anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dyskusje oznaczone jako nierozwiązane.

SKiL-PC
#11 Animator

Witam serdecznie. Mam już któraś z kolei dyskusję gdzie naprawiam błąd np. wysłałem 4 elementy z 5 elementowego zestawu. Jeden element został przez przypadek na stole do pakowana. Po prostu dostałem. Inna reklamacja Jedna rzecz była uszkodzona więc wysłałem kolejna sztukę i wszystko super. Oczywiście po naprawie błędu z mojej strony kupujący nie zamyka tej dyskusji. Po 14 dniach ja dostaję ponaglenia że mam uznać reklamację gdzie już od dawna reklamacja jest załatwiona już, i Allegro prosi kupującego o decyzję czy dyskusja jest rozwiązana i za każdym razem dostaje info że kupujący oznaczył jako nierozwiązana. To jest jakiś błąd czy coś ? Bo kupujący nie zgłaszają się później już i ogólnie wszystko ok, a jak wchodzę w listę dyskusji to nie ma tam info że mam jakieś nierozwiązane. 

oznacz moderatorów
17 ODPOWIEDZI 17

pecela
#20 Guru ⭐⭐

@SKiL-PC

Bo kupujący pewnie chce i towar i kasę z AOK. Często na twój koszt.

Dla własnego bezpieczeństwa w dyskusji wpisuj każdy szczegół reklamacji i wykonanych czynności (oczywiście mało ważne szczegóły, można pominąć).

A i bardzo ważne. Musisz ustosunkować się do roszczenia, nawet jak wymieniłeś towar lub dosłałeś brakujący element. 

oznacz moderatorów

SKiL-PC
#11 Animator

Ale tu jest coś nie halo bo jak wchodzę w dyskusję to mam na górze na zielono napis że dyskusja z (login kupującego) rozwiązana. 

Niżej w toku dyskusji mam że kupujący oznaczył jako nie rozwiązana. 

Na liście widnieje jako rozwiązana. 

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_   coś się wam system chyba po ostatnich innowacjach krzaczy 

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@SKiL-PC Ty sobie sprawdź czy Ci nie doliczają do rachunku rekompensat 

oznacz moderatorów

SKiL-PC
#11 Animator

Witam serdecznie, nie mam na rozliczeniu nic z programu ochrony kupujących ani żadnych doliczonych rekompensat, poza tym w moich dyskusjach nie ma czego rekompensować, bo one dotyczą brakujących elementów które zostały dosłane to co jeszcze mam zrobić 🙂 

oznacz moderatorów

Syrena_zT
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@SKiL-PC możesz podać przykładową dyskusję, którą masz tak oznaczoną? Sprawdzę to.

   Alicja
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Client:44052296
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@SKiL-PC bot po 14 dniach allegro pyta się czy problem został rozwiązany jak nie to kupujący może oznaczyć jako nie rozwiązany i wystąpić o APT

Po 30 dniach dyskusja bez decyzji zostaje rozwiązana.

Bierzesz czynny udział w dyskusji?

oznacz moderatorów

SKiL-PC
#11 Animator

Witam serdecznie, oczywiście że biorę czynny udział w dyskusji.

Zamówienie 3 Września.

Dyskusja otwarta 7 września o 18:34

Problem brak kabla, wysłałem przez przypadek zasilacz i zapomniałem wrzucić kabla do paczki. 

8 Września odpisałem, że przepraszam pomyłka i już dosyłamy kabel.

8 września 2025 09:07
Sprzedający wprowadził numer przesyłki...

9 września 2025 19:08
Przesyłka InPost: 660185947564234****** jest już u Kupującego.

10 września 2025 09:22
Sprzedający poprosił Kupującego o potwierdzenie, że problem został rozwiązany.

10 września 2025 09:22
Reklamacja zakończona, brakujący element dosłano, paczka została odebrana przez kupującego. Pozdrawiamy

21 września 2025 18:39
Dyskusja trwa już 14 dni.
******, czy udało Ci się porozumieć ze Sprzedającym?

22 września 2025 19:14
Kupujący oznaczył problem jako nierozwiązany.

I o co kaman? Na liście widnieje jako rozwiązana. 1.png2.png

oznacz moderatorów

TechartGSM
#14 Krzewiciel

@SKiL-PC Przejdź na stary widok, tam będziesz widział "nierozwiązana"

oznacz moderatorów

SKiL-PC
#11 Animator

Na starym widoku też widnieje jako rozwiązana. 

3.png

oznacz moderatorów

TechartGSM
#14 Krzewiciel

@SKiL-PC To pomysły mi się skończyły i wyłącznie  @Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_   mogą coś pomóc w tej kwestii...

oznacz moderatorów

Syrena_zT
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@SKiL-PC sprawdziłam przykładową dyskusję do zamówienia d39a01d0-7cf6-11f0-b029-cb08e31b379b. Tutaj kupujący najpierw oznaczył dyskusję jako nierozwiązana, a później ją zakończył. Dlatego masz w dyskusji informację najpierw o braku rozwiązania, a później o zakończeniu i dlatego też ta dyskusja widnieje jako rozwiązana w nowym i starym widoku. 

   Alicja
   Moderatorka
oznacz moderatorów

SKiL-PC
#11 Animator

Witam serdecznie, ok to w takim razie teraz oczekuje od Państwa interwencji, dlaczego kupujący oznaczył dyskusję jako nie rozwiązaną? Problemem dyskusji była nasza pomyłka w postaci tego, że zapomnieliśmy do zasilacza dołączyć kabla. Brakujący kabel został dosłany i został już dawno odebrany przez kupującego. Co mamy jeszcze zrobić? Gołębia z przeprosinami wysłać czy co? Tak samo reklamacja 325788/2025 f253882b-72a1-478c-9359-e3745da626b7 kupujący zakupił część do komputera i twierdzi, że jeden z elementów nie działa, ale sam nie ma pewności czy to w naszym przedmiocie jest coś uszkodzone czy u niego w komputerze, chce towar zwrócić, zwrócił, a my zwróciliśmy środki wszystkie jakie zapłacił łącznie z wysyłką. I też oznaczone jako nie rozwiązane? Co mamy jeszcze zrobić? 

oznacz moderatorów

TechartGSM
#14 Krzewiciel

@SKiL-PC Bo mógł i nikt mu nic za to nie zrobi. Z kolei jeżeli oznaczył jako nierozwiązaną a nie miał ku temu podstaw, zwyczajnie zgłaszasz ticket do Allegro z prośbą o zakończenie dyskusji.

oznacz moderatorów

Syrena_zT
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@SKiL-PC czy możesz podać ID dyskusji? Niestety po tym numerze, który przesłałeś, nie mogę jej wyszukać. Obecnie masz jedną nierozwiązaną dyskusję na koncie, jest ona z lipca i dotyczy błędnej FV. 

Kupujący mają możliwość oznaczenia dyskusji jako nierozwiązana. Nie jestem w stanie odpowiedzieć na Twoje pytanie, dlaczego klient oznaczył w tym przykładzie dyskusję jako nierozwiązaną, mógł to zrobić przez przypadek, bo dyskusję zaraz zakończył. 

   Alicja
   Moderatorka
oznacz moderatorów

shopmw
#11 Animator

Na końcu masz, że kupujący zakończył dyskusję 22 września 19:14. Dlatego pokazuje, że jest rozwiązana.

oznacz moderatorów

sklep_solpio
#15 Entuzjasta

@shopmw dokładnie dlatego nie wiem czemu szuka dziury w całym.

oznacz moderatorów