anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dyskusja allegro - brak kompetencji pracowników tam udzielających się, odcinek XXX

FishBeat
#12 Orędownik#

W trwającej dyskusji kupujący wypowiedział się 5 grudnia 2023 03:09, a już tego samego dnia o godzinie 15:18 wasz "doradca" nałożył ograniczenia na konto - sugerując, że nie wywiązaliśmy się z jakiejś umowy (którą tylko sam chyba zna). Była to składana reklamacja i mieliśmy czas do końca 5 grudnia na jej rozpatrzenie. W odpowiedzi napisali, że naruszyli Państwo punkt 10.2 Regulaminu w dyskusji z kupującym.

Policzmy - między godziną 3:09 a 15:18 minęło zaledwie 12h i 09min. Gdzie zatem mowa o złamaniu regulaminu?

Zasady Allegro nakładają na Sprzedających obowiązek udzielania odpowiedzi w dyskusji w ciągu 24 godzin (dni robocze). Regulamin podejmuje te kwestie w art. 10.2.

Napisaliśmy wiadomość to łaskawie po kilku dniach znieśli blokadę, ale punkty nadal są naliczone. Ponowiliśmy pytanie teraz otrzymaliśmy odpowiedź, że mamy sobie składać reklamację i odpowiedzą w 14 dni. Niesłusznie naliczone punkty karne (-100pkt) będą teraz wisieć przez kolejne 14 dni - łącznie 20 dni (i po Super Sprzedawcy)

Dodam, że już raz zgłaszaliśmy w tej dyskusji błędną odpowiedź pracownika wówczas szybko przeprosili i napisali w dyskusji sprostowanie. 

Dotyczy dyskusji: ba7e6b49-85bb-4f97-bbb7-15b29ec02e95

@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@FishBeat Cześć. Rozumiem, że jest to dla Ciebie frustrująca sytuacja, ale jeśli złożyłeś reklamację obsługową, to musisz poczekać na jej rozpatrzenie. Wskaż swoje roszczenie reklamacyjne w sprawie 38372456 (odpowiedz na naszą ostatnią wiadomość).  

oznacz moderatorów

FishBeat
#12 Orędownik#

Świetne rozwiązanie, a jak bym nie złożył reklamacji to w ogóle byście mi nie odpisali (tak jak było to do tej pory) i czekał bym na odpowiedź w nieskończoność. 

Jakie mogę mieć teraz roszczenie? Łaskawie skasujecie punkty karne po 20 dniach od ich niesłusznego przyznania, po 30 same się skasują.

Może po prostu zacznijcie szkolić tych swoich doradców i niech zaczną wreszcie odpowiadać za swoje decyzje.

oznacz moderatorów

medalik_2009
#17 Koryfeusz#

@ko_alka a co jeśli doradca Allegro ma problemy z definicją słowa "roszczenie"? My mieliśmy taki przypadek przy reklamowaniu do Was przesyłki Allegro Inpost. 🙂

@FishBeat szkolenia, kwalifikacje? Żeby doradca chciał podwyżkę? Starczy mu szablon z odpowiedziami. Może poceluje taką pasującą do zagadnienia. 😛

oznacz moderatorów