Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Dzień dobry, jakiś czas temu klientka kupiła u nas produkt który został nadany niezwłocznie - w terminie podanym na aukcji.
Zamówienie otrzymała po czym zgłosiła poprzez dyskusję iż ma zły kolor. Wysłała zdjęcia i z nich wynikło że kolor jest poprawny - SZARY (jasny szary). Mimo naszych wyjaśnień i wysyłania zdjęć koloru białego obok koloru szarego który dostała oznaczyła dyskusję jako NIEROZWIĄZANA.
Co możemy zrobić w tej sytuacji?
Pani mogła produkt zwrócić jednak nie skorzystała z tego przywileju i bez słowa zamknęła dyskusję.
Nam spadła jakość sprzedaży, dodzwonić się do niej nie możemy - zresztą w jakim celu, skoro zamówienie było prawidłowo wysłane.
Proszę o odpowiedź gdzie sprawę kierować aby to wyjaśnić.
@SkyLighting Cześć. Sprawdzę tę sytuację, podaj mi proszę numer tego zamówienia lub ID dyskusji (ID dyskusji znajdziesz w adresie URL).
@SkyLighting, wypowiedzieliśmy się w Dyskusji. Jeśli do końca poniedziałku, kupujący nie zareaguje, daj, proszę, znać. 🙂
A czy mogę podpiąć się do tematu?
Klient otrzymał odszkodowanie (AP), ale pomimo naszej prośby nie chce zamknąć dyskusji - chociaż zamówił u nas ten sam produkt drugi raz i tym razem paczka dotarła.
Nr zamówienia: 76a8f3f1-44a5-11ed-82c3-5fc142bd3c5c
@SkyLighting @MikroLITY Niestety, ale na allegro są KLIENCI i "klienci"
O tym to akurat wiem i to aż za dobrze. Mam też swoje sposoby na rozmowę z takimi "klijentami" ale tu niestety nie da rady jej zastosować 😉
@SkyLighting Po prostu niektórzy nie dorośli do zakupów przez internet > albo chcą wykorzystać takie zakupy i "pocwaniakować" > np uzyskać obniżkę ceny albo jakiś gratis..
Mówmy prostymi słowami buraki, słoiki i tym co siano wystaje z butów 😉 myślą że są panami życia i śmierci. Kolejny klient to matka dej lub sebix te to kombinują kradną i mówią że uszkodzone, podmieniają części i kłócą się o nowe 🙂 i klient wyrozumiały szary Kowalski który chce kupić i żeby było tak jak w aukcji plus Minus jakieś odchylenia do przyjęcia. Taki najczęściej też nie kłóci się o 5 zł i klient pożądany z kultura i rozumiejący sytuację ale pamiętaj każda struną pęknie jeśli naciagniesz ja za bardzo 😉
@MikroLITY Dyskusja została zakończona jako rozwiązana
Z tej dyskusji nic nie wynika. Przynajmniej ze sposobu w jaki ją przedstawiacie.
Było jej napisać, żeby zwróciła produkt jeśli jej nie odpowiada. Odstępując od zawartej umowy, lub składając reklamację. I sprawa załatwiona...
Pisać do Allegro - lecz ja nie znam detali dyskusji i nie wiem jak dokładnie odpisac,
@SkyLighting zamiast wchodzić w dyrdymały z Kupującym
należało rozpatrzyć reklamację lub przypomnieć jej prawa konsumenckie np: do zwrotu
przypominam także o komunikatach jakie wysyła allegro do kupujących - w stylu nie podoba ci się rozwiązanie problemu to zakończ dyskusję jako nierozwiązaną i wystąp do ap/pok
wg mnie
niestety obecne rozróżnianie kolorów przypomina kabaret
np: panuje przeświadczenie, że typowa barwa biała to barwa akrylowa lub jak z reklam proszków do prania
my przy podobnych reklamacjach w zależności od poziomu humoru odpisujemy, że
- rozróżniamy paletę barw jak z 12 kredek bambino i nie uznajemy kolorów owocowych
np: koloru jabłkowego lub śnieg jest zawsze dla nas biały niezależnie od opału używanego
tam gdzie pada (oczywiście uznajemy jeden wyjątek - śnieg może być żółty)
- stosujemy paletę kolorów ral
- mamy atestowany sprzęt z certyfikatami i monitory skalibrowane wg palety rgb, a nie ekrany z hdr, komórki z ekranami oled i itp
@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Cześ, poczułem się osaczony. Mam wrażenie, że klient świadomie wykorzystując dostępne mu narzedzia próbuje zatrzymać produkt i mieć pieniądze z niego. Najpierw z innego konta zadał pytanie o produkt, następnie wystawił negatywa z maksymalnie obniżoną ceną gwiazdek, jak i otworzył dyskusję, w której mam udowodnić, że nie jestem wielbłądem. Czy ktoś z adminów mógłby pomóc zamknąć dyskusję lub przyjrzeć się jej ?
numer dyskusji to chyba ten 44a0a096-c1da-4d6a-a190-2800647314ee
a numer zamóienia to"
facf4930-c31d-11ed-a2cf-adee3bead95b
Reklamacja została odrzucona, a klientka otrzymała nawet wyniki badań i faktury zakupu produktu, jednakże nie zgadza się z nia i żąda rekompensaty, ma prawo, ale dalsza dyskusja jest patowa.
@Halfrunt Następna z brakami odpowiedniej "witaminy" w organizmie👿
@ko_alka pomożesz , plissss
@Halfrunt ja już działam i konsultuję z zespołem, co możemy w takiej sytuacji poradzić. Wrócę do Ciebie z informacjami, gdy tylko dostanę odpowiedź.
@_HolaOla_ dziękuję, jeszcze pozostaje kwestia komenatrza, będę starał się prosić klientkę. Ale dziękuję za dyskusję.
@Halfrunt zakończyliśmy już tę dyskusję i skierowaliśmy kupującego do Allegro Protect, ale w tej sytuacji nie będziemy wymagać od Ciebie spłaty rekompensaty, jeśli zostanie wypłacona.