anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

gdzie zgłosić chamskiego klienta?

kolekcjonerstw
#10 Popularyzator#

klient napisal do mnie taka wiadomosc po tym jak odmowilem zwrotu srodkow w wysokosci 35zl za uszkodzony materac plazowy.

pablocerber October 12, 2024 at 12:48 PM

 

Jest Pan na tyle głupi że szok Oszust i tyle Jakoś nie widać super sprzedawcy u Pana Jaki poziom rozmowy taki jest Dostosowałem się do pańskiego toku rozmowy Jest Pan cham i nic więcej Materialna gnida intyle bo oszukuje Pan porządnych ludzi a właśnie z racji pana podejścia ja tego nie zostawię Mój adwokat już napisał do biura praw konsumenta i jestem na rozmowach z allegro Mam utrudnienia bonjestm za granica ale jeszcze nogę podać o straty materiane ponieważ zamiast cieszyć się wyjazdem ścieram się że snobem który sam oszukuje ibobraza ludzi Tyle

Tacy ludzie powinni byc blokowani z automatu przez allegro. Jesli ja jako sprzedawca napisalbym tak do kogos mialbym po koncie.

oznacz moderatorów
22 ODPOWIEDZI 22

LEW433
#21 Demiurg#

To raczej nie na Allegro.

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@kolekcjonerstw nie powinien tak pisać, ale czy poprawnie wszystko zrobiłeś ? to było odstąpienie czy odmówiłeś zwrotu całej kasy ?

________
Κώστας
oznacz moderatorów

kolekcjonerstw
#10 Popularyzator#

co bym nie zrobil nie ma prawa do mnie tak pisac.  Odpowiedz do klienta po ktorej wylecial w kosmos.

Po dokładnej analizie zgłoszenia reklamacyjnego stwierdzamy, że nie jest możliwe jednoznaczne ustalenie przyczyny powstania uszkodzenia w postaci przedziurawienia materaca. Produkt został dostarczony Państwu jako fabrycznie nowy, w oryginalnym opakowaniu i bez jakichkolwiek wad. Zgodnie z naszą polityką zwrotów, materace mogą zostać przyjęte z powrotem wyłącznie w stanie fabrycznie nowym, w oryginalnym, nienaruszonym opakowaniu. W przypadku rozpakowanego i użytkowanego materaca nie mamy możliwości weryfikacji, czy uszkodzenie nie powstało w wyniku niewłaściwego użytkowania lub działań mechanicznych po stronie użytkownika. W razie dodatkowych pytań pozostajemy do Państwa dyspozycji.

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@kolekcjonerstw mas rację ale ? Reklamował czy dokonał odstąpienia ?

zgłoszenia reklamacyjnego

Zgodnie z naszą polityką zwrotów

Zmieńcie politykę 😄 taki zapis podlega pod klauzule abuzywne 😞

________
Κώστας
oznacz moderatorów

kolekcjonerstw
#10 Popularyzator#

abuzywne zachowanie? my jako sprzedawcy musimy pilnowac tego zeby kupujacy nie naduzywali polityki zwrotow. Dochodzi do takich sytuacji ze klienci poprostu oszukuja. klient wyslal mi zdjecie materaca bez powietrza. Co to ma znaczyc? skad mam wiedziec co nie tak jest z materacem? dodatkowo byl chamski, a to juz dyskfalifikuje go do zwrotu pieniedzy. klient nie reklamowal produktu poprostu zglosil problem i zapewne oczekiwal ze dostanie pelen zwrot srodkow, sie zdziwil 🙂

oznacz moderatorów

komis-bell
#21 Demiurg#

@kolekcjonerstw chodzi o to:

Zgodnie z naszą polityką zwrotów, materace mogą zostać przyjęte z powrotem wyłącznie w stanie fabrycznie nowym, w oryginalnym, nienaruszonym opakowaniu.”

