Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
chciałbym wykorzystywać funkcjonalność wielopaczek ale chciałbym znać odpowiedzi na kilka pytań.
1. Jak są rozliczane paczki do jednego zamówienia? Na przykład nadaje 2 paczki osobno dla tego samego zamówienia. W jaki sposób jest to rozliczane, jeżeli mam umowę własną? Jako 2 paczki?
2. Czy wykorzystanie funkcjonalności wielopaków czymś się różni pod względem opłat? Chodzi mi tutaj przede wszystkim o DPD. Jak to wygląda na Wysyłam z Allegro, jeżeli miałbym wysyłać bez umowy własnej?
3. Jeżeli dobrze rozumiem, powinienem dostosować opłaty za przesyłkę ustawione w cenniku dostawy danej oferty tak, aby w sytuacji gdy wymagana jest wysyłka dwiema paczkami pobierana była opłata za 2 paczki, tak?
Odpowiedzi bardzo ułatwią mi życie, proszę moderację o odpowiedzi:
Ad1.
|
2,09 zł – za każdą paczkę w ramach zamówień w przedziale 40-59,99 zł brutto; 2,19 zł – za każdą paczkę w ramach zamówień w przedziale 60-79,99zł brutto; 4,99 zł – za każdą paczkę w ramach zamówień w przedziale 80 - 199,99 zł brutto; 7,99 zł – za pierwszą paczkę, a za każdą kolejną paczkę 4,99 zł w ramach zamówień w przedziale 200 - 299,99 zł brutto; 8,99 zł - za pierwszą paczkę, a za każdą kolejną paczkę 4,99 zł z w ramach zamówień od 300 zł brutto
|
Ad2.
w zasadzie niczym się nie różni
Ad3.
Tak dobrze rozumiesz.
Do tego dochodzi jeszcze opłaty dodatkowe za przedział wagowy, podjazd kuriera, pobranie, ewentualnie NST
@Client:44052296 Dzięki. Jeszcze jedno pytanie. Czy jeżeli klient zapłacił za jedną paczkę a musimy nadać 2 paczki (nie zmieściło się), to czy za drugą paczkę płaci się pełną stawkę, jeżeli zamówienie było objęte "Smart!"?
@Client:94057046 To zależy od ustawień w Twoim cenniku dostaw. Ile przesyłek jest w zamówieniu? Generalnie dla każdej paczki możesz wygenerować jedną darmową etykietę. Liczba darmowych przesyłek do wygenerowania jest równa liczbie przesyłek w danym zamówieniu.
@ko_alka Dziękuję za odpowiedź.