Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam
W zeszłym tygodniu zamówiłem rozmowę ponieważ miałem problem z wstawieniem etykiety na nowym koncie po czym ktoś do mnie piszę że nie mógł się dodzwonić co jest kłamstwem bo nikt do mnie nie dzwonił i telefon nie mógł być zajęty. Przez opieszałość osoby po drugiej stronie zmuszony byłem ponieść koszty wysyłki na swój koszt. Do dziś nikt do mnie nie zadzwonił i nie odpisał na moje wiadomości. Mój problem nadal nie jest rozwiązany i nie mogę sprzedawać na drugim koncie. Ktoś mi wytłumaczy o co chodzi z ludźmi od pomocy w Allegro?
@GLOBBUDD Jeśli nie jesteś zadowolony z obsługi, możesz poprosić konsultanta lub konsultantkę, z którymi piszesz, o przekazanie Twojej reklamacji do odpowiedniej osoby.
Zaznaczam, że konsultanci odpisują i oddzwaniają najszybciej jak to możliwe. Niestety w związku z dużą ilością zgłoszeń czas oczekiwania na odpowiedź może się wydłużyć.
Niestety nikt nie odpisał na moje wiadomości a to już pewnie z 5 dni.
Już nic tu nie rozumiem 2 razy pisałem. Chce złożyć oficjalna skargę mój problem nie został rozwiązany. Poniosłem dodatkowe koszty i postawi się Pani w mojej sytuacji, odwróćmy role Pani będzie właścicielem firmy który jest olewany. No mam dość !
@GLOBBUDD Bardzo mi przykro, że nie otrzymałeś jeszcze odpowiedzi od doradcy. Czas obsługi jest obecnie wydłużony ze względu na bardzo dużą ilość zgłoszeń. Proszę Cię o jeszcze chwilę cierpliwości.