anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dyskusja - brak opcji

AVIS_balustrady
#8 Zapaleniec#

w nowej wersji panelu brakuje istotnych, potrzebnych do biegłej pracy opcji:

1. Dyskusje :

a) brakuje filtrów wyszukiwania:
-po kliencie (login, imię nazwisko),
-po dacie (według zgłoszenia problemu)

Na chwilę obecną nie ma możliwości sprawnego rozwiązywania problemów, gdyż brakuje chronologii zgłoszeń

b) w panelu górnym allegro brakuje ikony z dyskusjami, które są strategicznym elementem posprzedażowym:

Prosimy o wyeksponowanie dyskusji do panelu głównego oraz odpowiednie jego oznaczenie (np. kolorem czerwonym - powiadomienia).

Na chwilę obecną ikona dyskusji jest ukryta pod symbolem wiadomości.

Dyskusje to tak naprawdę reklamacje, które muszą być szybko rozwiązane przez sprzedawcę. Potrzebujemy jasnego komunikatu również w formie wizualnej (na zasadzie alarm np. dzwonek w starej wersji panelu).

2. Zwroty:

a) wyszukiwarka nie posiada możliwości filtrowania po loginie/ nazwisku klienta
b) brakuje jasnego komunikatu o zakończonym procesie ( status np. rozwiązany, w trakcie itp.)

Proponujemy umieścić jasny komunikat pod zgłoszeniem : ZWROT ROZWIĄZANY/ ZAKOŃCZONY.

oznacz moderatorów
11 ODPOWIEDZI 11

kakabe_2007
#11 Animator#

@N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_  Od poniedziałku obowiązkowe a w dalszym ciągu istotnych spraw z puntu widzenia sprzedawcy nie wprowadzono ......... co stoi na przeszkodzie aby w nowej wersji powiadomienia wyświetlały się w taki sam sposób jak w dotychczasowej ??? 

oznacz moderatorów

AVIS_balustrady
#8 Zapaleniec#

Brak "dzwoneczka" - dyskusje bardzo utrudnia nam bieżącą pracę, gdyż ukryliście to w podkategorii wiadomości

oznacz moderatorów

bosek_2804
#12 Orędownik#

To też zepsuli. Ech. 

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@AVIS_balustrady dyskusje są ułożone chronologicznie według daty rozpoczęcia danej dyskusji (od najstarszych do najnowszych). 
Gdy najedziesz na symbol wiadomości widzisz rozróżnienie na wiadomości i dyskusje. Rozumiem, że Twoim zdaniem powinny to być dwa osobne symbole widoczne od razu po wejściu dla Sales Center?

la_nika_0-1729848459393.png

W zwrotach możesz w części "szukaj" wpisać login kupującego i w ten sposób odnaleźć odpowiedni zwrot (wpisanie nazwiska nie działa). Zwrot możesz odnaleźć po: nazwie zwracanego produktu, numerze przesyłki zwrotowej, numerze zwrotu, nazwie kupującego lub numerze telefonu kupującego.

la_nika_2-1729848746650.png

Status również jest widoczny, tutaj:

la_nika_3-1729849292935.png

Może to być Zwrot zgłoszony, W drodze, Doręczony, Zwrot wpłaty, Zwrot prowizji (rabat transakcyjny). Jeśli przy danym zwrocie widoczny jest status "Zwrot prowizji" oznacza to, że proces jest zakończony. 

@kakabe_2007 szukamy lepszych rozwiązań, niż dotychczasowe. Informacja o dyskusji poprzednio również pojawiała się wśród innych powiadomień. Napisz proszę dokładnie jaka forma powiadomienia Twoim zdaniem sprawdziłaby się najlepiej. 

   Monika
   Moderatorka

   Jak dostawa na czas - to Allegro!
   Wybieraj spośród tysięcy produktów i zamawiaj z dostawą przed Świętami.
oznacz moderatorów

kakabe_2007
#11 Animator#

@la_nika  Jak dla mnie czytelne było zapalenie się CZERWONEGO punktu czy to w wiadomościach czy też w Dyskusjach . Nie musiałem co chwila sprawdzać czy ktoś zadał pytanie czy ewentualnie ktoś zgłasza problem w dyskusji. Od razu wiedziałem że muszę podjąć działanie ! Czy obecne rozwiązanie jest lepsze od poprzedniego - dyskutował bym !!!

oznacz moderatorów

AVIS_balustrady
#8 Zapaleniec#

Dziękuję za odpowiedź.

1. Dyskusje

Tak, powinny być dwa osobne symbole widoczne od razu po wejściu do Sales Center - w górnym panelu (cały czas widoczne)

- widomości - symbol "dymek wiadomości"

- dyskusje - symbol "dzwoneczek"

 

2. Zwroty

- nie można odnaleźć klienta po nazwisku (to fakt), utrudnia nam to pracę. Mimo to prosimy o opcję filtrowania po nazwisku.

Klient najczęściej dzwoni do nas i nie pamięta swojego loginu (nazwy na allegro), tym bardziej nie pamięta numeru przesyłki czy numeru zwrotu. Pamięta najczęściej tylko swoje nazwisko

Chcemy sprawnie obsługiwać klienta bez żadnych komplikacji i utrudnień.

- filtrowanie po numerze listu przewozowego - nie działa 

- STATUS zwrotu - to co zostało przez Panią oznaczone to informacja "Zwrot zgłoszony"

Nie jest to dla nas żadna istotna informacja, bo wiadomo że jest zgłoszony skoro znajduje się w zakładce zwroty.

Nie wiemy natomiast, które są już zakończone, a które są w toku. 

Zwrot prowizji nie zawsze oznacza że temat został zakończony.

Chcemy aby była jasna informacja, że procedura zwrotu została zakończona "ZWROT ZAKOŃCZONY"

Pozdrawiamy 

AVIS

oznacz moderatorów

bosek_2804
#12 Orędownik#

popieram !

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@AVIS_balustrady @kakabe_2007 dziękuję! Przekazałam Wasze sugestie do zespołu Sales Center. 

   Monika
   Moderatorka

   Jak dostawa na czas - to Allegro!
   Wybieraj spośród tysięcy produktów i zamawiaj z dostawą przed Świętami.
oznacz moderatorów

AVIS_balustrady
#8 Zapaleniec#

Czy zmiany zostaną wprowadzone? Czy nasze konwersacje to tylko sztuka sama w sobie?

oznacz moderatorów

AVIS_balustrady
#8 Zapaleniec#

Czy będziecie Państwo dokonywali zmian, które zostały wypisane powyżej?

Do tej chwili nie widzimy reakcji w systemie. 

Pozdrawiamy 

AVIS

oznacz moderatorów

RaBarbar_ka
Moderatorka
Moderatorka

@AVIS_balustrady sugestie zostały przekazane. Zespół odpowiedzialny za wdrożenia w Sales Center przeanalizuje wskazane uwagi. Niestety nie jestem w stanie odpowiedzieć czy zostaną wprowadzone i ewentualnie kiedy może to nastąpić.

   Basia
   Moderatorka

   Jak dostawa na czas - to Allegro!
   Wybieraj spośród tysięcy produktów i zamawiaj z dostawą przed Świętami.
oznacz moderatorów