Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@InPost 625735928443600129198152 w MP ma status ,, zagubionej,, , w śledzeniu ,, zareklamowana w paczkomacie ,, natomiast w przychodzących niby istnieje .
Proszę o szczegółową weryfikację , pewnie niebawem odezwie się klient i dobrze by było conieco wiedzieć , a informacje w statusach nie są spójne . .
@mdrogeria w takich przypadkach, a było ich kilka, zazwyczaj dostaję maila z Inpostu z pytaniem jak wyglądała przesyłka i co w niej było. A potem Inpost milknie i nie odpowiada na żadne pytanie. Czasami po 2-3 dniach paczka trafia do adresata, a czasami trzeba reklamować.
@Agent051 nic , żadnej informacji od Inpost , podejrzewam tylko pustą skrytkę , może dojdzie
@mdrogeria jest jeszcze druga opcja, adresat odbierając paczkę niechcący kliknął w aplikacji reklamację. Zdarzyło mi się osobiście tego dokonać😃 Wtedy inpost będzie kontaktował się z adresatem w celu wyjaśnienia.
@mdrogeria @Agent051 Miałem raz to samo. Gdy zobaczyłem status "zagubiono", zadzwoniłem do klienta, który powiedział, że wszystko jest OK, tylko coś mu się źle kliknęło (zamiast "zakończ na dziś" wcisnął "mam uwagi do paczki" albo cóś).
Dlatego najpierw najlepiej dryndnąć do klienta, czy faktycznie było coś nie halo