anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

DYSKUSJA OZNACZONA NIEROZWIĄZANA

SkyLighting
#9 Pomysłodawca#

@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_ 

Dzień dobry, jakiś czas temu klientka kupiła u nas produkt który został nadany niezwłocznie - w terminie podanym na aukcji.

Zamówienie otrzymała po czym zgłosiła poprzez dyskusję iż ma zły kolor. Wysłała zdjęcia i z nich wynikło że kolor jest poprawny - SZARY (jasny szary). Mimo naszych wyjaśnień i wysyłania zdjęć koloru białego obok koloru szarego który dostała oznaczyła dyskusję jako NIEROZWIĄZANA.

Co możemy zrobić w tej sytuacji?

Pani mogła produkt zwrócić jednak nie skorzystała z tego przywileju i bez słowa zamknęła dyskusję. 

Nam spadła jakość sprzedaży, dodzwonić się do niej nie możemy - zresztą w jakim celu, skoro zamówienie było prawidłowo wysłane.

 

Proszę o odpowiedź gdzie sprawę kierować aby to wyjaśnić.

oznacz moderatorów
17 ODPOWIEDZI 17

ko_alka
Moderatorka
Moderatorka

@SkyLighting Cześć. Sprawdzę tę sytuację, podaj mi proszę numer tego zamówienia lub ID dyskusji (ID dyskusji znajdziesz w adresie URL). 

Ola
Moderatorka

  _____________
  Wypełnij ankietę i daj znać, co myślisz o Allegro Gadane! 🙂
oznacz moderatorów

SkyLighting
#9 Pomysłodawca#
oznacz moderatorów

mr_oma
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@SkyLighting, wypowiedzieliśmy się w Dyskusji. Jeśli do końca poniedziałku, kupujący nie zareaguje, daj, proszę, znać. 🙂

   Maja
   Moderatorka


   _____________
   Daj znać, co myślisz o Allegro Gadane i wypełnij ankietę! 🙂
oznacz moderatorów

MikroLITY
#13 Ambasador#

A czy mogę podpiąć się do tematu?

Klient otrzymał odszkodowanie (AP), ale pomimo naszej prośby nie chce zamknąć dyskusji - chociaż zamówił u nas ten sam produkt drugi raz i tym razem paczka dotarła.

 

Nr zamówienia: 76a8f3f1-44a5-11ed-82c3-5fc142bd3c5c

oznacz moderatorów

Ziolko39
#21 Demiurg#

@SkyLighting @MikroLITY Niestety, ale na allegro są KLIENCI i "klienci"

oznacz moderatorów

SkyLighting
#9 Pomysłodawca#

O tym to akurat wiem i to aż za dobrze. Mam też swoje sposoby na rozmowę z takimi "klijentami" ale tu niestety nie da rady jej zastosować 😉

oznacz moderatorów

Ziolko39
#21 Demiurg#

@SkyLighting Po prostu niektórzy nie dorośli do zakupów przez internet > albo chcą wykorzystać takie zakupy i "pocwaniakować" > np uzyskać obniżkę ceny albo jakiś gratis..

oznacz moderatorów

Becia51095
#9 Pomysłodawca#

Mówmy prostymi słowami buraki, słoiki i tym co siano wystaje z butów 😉 myślą że są panami życia i śmierci. Kolejny klient to matka dej lub sebix te to kombinują kradną i mówią że uszkodzone, podmieniają części i kłócą się o nowe 🙂 i klient wyrozumiały szary Kowalski który chce kupić i żeby było tak jak w aukcji plus Minus jakieś odchylenia do przyjęcia. Taki najczęściej też nie kłóci się o 5 zł i klient pożądany z kultura i rozumiejący sytuację ale pamiętaj każda struną pęknie jeśli naciagniesz ja za bardzo 😉

oznacz moderatorów

ko_alka
Moderatorka
Moderatorka

@MikroLITY Dyskusja została zakończona jako rozwiązana

Ola
Moderatorka

  _____________
  Wypełnij ankietę i daj znać, co myślisz o Allegro Gadane! 🙂
oznacz moderatorów

maxr01
#17 Koryfeusz#

Z tej dyskusji nic nie wynika. Przynajmniej ze sposobu w jaki ją przedstawiacie. 

