anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dziwny klient - boimy się o negatywny komentarz

Idź do rozwiązania
Ahoj-Serwis
#10 Popularyzator#

Jakiś czas temu, jeszcze w zeszłym miesiącu klient kupił od nas 4 przedmioty (w przeciągu ok 50 minut). Każdy z tych przedmiotów został kupiony z innego konta. Na każdym koncie jest inny adres dostawy (to tylko teoretycznie nieważne) w dodatku adresy są bardzo dziwne. Nie podam tych prawdziwych, aby nie być oskarżonym o łamanie regulaminu, ale dam taki przykład, jak to mniej więcej wygląda:

1 adres to powiedzmy Sportowa 1

2 adres to Sportowa 2

3 adres to Sportowa 3

4 adres to Sprt 5 

Podejrzane, prawda? 

Jedno z tych zamówień jest na paczkomat, trzy pozostałe są z odbiorem osobistym mimo iż klient mieszka ok 170 km od nas. Na każdym z tych kont jest to samo nazwisko i imię oraz nr telefonu. Próbowaliśmy się z klientem skontaktować wielokrotnie poprzez maile i telefon, ale nic z tego. Nie ma odzewu z drugiej strony. Najdziwniejsze jednak w tym wszystkim jest to, że towar został opłacony. Teraz nie wiemy, co robić. Z chęcią byśmy oddali kasę klientowi, ale boimy się o negatywy. Biorąc pod uwagę liberalną politykę Allegro wobec kupujących gość może nam wystawić 4 negatywy i nic nie będziemy mogli z tym zrobić. Można by powiedzieć, że cały czas czekamy na odbiór osobisty zakupionych przez klienta przedmiotów, a tego 1 nie wysyłaliśmy, bo też jakoś zaufania nie mamy, że to na pewno prawdziwy adres paczkomatu. 

Nie wiemy, co w takiej sytuacji robić. 😞 


oznacz moderatorów
30 ODPOWIEDZI 30
mr_oma
Moderator
Moderator

@Ahoj-Serwis, czy możesz podać numery tych 4 zamówień? 

   Maja
   Moderator


   _____________
   Jeśli zdanie kogoś innego trafia w Twój punkt widzenia,
   nie czekaj i przyznaj tej osobie W punkt!
oznacz moderatorów
mdrogeria
#21 Demiurg#

tak 🌞 właściwa będzie weryfikacja historii zakupów owego klienta ,przyznanych monet , a szczególnie ilość anulowanych transakcji i odstąpień od umowy .

oznacz moderatorów
Ahoj-Serwis
#10 Popularyzator#

Tu na forum, czy można do Pani, w jakiś sposób na maila, bądź pm napisać? Jeżeli może być na forum to nie ma problemu, wstawię tutaj. 

 

EDIT: Widzę, że nie można wysłać wiadomości, więc wstawiam tutaj:


5f671a71-be6c-11eb-a498-e5d9a810d3cb

1371ca01-be69-11eb-9637-bfa126c215a8

8ae674c1-be67-11eb-ae63-8beae0afd283

87236431-be65-11eb-a38d-cdc63b8e67d5

 

oznacz moderatorów
mr_oma
Moderator
Moderator

@Ahoj-Serwis, możesz podać numery wszystkich czterech zamówień, o których wspomniałeś tutaj, na forum - zweryfikuję je. 😊Jeśli chciałbyś podzielić się bezpośrednio np. loginami, to takie informacje należy przesłać do nas na spolecznosc@allegro.pl

   Maja
   Moderator


   _____________
   Jeśli zdanie kogoś innego trafia w Twój punkt widzenia,
   nie czekaj i przyznaj tej osobie W punkt!
oznacz moderatorów
mr_oma
Moderator
Moderator

@Ahoj-Serwis, dzięki! Proszę Cię o chwilę cierpliwości, już działam w tej sprawie.

   Maja
   Moderator


   _____________
   Jeśli zdanie kogoś innego trafia w Twój punkt widzenia,
   nie czekaj i przyznaj tej osobie W punkt!
oznacz moderatorów
Ahoj-Serwis
#10 Popularyzator#

Dziękuję 🙂

oznacz moderatorów
mr_oma
Moderator
Moderator

@Ahoj-Serwis, Twoja czujność była jak najbardziej słuszna. Wszystkie konta, z których pochodziły wskazane przez Ciebie zamówienia, zostały zawieszone. 

   Maja
   Moderator


   _____________
   Jeśli zdanie kogoś innego trafia w Twój punkt widzenia,
   nie czekaj i przyznaj tej osobie W punkt!
oznacz moderatorów
Ahoj-Serwis
#10 Popularyzator#

Ale na razie tylko zawieszenie, a sprawa jest dalej wyjaśniana? I czyli dobrze, że nie wysyłałem tego przedmiotu? 

oznacz moderatorów
mr_oma
Moderator
Moderator

@Ahoj-Serwis, sprawa na ten moment jest z naszej strony zamknięta - konta zablokowaliśmy ze względu na naruszenie regulaminu. Nie nastąpiło jednak automatyczne unieważnienie umowy zawartej między stronami. 

Jeśli chodzi o opłacone zamówienia, możesz wyznaczyć Kupującemu ostateczny termin na odbiór zamówienia i zastrzec, że w przypadku jego niedotrzymania, transakcja zostanie unieważniona. Jeśli z ważnych powodów finalizacja zamówienia nie może zostać zrealizowana, powinieneś niezwłocznie zwrócić środki Kupującemu. Natomiast ostateczna decyzja, co do postępowania w tej sytuacji, należy do Ciebie.

   Maja
   Moderator


   _____________
   Jeśli zdanie kogoś innego trafia w Twój punkt widzenia,
   nie czekaj i przyznaj tej osobie W punkt!
oznacz moderatorów
Ahoj-Serwis
#10 Popularyzator#

Ok, dziękuję za odpowiedź. 

oznacz moderatorów
mdrogeria
#21 Demiurg#

Ahoj-Serwis jeśli transakcja opłacona jest z wysyłką powinieneś ją zrealizować  ! bez względu na to jakie masz podejrzenia i blokadę konta kupujacego .

oznacz moderatorów