
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Od godziny nie mogę importować przesyłek.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Mam to samo od 8:00 brak możliwości połączenia DPD online z allegro (wszystkie inne funkcje działają) ewidentnie wina po stronie Allegro-DPD

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
DPD odsyłą do Allegro- ponieważ to po strinie Allegro jest problem!!!

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Ja po tym jak dodzwoniłam się na infolinię DPD otrzymałam informację, że usterka jest już zgłoszona do działu IT i w ciągu godziny mam sprawdzić czy import już działa..

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dzień dobry Również mam problem od rana
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
w dalszym ciągu goowno z importem, czy allegro coś robi? macie info?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
dzwoniłam koło 9:30 na infolinię inpostu spytać czy oni wiedzą co się dzieje (to w końcu ich strona też nie współgra poprawnie z Allegro) i pani powiedziała, że z inpostem wszystko w porządku i to wina Allegro, więc jak zwykle niewiadoma czyja wina i kiedy i co zrobią

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
bo u mnie problem z inpostem a nie DPD, ale w takim razie widzę, że dzisiaj ogólnie nie działa import

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_ Dziewczyny, coś wiadomo?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
również nie importuje mi wszystkich przesyłek, rano udało się zimportować tylko 2, ale nie stworzyło do nich etykiet, nadało tylko numery przesyłek, które nie "przeszły do allegro"

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@motobob @Bielizna_Sekret @ZumiSklep-Outlet @waldemarek_2004 @MarcinSaks poprosiłam o kontakt z DPD, ponieważ problem dotyczy ich narzędzia, więc z naszej strony nie jesteśmy w stanie tego sprawdzić i naprawić. Gdy tylko otrzymam odpowiedź w tej sprawie, dam znać.
AKTUALIZACJA 16.03.2023 g. 11:10
Otrzymaliśmy informację, że błąd został już naprawiony i import przesyłek do narzędzia DPD powinien już działać. W wyniku błędu mogą występować opóźnienia, ale przesyłki powinny być już prawidłowo importowane.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Tak jak wyżej napisałam, że nie tylko DPD nie importuje, bo InPost też, czy oni też już zajmują się naprawą?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Bielizna_Sekret napisz proszę jaki komunikat pojawia się przy próbie importu zamówień do Managera przesyłek InPost?
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
No właśnie nie pojawia się żaden komunikat, po prostu ich nie importuje, a jeśli importuje (2 się pojawiły) to nie tworzy mi dalej etykiet, ale dalej pokazuje je w tych zimportowanych

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Bielizna_Sekret w pierwszej kolejności sprawdź proszę czy problem występuje też, gdy korzystasz z innej przeglądarki. Jeśli tak - czy mogę poprosić Cię o przesłanie filmiku, który obrazuje ten problem na adres spolecznosc@allegro.pl?
Problem z DPD występował u większej ilości sprzedających i został wyjaśniony z przewoźnikiem, natomiast nie mamy zgłoszeń na temat problemów z InPostem (przewoźnik również nie potwierdził takich zgłoszeń), dlatego, aby móc to zweryfikować, Dział techniczny musi zobaczyć dokładnie co się dzieje.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Z DPD - "504 Gateway Time-out"

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Importowane są przesyłki tylko opłacone, przy imporcie przesyłek pobraniowych pojawia się komunikat: błąd walidacji: Podano błędne parametry lub użyto błędnej transformaty

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
U mnie przed chwilką zaczęło działać ale nadal jest problem z importem przesyłek pobraniowych
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
pobraniówki nie wchodzą, ale przez formularz allegro mozna druknąć etykiety