Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Na wszystkich ofertach mam ustawiony czas dostawy 1 dzień roboczy, na wtorek-czwartek mam ustawione godziny wysyłki tego samego dnia najpóźniej do 11, ale zazwyczaj mam info, że Kupujący tego nie widzą. W tym samym czasie Kupujący widzą przewidywaną datę dostawy na następny dzień z powodu przewidywań statystycznych, nawet jak zamówienie złożą po 11. W takiej sytuacji klienci mają pretensje, że paczki nie dotarły w czasie, który widzieli w ofercie, mimo, że zamówienie zostało zrealizowane i wysłane zgodnie z deklaracją w ciągu jednego dnia roboczego.
Otrzymaliśmy negatywną ocenę, ponieważ klient zamawiający towar w piątek o godz. 11:27 widział informację o dostawie w sobotę. Nie prowadziliśmy żadnej korespondencji z klientem. Zamówienie zostało przygotowane i nadane w paczkomacie w piątek o 17 i dostarczone we wtorek zgodnie z deklaracją. Allegro twierdzi, że nie może wykluczyć tej opinii ze statystyk, ponieważ według nich klient nie dość jasno stwierdził, że chodzi o przewidywaną datę dostawy, którą widział w ofercie.
Otrzymałem zapewnienie, że to nie wpływa na skuteczność wysyłki (a w konsekwencji na jakość sprzedaży). Jednak przez takie negatywne komentarze obniża się jakość sprzedaży, a Allegro nie wyklucza ich ze statystyk. Z reguły udaje nam się wysyłać wszystkie zamówienia w ciągu jednego dnia, dlatego nie zmienię czasu wysyłki na 2 dni. Ustawiłem godziny tego samego dnia na wtorek-czwartek właśnie po to, żeby uniknąć takich sytuacji o dostawie w sobotę, gdzie jest to mało realne.
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_
proszę także o informację jak jest możliwe, że klienci widzą szybszą datę dostawy od deklarowanej (= szybszą wysyłkę), a mimo to przy ustawianiu godzin wysyłki widzę taki komunikat, który, jakby nie było, temu zaprzecza. Poza tym mam zamówienia nawet z 11:30, które mają podaną datę dostawy na jutro.
@plusk_pl Czy posiadasz jakiekolwiek potwierdzenie (np. zrzut ekranu od klienta), że czas dostawy widoczny w ofercie podczas zakupu był inny niż faktyczny czas dostarczenia paczki? Niestety bez takiego potwierdzenia zweryfikowanie czy doszło tutaj do błędnej informacji nie będzie możliwe.
Jeśli chodzi o sam komentarz, tutaj nie pomożemy. Rozumiem, że Twoje zgłoszenie zostało zweryfikowane i odpowiedni zespół przedstawił Ci już decyzję w tej sprawie.
od klienta nie mam, ale mam przewidywany czas dostawy, który pokazujecie w każdym zamówieniu. @nat_not
@plusk_pl Podaj mi jeszcze numer tego zamówienia.
c1290870-c735-11ee-9a09-715b2e6d5271
@plusk_pl dziękuję za ten numer, ale godziny wysyłki, które pokazałeś wyżej są dla zamówień z wysyłką DPD, natomiast zamówienie: c1290870-c735-11ee-9a09-715b2e6d5271 jest realizowane przez Inpost. Czy kolumnie dla Inpostu również mam zaznaczone takie daty? Jeśli tak, poproszę o zrzut.
Dzieje się tak dla wszystkich przewoźników:
@plusk_pl dziękuję, skonsultuję tę kwestię z zespołem i wrócę do Ciebie z odpowiedzią.
@plusk_pl rozmawiałam o Twojej sytuacji z zespołem odpowiedzialnym za predykcję czasu dostawy i dostałam wyjaśnienie, że nie możliwości, abyś określił, w które dni tygodnia wysyłasz przesyłki, a w które nie. Jeśli nie ma zadeklarowanych godzin granicznych do wysyłki danego dnia w piątek, ale jednocześnie masz ustawioną deklarację wysyłki tego samego dnia, to nasz system zawsze pokaże czas na bazie predykcji. Dlatego godziny graniczne do wysyłki danego dnia dla pełnej kontroli powinneś mieć zadeklarowane każdego dnia (także w piątek).
@_HolaOla_ czy to oznacza, że jak ustawię godziny np. 9 dla wszystkich dni, to o 9:01 nie będzie się wyświetlać już dostawa następnego dnia?
Nie rozumiem jak z predykcji może wynikać, że potrafię wysłać zamówienie złożone np. o 11, ale już jak chcę ustawić godzinę wysyłki tego samego dnia na 10, to dostaję komunikat, że to nie będzie pokazywane klientom, bo nie jestem wystarczająco skuteczny
@plusk_pl Jeśli będziesz miał pozytywnie zweryfikowane oferty z godziną wysyłki tego samego dnia to tak. Przykładowo dla poniedziałku i czasu przewozu 1 dzień, godzina wysyłki tego samego dnia to 9:00, prezentowane czasy będą wyglądać następująco:
@_HolaOla_ @kostas11 ok, a nie powinno już tak działać dla wtorek-czwartek? Screeny wyżej są w większości z wtorku, gdzie miałem ustawioną max 11.
Czy to może zadziała, ale dopiero jak będę miał te wymagane 95% wszędzie? A te predykcje najwyraźniej mają mniej restrykcyjne procenty, skoro nie pokazują mi godzin teraz jak mam 10, a klientom dzisiaj nawet zamówienie z 12 pokazało dostawę jutro
@_HolaOla_ Zmieniłem godziny tak jak zaleciłaś, ale dalej tak nie działa. A nawet się pogorszyło bo zamówienie o 10:35 z Allegro One ma dostawę jutro
@plusk_pl czy to oznacza, że jak ustawię godziny np. 9 dla wszystkich dni, to o 9:01 nie będzie się wyświetlać już dostawa następnego dnia?
dokładnie tak o ile zamówień które wpadną po godzinie 9 nie nadasz w ten sam dzień 😄