Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
Jakiś czas temu nasze konta zostały zablokowane, jak mniemam z powodu dwóch zwrotów POK na dwóch kontach Allegro, w dwóch sytuacjach kupujący mogli dostać swoje towary, lecz nie chcieli na nie poczekać dodatkowego jednego dnia ( w poniedziałek miały być wysłane produkty, bo wiadomo, że w sobotę i niedzielę wysłać się nie da).
Nadal jednak nie otrzymałem żadnych informacji (ponowna prośba o odblokowanie kont po spłacie wyłudzonych POK) z godziny 20 wczoraj.
Proszę o pomoc co w tej sytuacji zrobić. Czy jest to normalne, że z powodu sytuacji, gdzie sprzedający ewidentnie ma rację, konta są blokowane? Naprawdę traktują państwo klienta detalicznego wyżej niż tego kto za państwo płaci?
Pozdrawiam, Użytkownik Dominik
Wybacz, ale tu poprę @konto zamknięte : klienta nie obchodzi. Serwisu też... Allegro zagrałoby po świńsku, gdyby bezapelacyjnie zawiesiło konto, którego jedyny właściciel wpadł pod autobus. Tutaj wygląda to inaczej.
Jak się ma kłopoty kadrowe, to się nie śpi, nie je i zapyla. Albo ściąga na cito ludzi do pracy, licząc się z brakiem zysku, czy nawet ze stratą.
Spróbuj przeprosić kupujących, oddać wpłaty w całości, odczekać trochę i poprosić o rejestrację nowego konta. Sukcesu nie gwarantuję, ale może...
A przy okazji: @_HolaOla_ , czy wy naprawdę wypłacacie rekompensatę z POK za wysłany towar, który czeka na odbiór w oddziale?
@Kasiulki2 W ramach POK wypłacamy rekompensatę za towar, który nie dotarł do Kupujących.
@_HolaOla_ Hm, to ciekawe, bo np. w tym przypadku https://spolecznosc.allegro.pl/t5/pocz%C4%85tkuj%C4%85cy-sprzedawcy/jak-rozwi%C4%85za%C4%87-problem-... kupujący dostał rekompensatę z POK i jednocześnie ma towar, którego nie chce odesłać bez spełnienia pewnych warunków przez sprzedającą😏
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
Ototototo...
Czy nie powinno być tak, że wprowadzenie przez sprzedawcę numeru przesyłki automatycznie wstrzymuje zwrot z POK? Oczywiście z wyjątkiem sytuacji, kiedy klient wcześniej zrezygnował z zakupu i zażądał zwrotu środków.
Sprzedawca jest obciążany, że tak powiem, zarówno karnie jak i cywilnie: Allegro ma roszczenie zwrotne o wypłaconą sumę, a dodatkowo z reguły zawiesza konto. Czy to nie przesada wytaczać takie armaty w sytuacji, kiedy towar jest w drodze?
50% negatywów? Fatalny początek działalności i zasłużona blokada, przykro mi.
Musisz przemyśleć jak poprawić obsługę sprzedaży. Przygotować się lepiej logistycznie. A jeśli uda Ci się wrócić na allegro i nadal będziesz chciał wysyłać w 7 dni, to zacznij od ustawienia odpowiednio długiego czasu wysyłki. Klientów będzie mniej (wiekszość nie lubi czekać tak długo), ale i negatywów też mniej. Życzę powodzenia.
człowiek sprzedawał meble w większości wypadków robione na zamówienie
jego błąd, że zaczął z grubej rury - powinien wystawić kilkaset **piiip**ół za pare złotych - otrzymałby dużo pozytywów
a potem mógłby spokojnie sprzedawać swoje meble