anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dyskusja - brak opcji

AVIS_balustrady
#8 Zapaleniec#

w nowej wersji panelu brakuje istotnych, potrzebnych do biegłej pracy opcji:

1. Dyskusje :

a) brakuje filtrów wyszukiwania:
-po kliencie (login, imię nazwisko),
-po dacie (według zgłoszenia problemu)

Na chwilę obecną nie ma możliwości sprawnego rozwiązywania problemów, gdyż brakuje chronologii zgłoszeń

b) w panelu górnym allegro brakuje ikony z dyskusjami, które są strategicznym elementem posprzedażowym:

Prosimy o wyeksponowanie dyskusji do panelu głównego oraz odpowiednie jego oznaczenie (np. kolorem czerwonym - powiadomienia).

Na chwilę obecną ikona dyskusji jest ukryta pod symbolem wiadomości.

Dyskusje to tak naprawdę reklamacje, które muszą być szybko rozwiązane przez sprzedawcę. Potrzebujemy jasnego komunikatu również w formie wizualnej (na zasadzie alarm np. dzwonek w starej wersji panelu).

2. Zwroty:

a) wyszukiwarka nie posiada możliwości filtrowania po loginie/ nazwisku klienta
b) brakuje jasnego komunikatu o zakończonym procesie ( status np. rozwiązany, w trakcie itp.)

Proponujemy umieścić jasny komunikat pod zgłoszeniem : ZWROT ROZWIĄZANY/ ZAKOŃCZONY.

oznacz moderatorów
11 ODPOWIEDZI 11

kakabe_2007
#11 Animator#

@N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_  Od poniedziałku obowiązkowe a w dalszym ciągu istotnych spraw z puntu widzenia sprzedawcy nie wprowadzono ......... co stoi na przeszkodzie aby w nowej wersji powiadomienia wyświetlały się w taki sam sposób jak w dotychczasowej ??? 

oznacz moderatorów

AVIS_balustrady
#8 Zapaleniec#

Brak "dzwoneczka" - dyskusje bardzo utrudnia nam bieżącą pracę, gdyż ukryliście to w podkategorii wiadomości

oznacz moderatorów

bosek_2804
#10 Popularyzator#

To też zepsuli. Ech. 

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@AVIS_balustrady dyskusje są ułożone chronologicznie według daty rozpoczęcia danej dyskusji (od najstarszych do najnowszych). 
Gdy najedziesz na symbol wiadomości widzisz rozróżnienie na wiadomości i dyskusje. Rozumiem, że Twoim zdaniem powinny to być dwa osobne symbole widoczne od razu po wejściu dla Sales Center?

la_nika_0-1729848459393.png

W zwrotach możesz w części "szukaj" wpisać login kupującego i w ten sposób odnaleźć odpowiedni zwrot (wpisanie nazwiska nie działa). Zwrot możesz odnaleźć po: nazwie zwracanego produktu, numerze przesyłki zwrotowej, numerze zwrotu, nazwie kupującego lub numerze telefonu kupującego.

la_nika_2-1729848746650.png

Status również jest widoczny, tutaj:

la_nika_3-1729849292935.png

Może to być Zwrot zgłoszony, W drodze, Doręczony, Zwrot wpłaty, Zwrot prowizji (rabat transakcyjny). Jeśli przy danym zwrocie widoczny jest status "Zwrot prowizji" oznacza to, że proces jest zakończony. 

@kakabe_2007 szukamy lepszych rozwiązań, niż dotychczasowe. Informacja o dyskusji poprzednio również pojawiała się wśród innych powiadomień. Napisz proszę dokładnie jaka forma powiadomienia Twoim zdaniem sprawdziłaby się najlepiej. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

kakabe_2007
#11 Animator#

@la_nika  Jak dla mnie czytelne było zapalenie się CZERWONEGO punktu czy to w wiadomościach czy też w Dyskusjach . Nie musiałem co chwila sprawdzać czy ktoś zadał pytanie czy ewentualnie ktoś zgłasza problem w dyskusji. Od razu wiedziałem że muszę podjąć działanie ! Czy obecne rozwiązanie jest lepsze od poprzedniego - dyskutował bym !!!

oznacz moderatorów

AVIS_balustrady
#8 Zapaleniec#

Dziękuję za odpowiedź.

1. Dyskusje

Tak, powinny być dwa osobne symbole widoczne od razu po wejściu do Sales Center - w górnym panelu (cały czas widoczne)

- widomości - symbol "dymek wiadomości"

- dyskusje - symbol "dzwoneczek"

 

2. Zwroty

- nie można odnaleźć klienta po nazwisku (to fakt), utrudnia nam to pracę. Mimo to prosimy o opcję filtrowania po nazwisku.

Klient najczęściej dzwoni do nas i nie pamięta swojego loginu (nazwy na allegro), tym bardziej nie pamięta numeru przesyłki czy numeru zwrotu. Pamięta najczęściej tylko swoje nazwisko

Chcemy sprawnie obsługiwać klienta bez żadnych komplikacji i utrudnień.

- filtrowanie po numerze listu przewozowego - nie działa 

- STATUS zwrotu - to co zostało przez Panią oznaczone to informacja "Zwrot zgłoszony"

Nie jest to dla nas żadna istotna informacja, bo wiadomo że jest zgłoszony skoro znajduje się w zakładce zwroty.

Nie wiemy natomiast, które są już zakończone, a które są w toku. 

Zwrot prowizji nie zawsze oznacza że temat został zakończony.

Chcemy aby była jasna informacja, że procedura zwrotu została zakończona "ZWROT ZAKOŃCZONY"

Pozdrawiamy 

AVIS

oznacz moderatorów

bosek_2804
#10 Popularyzator#

popieram !

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@AVIS_balustrady @kakabe_2007 dziękuję! Przekazałam Wasze sugestie do zespołu Sales Center. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

AVIS_balustrady
#8 Zapaleniec#

Czy zmiany zostaną wprowadzone? Czy nasze konwersacje to tylko sztuka sama w sobie?

oznacz moderatorów

AVIS_balustrady
#8 Zapaleniec#

Czy będziecie Państwo dokonywali zmian, które zostały wypisane powyżej?

Do tej chwili nie widzimy reakcji w systemie. 

Pozdrawiamy 

AVIS

oznacz moderatorów

RaBarbar_ka
Moderatorka
Moderatorka

@AVIS_balustrady sugestie zostały przekazane. Zespół odpowiedzialny za wdrożenia w Sales Center przeanalizuje wskazane uwagi. Niestety nie jestem w stanie odpowiedzieć czy zostaną wprowadzone i ewentualnie kiedy może to nastąpić.

   Basia
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów