anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Gdzie mam zglosic probe wymuszenia

MAMY ROZWIĄZANIE!
-MOTO-CENTRUM
#8 Zapaleniec#

Witam
A wiec od poczatku. Jako sprzedawca swiezak ( od roku) na allegro.
Kupujacy w dniu zakupu dzwoni do mnie proszac abym sprawdzil czy mam dany przedmiot na stanie i czy jest mozliwosc wysylki tego dnia. Po sprawdzeniu informuje Klienta iz mam dany przedmiot i jesli jeszcze zakupi tego dnia w przeciagu 30 minut przesylka trafi do paczkomatu. Napisalem tez ta informacje w zapytaniu klienta o towar. Klient klika kup teraz dobierajac drugi przedmiot do przesylki Smart. Przesylka wyjezdza do paczkomatu w przeciagu kilkudziesieciu minut o czym klient jest poinformowany w oddzielnej korespondencji. Po kilku dniach dostaje negatywa z opisem iz  kupil niepelnowartosciowy przedmiot ( kwota niespelna 30 pln) , ponoc ze zwrotu i moje dzialanie narazilo go na straty. Wiec biore tel do reki i wybieram numer do czcigodnego Pana Kupujacego z prosba o wyjasnienie co sie takiego stalo ( zawsze uwazalem ze slowo mowione jest lepsze od pisanego). Klient slyszac w sluchawce kto do niego dzwoni rzuca tylko dwa slowa: mam do niego pisac nie dzwonic  , po czym rozmowa sie urywa.... No wiec Pisze do Jasnie Pana zapytanie ( w systemie allegro - popros o zmiane komentarza) czy moge jakos zalagocic sytuacje , proponujac ze swojej strony wysylke kolejnego przedmiotu oryginalnie zapakowanego z malym gratisem oczywiscie na moj koszt oraz bez koniecznosci odsylki przedmiotu zakupionego - ponoc odpakowanego). Szczeka mi opadla jak odczytalem odpowiedz kupujacego , ktory w swojej wypowiedzi przyznaje sie iz wiele komentarzy Negatywnych juz usunal, a u mnie jako sprzedawcy jest tylko jeden komentarz negatywny od niego wiec mu troche glupio, ze mam status SS ORAZ SMART I proponuje abym przeslal mu na rachunek dodatkowo 100 pln , to zmieni komentarz i zapomni o sprawie. Poprosilem go o zwrot zakupionego przedmiotu. Przedmiot wrocil , ja zwrocilem kwote za zakup tego samego dnia. Chcac upewnic sie ze pisze serio poprosilem o jego dane z nr rachunku tlumaczac iz nie moge mu zwrocic wiecej w systemie allegro niz kwota zakupu ( oczywiscie mozna wiecej). Otrzymalem nr rachunku z jego danymi , ktore pokrywaja sie z danymi z systemu allegro. Chcialbym utrzec nosa takiemu gamoniowi , chociaz chodzi o kwote 100 pln , aby sie 1000 razy zastanowil czy warto. Schemat u niego tak po krotce prawdopodobnie jest taki: wyszukac Super Sprzedawce bez jednego negatywa , kupic cos na szybko , po czym wbic Negatywa i zlozyc propozycje nie do odrzucenia. Co o tym sadzicie. ( Przepraszam ale pisze GB i slabo z j polskim). Allegro , P  olicja ?

oznacz moderatorów
15 ODPOWIEDZI 15
mdrogeria
#21 Demiurg#
oznacz moderatorów
az1rael
#21 Demiurg#

@mdrogeria kk i szantaż? @kostas11 

oznacz moderatorów
ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@-MOTO-CENTRUM Przykro mi, ale nie ingerujemy w takie komentarze. Klient wyraził swoją opinię i ma do tego prawo.

Sprawdziłam jego konto i nie wystawia on zbyt często negatywnych opinii, zatem nie mam tutaj podstaw, aby sądzić, że robi to celowo, żeby zyskać korzyści materialne.

Oczywiście — jeśli uważasz to za słuszne — możesz podjąć kroki prawne. 

oznacz moderatorów
az1rael
#21 Demiurg#

@ko_alka tu nie chodzi o komentarz tylko o próbę wymuszenia i nieczyste zagranie kupującego który jest tak bezczelny że nawet pisze przez wasz system propozycję korupcji powinien polecieć ban na konto

oznacz moderatorów
natalia_z_wasem
#10 Popularyzator#

przy okazji doczytaj w słowniku języka polskiego znaczenie słów "wymuszenie" oraz "korupcja".

oznacz moderatorów
-MOTO-CENTRUM
#8 Zapaleniec#

Witam, piszę tylko dlatego że widzę ze macie jeden negatyw ode mnie...
NIE NAMAWIAM TO PROPOZYCJA, ja moge zostawic sprawe jak jest...
Wiec 100zl zwracacie tyle mnie kosztowała ta impreza, nie liczac zamieszania opoznienia... i usune ocene z komentarzem....

