Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
w nowej wersji panelu brakuje istotnych, potrzebnych do biegłej pracy opcji:
1. Dyskusje :
a) brakuje filtrów wyszukiwania:
-po kliencie (login, imię nazwisko),
-po dacie (według zgłoszenia problemu)
Na chwilę obecną nie ma możliwości sprawnego rozwiązywania problemów, gdyż brakuje chronologii zgłoszeń
b) w panelu górnym allegro brakuje ikony z dyskusjami, które są strategicznym elementem posprzedażowym:
Prosimy o wyeksponowanie dyskusji do panelu głównego oraz odpowiednie jego oznaczenie (np. kolorem czerwonym - powiadomienia).
Na chwilę obecną ikona dyskusji jest ukryta pod symbolem wiadomości.
Dyskusje to tak naprawdę reklamacje, które muszą być szybko rozwiązane przez sprzedawcę. Potrzebujemy jasnego komunikatu również w formie wizualnej (na zasadzie alarm np. dzwonek w starej wersji panelu).
2. Zwroty:
a) wyszukiwarka nie posiada możliwości filtrowania po loginie/ nazwisku klienta
b) brakuje jasnego komunikatu o zakończonym procesie ( status np. rozwiązany, w trakcie itp.)
Proponujemy umieścić jasny komunikat pod zgłoszeniem : ZWROT ROZWIĄZANY/ ZAKOŃCZONY.
@N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_ Od poniedziałku obowiązkowe a w dalszym ciągu istotnych spraw z puntu widzenia sprzedawcy nie wprowadzono ......... co stoi na przeszkodzie aby w nowej wersji powiadomienia wyświetlały się w taki sam sposób jak w dotychczasowej ???
Brak "dzwoneczka" - dyskusje bardzo utrudnia nam bieżącą pracę, gdyż ukryliście to w podkategorii wiadomości
To też zepsuli. Ech.
@AVIS_balustrady dyskusje są ułożone chronologicznie według daty rozpoczęcia danej dyskusji (od najstarszych do najnowszych).
Gdy najedziesz na symbol wiadomości widzisz rozróżnienie na wiadomości i dyskusje. Rozumiem, że Twoim zdaniem powinny to być dwa osobne symbole widoczne od razu po wejściu dla Sales Center?
W zwrotach możesz w części "szukaj" wpisać login kupującego i w ten sposób odnaleźć odpowiedni zwrot (wpisanie nazwiska nie działa). Zwrot możesz odnaleźć po: nazwie zwracanego produktu, numerze przesyłki zwrotowej, numerze zwrotu, nazwie kupującego lub numerze telefonu kupującego.
Status również jest widoczny, tutaj:
Może to być Zwrot zgłoszony, W drodze, Doręczony, Zwrot wpłaty, Zwrot prowizji (rabat transakcyjny). Jeśli przy danym zwrocie widoczny jest status "Zwrot prowizji" oznacza to, że proces jest zakończony.
@kakabe_2007 szukamy lepszych rozwiązań, niż dotychczasowe. Informacja o dyskusji poprzednio również pojawiała się wśród innych powiadomień. Napisz proszę dokładnie jaka forma powiadomienia Twoim zdaniem sprawdziłaby się najlepiej.
@la_nika Jak dla mnie czytelne było zapalenie się CZERWONEGO punktu czy to w wiadomościach czy też w Dyskusjach . Nie musiałem co chwila sprawdzać czy ktoś zadał pytanie czy ewentualnie ktoś zgłasza problem w dyskusji. Od razu wiedziałem że muszę podjąć działanie ! Czy obecne rozwiązanie jest lepsze od poprzedniego - dyskutował bym !!!
Dziękuję za odpowiedź.
1. Dyskusje
Tak, powinny być dwa osobne symbole widoczne od razu po wejściu do Sales Center - w górnym panelu (cały czas widoczne)
- widomości - symbol "dymek wiadomości"
- dyskusje - symbol "dzwoneczek"
2. Zwroty
- nie można odnaleźć klienta po nazwisku (to fakt), utrudnia nam to pracę. Mimo to prosimy o opcję filtrowania po nazwisku.
Klient najczęściej dzwoni do nas i nie pamięta swojego loginu (nazwy na allegro), tym bardziej nie pamięta numeru przesyłki czy numeru zwrotu. Pamięta najczęściej tylko swoje nazwisko
Chcemy sprawnie obsługiwać klienta bez żadnych komplikacji i utrudnień.
- filtrowanie po numerze listu przewozowego - nie działa
- STATUS zwrotu - to co zostało przez Panią oznaczone to informacja "Zwrot zgłoszony"
Nie jest to dla nas żadna istotna informacja, bo wiadomo że jest zgłoszony skoro znajduje się w zakładce zwroty.
Nie wiemy natomiast, które są już zakończone, a które są w toku.
Zwrot prowizji nie zawsze oznacza że temat został zakończony.
Chcemy aby była jasna informacja, że procedura zwrotu została zakończona "ZWROT ZAKOŃCZONY"
Pozdrawiamy
AVIS
popieram !
@AVIS_balustrady @kakabe_2007 dziękuję! Przekazałam Wasze sugestie do zespołu Sales Center.
Czy zmiany zostaną wprowadzone? Czy nasze konwersacje to tylko sztuka sama w sobie?
Czy będziecie Państwo dokonywali zmian, które zostały wypisane powyżej?
Do tej chwili nie widzimy reakcji w systemie.
Pozdrawiamy
AVIS
@AVIS_balustrady sugestie zostały przekazane. Zespół odpowiedzialny za wdrożenia w Sales Center przeanalizuje wskazane uwagi. Niestety nie jestem w stanie odpowiedzieć czy zostaną wprowadzone i ewentualnie kiedy może to nastąpić.