Sklep_SPHERE
#7 Wielbiciel#

Ale w jeden dzień byśmy to wysłali. Informowaliśmy klientów, że nie jesteśmy w stanie w jednym tygodniu wysyłać towarów, z powodów niezależnych od nas. Po czym okazało się, że część wiadomości została uznana przez system za niezgodne z regulaminem. Stąd wysyp ocen i dyskusji. Jak tutaj działać jak nie można?

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@Sklep_SPHERE napisz do uokik bo to jest wykorzystanie swojej pozycji do wymuszania jakiś zwrotów z POK allegro to nie sąd i nie mogą rozstrzygać czy masz racje czy nie, a jak chcą bawić się w POK to niech wypłacają ze swoich a nie potem blokują konta 😞

________
Κώστας
oznacz moderatorów

Sklep_SPHERE
#7 Wielbiciel#

To już się wydarzyło po raz drugi. Wtedy tak samo zwrot POK i sytuacja taka, że klient nawet nie widział, że jego paczka czeka w oddziale. I oczywiście po opłaceniu i napisaniu 20 wiadomości z różnych zablokowanych kont odblokowali. Tak z ciekawości pytam, więc ilu z nas sprzedających się to zdarza?

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Allegro zazwyczaj blokuje zaraz wszystkie konta.

oznacz moderatorów

Sklep_SPHERE
#7 Wielbiciel#

I co ja mam zrobić, jak nikt nie raczy odpisać?

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Sklep_SPHERE Twoje konto zostało zablokowane nie tylko z powodu tego, że Kupujący nie otrzymali towaru oraz zwrotu środków w sprawach, które tu przywołałeś. 10 września otrzymałeś od nas wiadomość mailową, w której wskazaliśmy Ci także inne powody blokady: "Na Pana konto nałożyliśmy ograniczenia funkcjonalności na podstawie art. 2.13 oraz 10.1 Regulaminu Allegro. Oceny sprzedaży, dyskusje i komentarze negatywne wskazują bowiem na pogorszenie się jakości obsługi klienta na Pana koncie."  Otrzymałeś również od nas pełne wyjaśnienia, co powinieneś zrobić, aby blokada z tych powodów została usunięta. Od tego czasu oceny kupujących i wskaźnik jakości Twojej sprzedaży nie zmieniły się, stąd też Twoja ewidentna racja jest bardzo dyskusyjna. 

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

Sklep_SPHERE
#7 Wielbiciel#

Rozumiem, to tyczy się tego konta, z którego napisałem. Lecz czy wie Pani o tym, że kolejne - wszystkie konta (w tym te nowo założone niedawno) także zostały zablokowane? Czym to jest spowodowane? 

oznacz moderatorów

RED
#21 Demiurg#

@_HolaOla_ a jak Sprzedawca ma polepszyć obsługę skoro mu sklepy zamknęliście?

 

oznacz moderatorów

Sklep_SPHERE
#7 Wielbiciel#

Dokładnie, nawet nie mogę wysyłać wiadomości do klientów

oznacz moderatorów

Kasiulki2
#17 Koryfeusz#

@RED

Błaganiem o usunięcie negatywów połączonym z przekupstwem. Gdzieś kiedyś mignęła mi tu podobna sytuacja.

oznacz moderatorów

Sklep_SPHERE
#7 Wielbiciel#

Nie, teraz wymyślili, że już mi się Allegro nie należy:

 

"Z przykrością informuję, że ze względu na jakość prowadzonej sprzedaży na Pańskich kontach, nie zostaną one odwieszone.

Niniejszym, w związku z uporczywym naruszaniem przez Pana Regulaminu Serwisu Allegro, w szczególności art. 2.13, 10.7 oraz 10.1, na podstawie art. 15.4 Regulaminu, wypowiadamy umowę o świadczenie usług w ramach Serwisu, zawartą z Panem w dniu 30.05.2020 roku.

Jednocześnie informujemy, że zgodnie z art. 15.5 Regulaminu Serwisu Allegro nie jest Pan uprawniony do ponownej Rejestracji Konta w ramach Allegro, bez uprzedniej zgody Serwisu."

oznacz moderatorów

Sklep_SPHERE
#7 Wielbiciel#

Czy to nie jest już lekką przesadą:

 

"Dzień dobry,

dziękuję za wiadomość i załączone dokumenty. Z przykrością informuję, że ze względu na jakość prowadzonej sprzedaży na Pańskich kontach, nie zostaną one odwieszone.

Niniejszym, w związku z uporczywym naruszaniem przez Pana Regulaminu Serwisu Allegro, w szczególności art. 2.13, 10.7 oraz 10.1, na podstawie art. 15.4 Regulaminu, wypowiadamy umowę o świadczenie usług w ramach Serwisu, zawartą z Panem w dniu 30.05.2020 roku.

Jednocześnie informujemy, że zgodnie z art. 15.5 Regulaminu Serwisu Allegro nie jest Pan uprawniony do ponownej Rejestracji Konta w ramach Allegro, bez uprzedniej zgody Serwisu.

Pozdrawiam
//Przemysław

Dział Bezpieczeństwa Transakcji
Zespół Allegro"

 

 

Co takie go zrobiłem, że Allegro mi się już nie należy?

oznacz moderatorów

Sklep_SPHERE
#7 Wielbiciel#

@_HolaOla_ 

Proszę o odpowiedź

oznacz moderatorów

ACCURON
#13 Ambasador#

start na nowym koncie to jest dramat oceny 6/6 50%

oznacz moderatorów

Sklep_SPHERE
#7 Wielbiciel#

Zawsze realizowaliśmy wysyłki w ciągu max tygodnia. Każdy użytkownik powiadomiony o opóźnieniu. Allegro ustaliło jednak przewidywany czas wysyłki 1 dzień. Nie dziwię się, że byli źli.

oznacz moderatorów

Kasiulki2
#17 Koryfeusz#

@Sklep_SPHERE 

Ale jak to "Allegro ustaliło"?

Czas wysyłki ustalasz sam, wystawiając aukcję. Czas dostawy - o ile mi wiadomo - jest ustalany przez automat na podstawie wcześniejszych Twoich wysyłek.

Najważniejsze - Allegro nie wtrynia się, jeśli czas wysyłki nie przekracza ustalonego przez Ciebie terminu. Przed chwilą przeglądałam oferty sprzedawcy, który dopiero po otrzymaniu zapłaty zamawia towar z zagranicy. Ustalił czas wysyłki na niemal trzy tygodnie i nijakiej krzywdy nie doznaje.

Spójrz na to z ich punktu widzenia: kilka nowych kont i od razu taka wtopa...

 

oznacz moderatorów

Sklep_SPHERE
#7 Wielbiciel#

Z prywatnych powodów kadrowych nie mogliśmy wysłać szybciej. 

oznacz moderatorów

konto zamknięte
Nie dotyczy

@Sklep_SPHERE z prywatnych czy kadrowych powodów?🙂 W sumie to nie jest istotne, bo kupującego mało obchodzą nasze powody. On chce dostać to, za co zapłacił i nie lubi jak się go zwodzi.

oznacz moderatorów