Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@KOGIEL_T a w co kliknąłeś?
@Client:35386082 tak jak w linku, wypłaty za przesyłki poradniowe
@KOGIEL_T proszę, wykonaj poniższe kroki:
- Wyczyść przeglądarkę i usuń pliki cookies (tzw. ciasteczka).
- Sprawdź, czy problem występuje na innej przeglądarce/urządzeniu.
@N_Nitka28 dzięki za podpowiedz😉, ale te sposoby, to ja znam, tu masz zrzut z innego komputera, z innego IP, inny system, inna przeglądarka i inna lokalizacja
@KOGIEL_T Sprawdź czy zakładka wyświetla się poprawnie z tego odnośnika.
@nat_not niestety nie mam konta firmowego i nie mogę wejść salescenter 😕
@KOGIEL_T Rozumiem. A ta zakładka?
@nat_not ta zakładka działa, nie działają pobraniowe
@KOGIEL_T Dzięki za informacje! Czy możesz podać wersję Windowsa, z jakiej korzystasz?
@w_kiwi Win 10 pro, ale próbowałem na win7 i to samo
@KOGIEL_T Dziękuję, już konsultuję z odpowiednim zespołem.
@KOGIEL_T Otrzymałam informację, że wskazana przez Natalię zakładka jest prawidłowa. Ta, w którą próbujesz wejść, jest dostępna tylko dla kont firmowych.
@w_kiwi czyli na koncie prywatnym nie mogę realizować przesyłek pobraniowych🤔
@KOGIEL_T Metody pobraniowe na umowie Allegro są dostępne jedynie przez Wysyłam z Allegro, a to narzędzie jest wyłącznie dla kont firmowych. Możesz na koncie zwykłym sprzedawać towar z płatnością za pobraniem, jednak musiałbyś do tego podpisać umowę własną z przewoźnikiem i z nim bezpośrednio się rozliczać.