Czyli rozumiem iż towar jest Beeee , ale jak zwróci się za zapłacony towar + wpłaci bonifikate w postaci paru złociszy to i towar jest wtedy dobry i można zmienić komentarz....

Świat się kończy...

oznacz moderatorów
-MOTO-CENTRUM
#8 Zapaleniec#

Nie wiem czy dobrze państwo moderatorzy mnie zrozumieli. Ja nie proszę o usunięcie komentarza, tylko zadałem pytanie gdzie najlepiej zgłosić taką sytuację. Rozumiem iż moderator nie widzi nic złego w postępowaniu kupującego. Stwierdzenie iż kupujący kasował wiele negatywnych komentarzy pochodzi z wiadomości od niego a nie z moich domysłów. A od stwierdzenia celowości takiego zachowania są służby , co dobrze moderator zaznaczyła. Nie liczyłem na poklepywanie po plecach a konstruktywną odpowiedź, jednak nie ukrywam iż mam mieszane uczucia....

oznacz moderatorów
sl-aw-ek
#17 Koryfeusz#

@-MOTO-CENTRUM ale przecież to na rękę allegro, kupujący który dostanie towar gratis i jeszcze 100zł jest zadowolony z zakupów na allegro więc ... allegro też jest zadowolone. 

oznacz moderatorów
sl-aw-ek
#17 Koryfeusz#

@-MOTO-CENTRUM "No wiec Pisze do Jasnie Pana zapytanie ( w systemie allegro - popros o zmiane komentarza) czy moge jakos zalagocic sytuacje , proponujac ze swojej strony wysylke kolejnego przedmiotu oryginalnie zapakowanego z malym gratisem oczywiscie na moj koszt " 

xDDDDD 

To właśnie ta wiadomość utwierdziła kupującego w przekonaniu, że może zarobić za usunięcie negatywa. Rób tak częściej to ludzie na pewno przestaną wystawiać negatywy "dla korzyści" xD

oznacz moderatorów
-MOTO-CENTRUM
#8 Zapaleniec#

Witam kolegę. Nie rozumiem Pana wypowiedzi. Z kultury zadzwonilem do klienta aby wyjaśnić zaistniałą sytuację. Niestety klient nie chciał ze mną rozmawiać więc napisałem mu wiadomość iż jesteśmy w stanie zamienić mu towar na drugi pełnowartościowy ( zapakowany). Oczywiście klient miał prawo zwrócić towar nawet nie podając przyczyny zwrotu. Wyżywanie się w  komentarzu moim zdaniem nie jest dobrym rozwiązaniem. W niczym nie utwierdzałem klienta. To z jego inicjatywy wyszła forma rekompensaty.

Zresztą chyba nie potrzebna tą gó....o burza.

Pozdrawiam

oznacz moderatorów
it24_pl
#12 Orędownik#

-MOTO-CENTRUM nie bardzo coś ugrasz, a stracisz tylko czas. Komentarze się kasują po roku, i szkoda zachodu na jeden negatyw.

oznacz moderatorów
-MOTO-CENTRUM
#8 Zapaleniec#

Słuchaj ale ja nie chcę nic ugrać. Chciałbym jedynie aby takie sytuacje nie miały miejsca i kupujacy nie składali takich wspaniałomyślnych ofert kasowania komentarzy. Rozumiem że można sobie pisać w komentarzach co się zechce ale już próba wymuszenia wpłacenia określonej kwoty aby go wykasować jest co najmniej nie na miejscu, i czy nie podlega pod kk .

oznacz moderatorów
it24_pl
#12 Orędownik#

Osobiście też bym wolał żeby do takich sytuacji nie dochodziło. Ale.. problem w tym, że są sprzedający którzy proponują właśnie kasę za usunięcie komentarza, tym samym "ucząc" kupujących takich zachowań. Druga kwestia, musiał byś się skonsultować z prawnikiem, czy jest jakaś szansa, prawdopodobnie gdybyś zapłacił "odszkodowanie" można by było zgłaszać z 286 kk. Także chyba najlepiej, stanowczo, ale z pełną kulturą, dać kupującemu do zrozumienia, że takie coś nie przejdzie.

oznacz moderatorów
az1rael
#21 Demiurg#

@it24_pl no wlasnie nie przejdzie tu to przejdzie u innego i dziadowania ciag dalszy a moze by tak zaplacic 100zl i go do skarbowki podac zrobiliby chlopu trzepanko a moze on tak regularnie zarabia i dopiero by byl cyrk?

oznacz moderatorów
az1rael
#21 Demiurg#

@Client:114525048 nie dopuszczam że kupujący może wykorzystywać do takich celów nie tylko allegro na innych portalach też można zostawić komentarz, ewentualnie kontaktuje się telefonicznie poza portalem i weź go nagraj, a teraz zrobił się tak bezczelny, że już się nawet nie chce mu kryć z takim procederem... ewentualnie dopiero co wymyślił sobie sposób na dorobienie - niestety ludzie bywają wredni i najlepiej nie wierzyć i pozytywnie się zaskoczyc niż zaufać i dostać w tyłek

oznacz moderatorów