anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dziwny błąd w terminowości wysyłek

musashi2007
#13 Ambasador#

Dzień dobry,

pytanie dotyczy zamówienia: 2f948e90-c06c-11ee-be31-61b2168f34b5

Mianowicie zostało ono wysłane w terminie. Klient otrzymał przesyłkę oraz wystawił pozytywny komentarz.

Przesyłka jednak ma status jako nie nadana w terminie. Zniknęła przy nim ikonka z numerem listu przewozowego i cały czas "wisi" w managerze paczek. 
Proszę o sprawdzenie co się stało i zaliczenie przesyłki do wysłanych w terminie.

Numer listu przewozowego: 634240869405820127246806 (inPost).

@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

Pozdrawiam

oznacz moderatorów
12 ODPOWIEDZI 12

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

Cześć @musashi2007, poprosiłam już zespół o zweryfikowanie tego zgłoszenia, więc jak tylko dostanę wieści w Twojej sprawie, wrócę tutaj do Ciebie. 

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

musashi2007
#13 Ambasador#

@_HolaOla_  czy coś już wiadomo???

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@musashi2007 tak, sprawdziliśmy dokładnie to zamówienie po naszej stronie, ale błąd polega tutaj na braku przekazania statusu paczki przez Manager Inpost, więc to do nich musisz zwrócić się w tej kwestii. My nie jesteśmy w stanie sprawdzić co się wydarzyło, bo nie mamy wglądu do tego narzędzia, dlatego też najlepiej będzie zapytać bezpośrednio w Inpost, dlaczego nie wysłali do nas informacji o tej przesyłce. 

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

musashi2007
#13 Ambasador#

@_HolaOla_ No nie do końca jest tak. Ponieważ wszystko było ok. Numer listu przewozowego był dodany. Paczka nie wyświetlała się w managerze.
Dopiero następnego dnia ikonki zniknęły i nie ma ich do tej pory (wróciła jedynie ta z dowodem zakupu).
Nie mam możliwości dodać numeru przesyłki ręcznie co rozwiązałoby problem,  więc nawet jeśli inPost wyśle ponownie dane to i tak się nie pojawią (wciąż brak ikonki). 

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@musashi2007 tym bardziej jest to kwestia to wyjaśnienia, dlaczego Manager nie przekazuje statusów do nas mimo, że numer przesyłki był dodany. 

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

musashi2007
#13 Ambasador#

@_HolaOla_ Ok. To zadam inne pytanie. Czemu przy tym zamówienia nie wyświetla się ikona numeru przesyłki? Przy wszystkich zamówieniach jest widoczna tylko nie ma go przy tym jednym.

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@musashi2007 a jak uzupełniłeś ten numer, ręcznie czy powinien być zaciągnięty z Mangera? 

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

musashi2007
#13 Ambasador#

@_HolaOla_ Tak jak pisałem wcześniej. Wszystko było jak należy. Numer został zaciągnięty z managera i był widoczny w zakładce zamówienia. Z importu inPostu paczka zniknęła czyli wszystko ok. Dopiero następnego dnia pojawiła się ponownie w imporcie, a na Allegro zniknęły ikony. 
Wtedy zaniepokojony zadzwoniłem do klienta (pomyślałem, że może coś pomieszałem), ale klient miał już paczkę u siebie w domu i wszystko było w porządku z przesyłką co potwierdził kilka dni później pozytywnym komentarzem.
Ponawiam prośbę o wykluczenie przesyłki z jakości sprzedaży.

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@musashi2007 skonsultuję z zespołem, czy możemy wykluczyć to zamówienie, ale poproszę Cię jeszcze o cierpliwość. 

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@musashi2007 wracam z dobrymi wieściami. Wykluczyliśmy to zamówienie z Twoich statystyk, więc będzie to ujęte od jutra, po nocnym przeliczeniu danych.

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

musashi2007
#13 Ambasador#

@_HolaOla_ Dziękuję i pozdrawiam.

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@musashi2007 cieszę się, że mogłam pomóc i polecamy się na przyszłość. Dobrego dnia 🙂 

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów