Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
pytanie dotyczy zamówienia: 2f948e90-c06c-11ee-be31-61b2168f34b5
Mianowicie zostało ono wysłane w terminie. Klient otrzymał przesyłkę oraz wystawił pozytywny komentarz.
Przesyłka jednak ma status jako nie nadana w terminie. Zniknęła przy nim ikonka z numerem listu przewozowego i cały czas "wisi" w managerze paczek.
Proszę o sprawdzenie co się stało i zaliczenie przesyłki do wysłanych w terminie.
Numer listu przewozowego: 634240869405820127246806 (inPost).
@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Pozdrawiam
Cześć @musashi2007, poprosiłam już zespół o zweryfikowanie tego zgłoszenia, więc jak tylko dostanę wieści w Twojej sprawie, wrócę tutaj do Ciebie.
@_HolaOla_ czy coś już wiadomo???
@musashi2007 tak, sprawdziliśmy dokładnie to zamówienie po naszej stronie, ale błąd polega tutaj na braku przekazania statusu paczki przez Manager Inpost, więc to do nich musisz zwrócić się w tej kwestii. My nie jesteśmy w stanie sprawdzić co się wydarzyło, bo nie mamy wglądu do tego narzędzia, dlatego też najlepiej będzie zapytać bezpośrednio w Inpost, dlaczego nie wysłali do nas informacji o tej przesyłce.
@_HolaOla_ No nie do końca jest tak. Ponieważ wszystko było ok. Numer listu przewozowego był dodany. Paczka nie wyświetlała się w managerze.
Dopiero następnego dnia ikonki zniknęły i nie ma ich do tej pory (wróciła jedynie ta z dowodem zakupu).
Nie mam możliwości dodać numeru przesyłki ręcznie co rozwiązałoby problem, więc nawet jeśli inPost wyśle ponownie dane to i tak się nie pojawią (wciąż brak ikonki).
@musashi2007 tym bardziej jest to kwestia to wyjaśnienia, dlaczego Manager nie przekazuje statusów do nas mimo, że numer przesyłki był dodany.
@_HolaOla_ Ok. To zadam inne pytanie. Czemu przy tym zamówienia nie wyświetla się ikona numeru przesyłki? Przy wszystkich zamówieniach jest widoczna tylko nie ma go przy tym jednym.
@musashi2007 a jak uzupełniłeś ten numer, ręcznie czy powinien być zaciągnięty z Mangera?
@_HolaOla_ Tak jak pisałem wcześniej. Wszystko było jak należy. Numer został zaciągnięty z managera i był widoczny w zakładce zamówienia. Z importu inPostu paczka zniknęła czyli wszystko ok. Dopiero następnego dnia pojawiła się ponownie w imporcie, a na Allegro zniknęły ikony.
Wtedy zaniepokojony zadzwoniłem do klienta (pomyślałem, że może coś pomieszałem), ale klient miał już paczkę u siebie w domu i wszystko było w porządku z przesyłką co potwierdził kilka dni później pozytywnym komentarzem.
Ponawiam prośbę o wykluczenie przesyłki z jakości sprzedaży.
@musashi2007 skonsultuję z zespołem, czy możemy wykluczyć to zamówienie, ale poproszę Cię jeszcze o cierpliwość.
@musashi2007 wracam z dobrymi wieściami. Wykluczyliśmy to zamówienie z Twoich statystyk, więc będzie to ujęte od jutra, po nocnym przeliczeniu danych.
@_HolaOla_ Dziękuję i pozdrawiam.
@musashi2007 cieszę się, że mogłam pomóc i polecamy się na przyszłość. Dobrego dnia 🙂