Było jej napisać, żeby zwróciła produkt jeśli jej nie odpowiada. Odstępując od zawartej umowy, lub składając reklamację. I sprawa załatwiona... 

Pisać do Allegro - lecz ja nie znam detali dyskusji i nie wiem jak dokładnie odpisac,

--------------------------------------------------------------------------------
Rozumiem, że są ludzie, którzy za 20 gr. będą gnać pchłę przez 20km, lecz nie potrafię ich zrozumieć.
oznacz moderatorów

RED
#21 Demiurg#

@SkyLighting zamiast wchodzić w dyrdymały z Kupującym

należało rozpatrzyć reklamację lub przypomnieć jej prawa konsumenckie np: do zwrotu

 

przypominam także o komunikatach jakie wysyła allegro do kupujących - w stylu nie podoba ci się rozwiązanie problemu to zakończ dyskusję jako nierozwiązaną i wystąp do ap/pok

wg mnie

niestety obecne rozróżnianie kolorów przypomina kabaret

np: panuje przeświadczenie, że typowa barwa biała to barwa akrylowa lub jak z reklam proszków do prania

my przy podobnych reklamacjach w zależności od poziomu humoru odpisujemy, że

- rozróżniamy paletę barw jak z 12 kredek bambino i nie uznajemy kolorów owocowych

np: koloru jabłkowego lub śnieg jest zawsze dla nas biały niezależnie od opału używanego

tam gdzie pada (oczywiście uznajemy jeden wyjątek - śnieg może być żółty)

- stosujemy paletę kolorów ral

- mamy atestowany sprzęt z certyfikatami i monitory skalibrowane wg palety rgb, a nie ekrany z hdr, komórki z ekranami oled i itp

 

 

 

 

 

 

oznacz moderatorów

Halfrunt
#18 Luminarz#

@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

Cześ, poczułem się osaczony. Mam wrażenie, że klient świadomie wykorzystując dostępne mu narzedzia próbuje zatrzymać produkt i mieć pieniądze z niego. Najpierw z innego konta zadał pytanie o produkt, następnie wystawił negatywa z maksymalnie obniżoną ceną gwiazdek, jak i otworzył dyskusję, w której mam udowodnić, że nie jestem wielbłądem. Czy ktoś z adminów mógłby pomóc zamknąć dyskusję lub przyjrzeć się jej ?

numer dyskusji to chyba ten  44a0a096-c1da-4d6a-a190-2800647314ee

a numer zamóienia to"

 facf4930-c31d-11ed-a2cf-adee3bead95b

Reklamacja została odrzucona, a klientka otrzymała nawet wyniki badań i faktury zakupu produktu, jednakże nie zgadza się z nia i żąda rekompensaty, ma prawo, ale dalsza dyskusja jest patowa.

oznacz moderatorów

Ziolko39
#21 Demiurg#

@Halfrunt Następna z brakami odpowiedniej "witaminy" w organizmie👿

oznacz moderatorów

Halfrunt
#18 Luminarz#

@ko_alka pomożesz , plissss 

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Halfrunt ja już działam i konsultuję z zespołem, co możemy w takiej sytuacji poradzić. Wrócę do Ciebie z informacjami, gdy tylko dostanę odpowiedź. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

Halfrunt
#18 Luminarz#

@_HolaOla_ dziękuję, jeszcze pozostaje kwestia komenatrza, będę starał się prosić klientkę. Ale dziękuję za dyskusję.

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Halfrunt zakończyliśmy już tę dyskusję i skierowaliśmy kupującego do Allegro Protect, ale w tej sytuacji nie będziemy wymagać od Ciebie spłaty rekompensaty, jeśli zostanie wypłacona. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów