Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Wysyłają Państwo ostrzeżenia - "Działasz niezgodnie z regulaminem Allegro. Twoja oferta nadal była błędnie połączona z Katalogiem produktów Allegro, dlatego odłączyliśmy ją od produktu."
Nie informując w email o które produkty się rozchodzi.
Przy prawie 50 tysiącach produktów nie jesteśmy w stanie domyślić się o które produkty się rozchodzi. Suport nie odpisuje lub odpisuje już bo blokadzie konta i to na wybrane zgłoszenia.
Ostatnio zablokowali nam państwo całkowicie sprzedaż, bo nie poprawiamy aukcji, a nawet nie wiemy które mamy poprawić. Teraz ponownie grożą nam Państwo, że za 7 dni ponownie sprawdzą połączenia z katalogiem i znowu zablokują całkowicie sprzedaż na portalu.
Wnoszę aby poprawili Państwo automatyczną odpowiedź email i zaczęli zawierać numery aukcji które przedmioty Państwo zgłaszają. Proszę o pilne poprawienie i zredukowanie swojej pracy, bo niepotrzebnie mamy Państwa pytać aby uzyskać które produkty są źle połączone.
Treść email wysyłana przez allegro:
Twoja oferta nadal była błędnie połączona z Katalogiem produktów Allegro, dlatego odłączyliśmy ją od produktu.
W dalszym ciągu niepoprawnie łączysz swoje oferty z produktami, co może wprowadzać w błąd potencjalnych kupujących. Zgodnie z regulaminem (załącznik nr 10, artykuł 2) masz obowiązek łączenia ofert z produktami z Katalogu w taki sposób, aby oferowany towar w pełni odpowiadał wyłącznie temu produktowi.
Co możesz teraz zrobić?
Popraw swoje oferty – produkty, które w nich wystawiasz połącz z odpowiednimi produktami z Katalogu Allegro. Dane obu produktów powinny do siebie pasować. W przyszłości przestrzegaj regulaminu Allegro i unikaj wprowadzania innych w błąd.
Za 7 dni ponownie zweryfikujemy Twoje oferty. Jeśli nadal będą niepoprawnie połączone z Katalogiem, nałożymy na Twoje konto ograniczenia działalności.
Dodatkowe informacje
Jak skatalogować swoją ofertę
Krótki poradnik, jakich błędów unikać
Załącznik nr 10 do Regulaminu Allegro
Jeśli chcesz się z nami skontaktować skorzystaj z formularza - jeśli napiszesz w odpowiedzi na to powiadomienie, Twoja wiadomość do nas nie trafi. Jeśli chcesz odwołać się od naszej decyzji, sprawdź jak możesz to zrobić.
@Syrena_zT@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@nat_not@_HolaOla_
@netrot masz w informacji jaką mi wysłałeś wyżej zdanie, żeby skontaktować się z nami przez formularz i do tego zachęcamy, ponieważ ja nie widzę informacji o numerach ofert jakich dotyczy ostrzeżenie.
Napisz do nas przez formularz kontaktowy, a sprawdzimy to i Tobie pomożemy!
Nie potrafią Państwo odpowiedzieć w ciągu 7 dni i nakładają ostrzeżenia i blokady sprzedaży mimo naszych dobrych chęci, a my nie wiemy co poprawić na czas przez Państwa wyznaczony.
Ja również nie wiem o jakie numery aukcji się rozchodzi i mam tego setki. Zdaje Pan sobie sprawę że klikanie Państwa formularzy to nierealna sprawa, bo nieodpisującą Państwo i trzeba to robić godzinami marnując masę czasu.
Państwa automat wykrywa błędy i nie napisze jakie przedmioty, tylko każe się kontaktować co jest absurdalne.
Wnoszę aby poprawili Państwo automatyczną odpowiedź email i zaczęli zawierać numery aukcji które przedmioty Państwo zgłaszają do poprawy. Niepotrzebnie mamy Państwa pytać aby uzyskać które produkty są źle połączone skoro
Potrafią państwo np dołączyć informacje przy
PRZENIEŚLIŚMY TWOJE OFERTY DO LEPIEJ PASUJĄCEJ KATEGORII
Dzień dobry,
dowiedz się, w jakiej kategorii umieściliśmy Twoje oferty.
Sprawdź, jakich ofert to dotyczy:
(i tu lista ofert)
Proszę o usunięcie tego poważnego problemu.
@Syrena_zT@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@nat_not@_HolaOla_
@netrot a ja napisałem wyżej, że w tej sprawie skontaktuj się z nami przez formularz kontaktowy, ponieważ tu nie jesteśmy w stanie podać Tobie szczegółów ostrzeżenia.
Ponownie przesyłam link do formularza kontaktowego.
Kontaktuję się z Wami przez formularz, a Wy na to nałożyliście mi blokadę sprzedaży zanim padła jakaś odpowiedź z Waszej strony.
Albo proszę zacznijcie odpisywać, albo podawajcie o jakie aukcje chodzi przy ostrzeżeniu jak jest np. przy przenoszeniu do innej kategorii.
Wszyscy mamy nerwicę w firmie. Nie mogę przez WAS spać to jest dramat.
Wiadomość od allegro z przed chwili:
Dzień dobry,
automatyczne systemy wykryły ponowne naruszenia regulaminu Allegro
i/lub przepisów prawa.
