anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Falszywe zamówienia pobraniowe

merchub
#8 Zapaleniec#

Kupujący Allegro złożył u nas wczoraj 6 zamówień pobraniowuch, wszystkie osobno na ten sam adres. Zadzwoniłem ponieważ wydało się to podejrzane. Osoba która się zgłosiła powiedziała, że nie będzie od nas nic odbierał. W związku z tym rozumiem, że otrzymałem fałszywe zamówienia. Kupujacy  "[edycja]" Czy mogę nie odsyłać te paczki i czy mogę się ubiegać o zwrot prowizji za zamówienia, które nie zostaną wysłane, ze względu na to , że kupujący dokonał celowo fałszywe zamówienia ,które nie ma zamiaru odbierać. Kupujący intencjonalnie podjął działania mające na celu zaszkodzenia mojej firmie, poprzez obciążanie nas kosztami nieodebranych przesyłek pobraniowych. Proszę o pomoc w rozwiązaniu sytuacji.

oznacz moderatorów
21 ODPOWIEDZI 21

mdrogeria
#21 Demiurg#

@merchub musisz mieć namacalne potwierdzenie słów klienta , 

oznacz moderatorów

TechartGSM
#12 Orędownik#

Nic nie udowodnisz, nic nie masz na piśmie, Allegro nic z tym nie zrobi. Oj, przepraszam, zrobi. Jak nie wyślesz to polecą Ci statystyki wysyłek.

Najbardziej możesz sobie pomóc rezygnując z udostępniania pobrań, sam zobaczysz że nie zauważysz spadku sprzedaży a zyskasz spokój i brak strat spowodowanych szkodliwymi działaniami kupujących.

oznacz moderatorów

merchub
#8 Zapaleniec#

Opcje "wysyłki za pobraniem" już odłączyłem. Dziękuję za odpowiedź 

oznacz moderatorów

AlleMakijazPL
#11 Animator#

dokładnie ja tak samo zrobiłam wyłączyłam pobrania bo jak podliczyłam 2024 ile mi nie odebrało 

to w sumie dobra kolacja z w dobrej knajpie by była 

Nie ma to sensu 

ludzi nie wychowasz 

szkoda tych kosztów 

oznacz moderatorów

merchub
#8 Zapaleniec#

Na razie czekam na odpowiedź od allegro,i liczę na wsparcie. Taka sytuacja zdarzyła się pierwszy raz w mojej praktyce sprzedaży na allegro. 

oznacz moderatorów

RED
#21 Demiurg#

Taka sytuacja zdarzyła się pierwszy raz w mojej praktyce sprzedaży na allegro.

@merchubjak posiedzisz tu trochę dłużej lub przeczytasz posty z tego forum to zobaczysz, że Twój obecny przypadek to pikuś z tym co może się zdarzyć

oznacz moderatorów

merchub
#8 Zapaleniec#

Jednak otrzymałem odpowiedź od allegro, że muszę te 6 paczek wysłać niestety. Kupujacy nie odpowiada na wiadomości w centrum wiadomości allegro. Telefon też nie odpowiada. Już znalazłem tego gościa, już kupowal u kolegi coś kilka razy, podaje cały czas inne adresy i nie odbiera paczki. Masakra....

oznacz moderatorów

AlleMakijaz
#12 Orędownik#

ja bym nie wsyłałała 

wole mieć 6 paczek na minusie niż 6 x 16 zł czy więcej na minusie 

 

oznacz moderatorów

AGLOPRIMA2
#14 Krzewiciel#

@merchub

Spakuj wszystkie rzeczy w jedna paczkę (jak się zmieszczą) zsumuj pobranie, a do pozostałych zamówień dodaj ten sam numer przesyłki - system to łyka jako nadane. Zawsze będziesz w plecy o jedną, a nie o 6 paczek

oznacz moderatorów

AlleMakijaz
#12 Orędownik#

to jeszcze inaczej skoro tak system łyka 

nie nadawaj nic 

tylkko wbij do tych 6 inny numer który dziś np wysłałaby został 

oznacz moderatorów

TechartGSM
#12 Orędownik#

Ja bym wysłał wszystko w jednej przesyłce, sumując pobranie. Oczywiście w tym momencie konieczne jest powiadomienie klienta że zamówienia zostały połączone i zostaną nadane w jednej przesyłce. Tracisz w tym momencie koszt wysyłki i odesłania jednej przesyłki i ewentualne zawieszenie towaru w próżni na dwa tygodnie w razie nieodebrania przesyłki :). Wobec serwisu i klienta jesteś czysty w 100% i nikt Ci nic nie może zrobić. Ważne jest tylko wysłanie wiadomości o połączeniu zamówień.

oznacz moderatorów

merchub
#8 Zapaleniec#

Dziękuję za odpowiedź, ale już wysłałem wszystkie 6 paczek w czwartek .Jak i mówiłem do doradcy allegro,z którym się kontaktowałem,zamówienie jest fałszywe, podałem zdjęcia sms wcześniejszych zamówień od tego oszusta, które były na różne adresy,ale powiedziała, że muszę wysłać. I co mam teraz....od piątku leży wszystko w punkcie odbioru. Nikt nie odbiera tych paczek. Oto tak działa ten system na allegro. 

oznacz moderatorów

pinsplash
#21 Demiurg#

@merchub jak znam życie Allegro weźmie za to odpowiedzialność i zwróci pieniądze... Prawda? @Syrena_zT @julienail @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_  

ps ZREZYGNUJ Z POBRANIÓWEK !!!

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów

RaBarbar_ka
Moderatorka
Moderatorka

@pinsplash nasi konsultanci pomogą rozwiązać tę sprawę. @merchub proszę Cie o kontynuowanie korespondencji w zgłoszeniu 50469005. 

   Basia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

merchub
#8 Zapaleniec#

Dziękuję... Poczekam aż będzie zmiana statusu paczek jako "nie odebrane" od DPD. Wtedy już się odezwie do doradcy allegro pod tym numerem korespondencji.

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@RaBarbar_ka  napisał(a):

@pinsplash nasi konsultanci pomogą rozwiązać tę sprawę. @merchub proszę Cie o kontynuowanie korespondencji w zgłoszeniu 50469005. 


serio "Jednak otrzymałem odpowiedź od allegro, że muszę te 6 paczek wysłać niestety." ten konsultant powinien pokryć wszystkie koszty wysyłek i powrotu paczek 🙂 allegro naraziło Cię na straty co możesz dochodzić na drodze prawnej !!!

________
Κώστας
oznacz moderatorów

merchub
#8 Zapaleniec#

Nie chcę kombinować, 6 paczek zostały spakowane i wysłane. 

oznacz moderatorów

merchub
#8 Zapaleniec#

Dzień dobry! Wesołych świąt życzę wszystkim! W sprawie tematu... Chciałbym podziękować zespół allegro. Otrzymałem rekompensatę za wysłane paczki,wraz ze zwrotem prowizji. Jedynie, że na moje pytanie, jakie konsekwencje poniósł kupujący za złożenie fałszywych zamówień, otrzymałem odpowiedź, że to nie moja sprawa...brzmi jakoś dziwnie ta odpowiedź,bo chciałbym wiedzieć....

oznacz moderatorów

matt_rose
Moderator
Moderator

Cześć @merchub, niestety nie możemy udzielać takich informacji.

   Mateusz
   Moderator
oznacz moderatorów