Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Mam pytanie, bo kupujący kontaktował się dwoma kanałami, przez centrum wiadomości i otworzył dyskusję
w centrum wiadomości napisał:
Natomiast o dyskusji zapomniał, no i oczywiście bot z Allegro napisał:
Czy możecie zamknąć, tę dyskusję, bo mam wrażenie, że klient się w niej już nie wypowie,a boty zaraz będą reagować, że problem nie rozwiązany
@Syrena_zT @julienail @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
@KOGIEL_T poprosiłam o zamknięcie tej dyskusji, wrócę jeszcze z potwierdzeniem, gdy otrzymam odpowiedź 🙂
@la_nika dziękuję😊
@KOGIEL_T otrzymałam odpowiedź, że jeszcze nie możemy jej zamknąć, ale pracownik Allegro dopyta w niej kupującego czy wszystko ok i wtedy będą mogli zamknąć.
Czy możesz podesłać jeszcze zrzut ekranu z CW, na którym login kupującego będzie widoczny?
Usunę go z forum, ale przekażę go w konsultacji, to może przyspieszyć sprawę.
@la_nika proszę :
kolejna głupota allegro przerzucana na sprzedawców
czy te 2 zgłoszenia traktować jako pojedyncze czy osobne?
jeżeli kupujący reklamuje towar za pomocą maila to dlaczego serwis pozwala mu złożyć drugą reklamację o tej samej treści?
do tego odpowiedzi automatyczne allegro w dyskusji to już kuriozum.
@KOGIEL_T odpowiadasz kupującemu w dyskusji, że już się wypowiedziałeś w sprawie reklamacji i jego problemu gdzieś indziej, a tą reklamację zamykasz z w/w powodu
lub odwrotnie - zamykasz tą pierwszą reklamację
można też uznać, że allegro łamie też prawa konsumenta - jeżeli kupujący złożył już reklamację wcześniej - to dlaczego allegro liczy jej termin dopiero od założenia dyskusji?
@RED sam fakt, że dla Allegro najważniejsza jest dyskusja, to nie problem, problemem jest to, że wcinają się do niej boty, które nic nie rozumieją, a kupujący po dwóch tygodniach od rozwiązania problemu dostaje informacje, że może dostać zwrot kasy i myśli sobie, a czemu nie skorzystać😉
@KOGIEL_T otrzymałam potwierdzenie, że jeśli kupujący nie odpowie na naszą wiadomość, zamkniemy tę dyskusję. Przypomnę się w tej sprawie i dam Ci znać, kiedy dyskusja będzie zakończona.
@la_nika oki, jeszcze raz dziękuję za interwencję😊
@KOGIEL_T my mamy dyskusję, która trwa już drugi miesiąc, gdzie nawet allegro napisało i to kilkukrotnie, że kupujący nie ma racji i co z tego (odstąpienie od spółki z o.o.)
bot allegro proponuje kupującemu allegro protect