Automatycznie ograniczyliśmy funkcjonalność Twojego konta na 3 dni.
Dlaczego to zrobiliśmy?Pomimo naszych wcześniejszych ostrzeżeń,
nadal łączysz oferty z produktami z Katalogu Allegro w nieprawidłowy
sposób.
Co to dla Ciebie oznacza?
*
nie wystawisz oraz nie wznowisz ofert na Allegro,
*
codziennie będziemy kończyć 1/30 Twoich ofert,
*
nie przedłużymy Ci Abonamentu,
*
zmniejszyliśmy limit produktów, które możesz dodać do Katalogu w
ciągu miesiąca - teraz to 5 tysięcy produktów,
*
przypadku powtórzenia się podobnej sytuacji możemy bezterminowo
ograniczyć funkcjonalność Twojego konta.
Podstawa regulaminowa:Art. 10, punkt 10.1 Regulaminu Allegro
Jakie są dalsze kroki?
*
zapoznaj się z treścią Regulaminu Allegro,
*
popraw łączenia ofert produktami z Katalogu Allegro,
*
konto odblokujemy automatycznie po 3 dniach od nałożenia ograniczeń.
Blokady nie zdejmiemy przed upływem wyznaczonego czasu.
@Syrena_zT@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Cześć, @netrot. Proszę, podaj numer zgłoszenia mailowego, w którym pisałeś do nas w tej sprawie. Nie widzę na Twoim koncie żadnej korespondencji w tym temacie, ani działań na ofertach.
Nie otrzymałem na email żadnego potwierdzenia ani numeru zgłoszenia jak kiedyś, przestali je Państwo wysyłać. Proszę sprawdzić Konto allegro Pawel3017. O odblokowanie nawet nie proszę bo to chyba nie jest realne z Państwa strony bo nigdy się tego nie doprosiłem. Proszę o przesuniecie w priorytecie zgłoszenia, abyśmy dostali odpowiedź na dzisiejszy kontakt w formularzu.
@netrot dziękuję i przepraszam za tę sytuację. Ze względu na problemy techniczne mamy opóźnienia w odpowiedziach i czas oczekiwania jest dłuższy niż zwykle, ale na pewno otrzymasz odpowiedź na swoje zgłoszenia.
Rozumiem, ale proszę zdać sobie sprawę, że odpowiedź co mamy naprawić po czasie który Państwo wyznaczają powoduje, że sprzedaż jest blokowana. Obecnie obroty spadły nam do minimum i blokują dodatkowo nam Państwo sprzedaż całkowicie. Z czego mam opłacić pensje? Mam naprawdę krytyczną sytuację. Jeśli Państwo mają kłopoty to proszę wyłączyć blokowanie sprzedaży.
@netrot poprosiłam już o jak najszybszą odpowiedź dla Ciebie w zgłoszeniu 175586657774632212.
@netrot informację nt. tej blokady znajdziesz w mailu, który od nas otrzymałeś. Zakończy się ona automatycznie po 3 dniach od jej nałożenia, a to fragment wiadomości, którą od nas dostałeś w związku z tą blokadą:
"**Jakie są dalsze kroki?**
* zapoznaj się z treścią Regulaminu Allegro,
* popraw łączenia ofert produktami z Katalogu Allegro,
* konto odblokujemy automatycznie po 3 dniach od nałożenia ograniczeń. Blokady nie zdejmiemy przed upływem wyznaczonego czasu."
Z każdym ostrzeżeniem zabierają Państwo punkty jakości SP i ponad 60000 aukcji straci oznaczenie smart.
Co z tym mamy zrobić?
Sami państwo napisali, że zgłoszenia do Państwa przez formularz kontaktowy w ogóle nie docierały, albo Państwo nie nadążali odpisać w 7 dni, a to była jedyna forma kontaktu, aby uzyskać listę przedmiotów których jak nie poprawimy dostaniemy blokadę po 7 dniach.
Na screenie widać wyraźnie co wyrabia Państwa niedziałający system formularzy i brak odpowiedzi dla nas co mamy poprawiać jako sprzedawcy.
Wnioski"
1. Allegro stworzyło system, w którym:
2. Automatyzacja działa wadliwie - łączy błędnie produkty w katalogu
3. Sprzedawcy ponoszą konsekwencje za błędy systemu Allegro
4. Brak realnego wsparcia - formularze nie działają informując o poprawnym wykonaniu zgłoszenia, support nie odpowiada lub odpowiada po terminie i nałożeniu kar
5. Nieuczciwy system kar - utrata Smart i blokada sprzedaży za błędy niezależne od sprzedawcy
6. Niemożność obrony - 7 dni na poprawkę bez informacji, które produkty poprawić we wiadomości email oraz od suportu allegro
Sprzedawca traci status Smart i możliwość normalnej sprzedaży z winy Allegro, a nie własnych błędów.
@Syrena_zT@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Skoro jedyna możliwość to kontakt przez formularz który nie działa, a mają państwo trudności może w tych krytycznych sprawach utworzycie zwykłą skrzynkę email na którą będziemy wyłącznie kontaktować się w sprawie tych tematów?
@Syrena_zT@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@nat_not@_HolaOla_