Ten zapis narusza prawa konsumenta. 

oznacz moderatorów

kolekcjonerstw
#10 Popularyzator#

moze i tak, ale klient i tak nie otrzyma pieniedzy ze wzgledu na uszkodzenie materaca.
dotyczy odpowiedzialności konsumenta za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

oznacz moderatorów

komis-bell
#21 Demiurg#

O tym właśnie mówię. 

oznacz moderatorów

SpeedyGonzalezz
#10 Popularyzator#

@kolekcjonerstw "dodatkowo byl chamski, a to juz dyskfalifikuje go do zwrotu pieniedzy" - niestety, to tak nie działa. Chamstwo i buractwo klienta nie zwalnia Cię z przestrzegania przepisów 🐭

--------------------------------------------------
Najszybsza mysz w całym Meksyku
oznacz moderatorów

kolekcjonerstw
#10 Popularyzator#

no jak to nie przeciez ja jako sprzedawca mam prawo odrzucic reklamacje 🙂 oczywiscie nie podam powodu ze klient byl chamski. tylko, ze przez niewlasciwe uzywanie przedmiotu, produkt zostal uszkodzony z winy klienta. Wszystko legalnie.

oznacz moderatorów

kolekcjonerstw
#10 Popularyzator#

 

October 10, 2024 at 9:03 AM

 

Ze względu na specyfikę produktów dmuchanych, nie mamy możliwości jednoznacznego określenia, czy uszkodzenie powstało podczas użytkowania przez klienta, czy też w trakcie transportu w bagażu. Produkty tego typu są szczególnie narażone na uszkodzenia mechaniczne podczas przewożenia. Prosimy o wyrozumiałość w tej sprawie Uszkodzenia tego typu sa latwe w naprawie. Wystarczy łatka do zaklejania dziur w oponach rowerowych.



 

pablocerber October 10, 2024 at 11:37 AM

 

Super Wystawę odpowiedni komentarz w tej sprawie na Państwa koncie

 

pablocerber October 10, 2024 at 11:38 AM

 

Sp4zedwjcie produkty z Chin Może podczas waszego transportu doszło do uszkodzenianluba podczas pakowania lub kupujecie x Chin towar 2 czy 3 kategorii Wystawie scryny tej konwersacji jako komentarz Pozdr

 

pablocerber October 10, 2024 at 11:39 AM

 

Wysłałem wam zdj podczas 1 dmuchania To.wy naraziloscie mnie na dodatkowe koszty i brak materacu na wakacjach


Jesteście oszustami Sprzedajqcymy wadliwe towary i wszytko w temacie Zrobię wszytko żeby opisać wasze zachowanie i podejście do sytuacji Wystawie opinie

typowy furiat szantazysta. Nie zwracam pieniadzy takim wariatom, nawet kosztem negatywa.

oznacz moderatorów

AGD-SERVICE
#13 Ambasador#

Klient zgłasza reklamację, odsyła towar do reklamacji. Łatwo sprawdzić, czy materac był używany, czy nie. I po prostu rozpatrujecie reklamację w wymaganym terminie.

"Ze względu na specyfikę produktów dmuchanych, nie mamy możliwości jednoznacznego określenia, czy uszkodzenie powstało podczas użytkowania przez klienta, czy też w trakcie transportu w bagażu. " - pisząc takie rzeczy po prostu "zwalacie" winę na siebie. Powinniście przyjąć reklamację, obejrzeć przedmiot i ją rozpatrzyć. Towar z Chin bywa różny. Przestałem już nim handlować. Bywało tak, że 2-3 dostawy towar super, ok. , a następna dostawa tego samego towaru - 50% do wyrzucenia.

oznacz moderatorów

Cyberius_VP
#1 Nowicjusz#

Obawiam się że nie wygrasz. To my, sprzedający jesteśmy obarczeni takim spakowaniem przesyłki aby zawartość dotarła do kupującego w stanie nienaruszonym. Jeśli nawet uszkodzenie nastąpiło w transporcie to nie z winy kupującego. Za cały przebieg doręczenia przesyłek odpowiada sprzedający i nie udowodnisz mu że paczka dotarła do niego nienaruszona - jeśli uszkodzona w transporcie to na skutek niewłaściwego zapakowania. Nie jest to moja ocena a jedynie interpretacja ciążących na nas, sprzedających obowiązków i ich ocena przez "siły wyższe".

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Tak, ale słowa kupującego mogą przekraczać "barierę" a nie powinny.

oznacz moderatorów

kolekcjonerstw
#10 Popularyzator#

jako sprzedajacy mam prawo ocenic zwracany do mnie produkt i to ja podejmuje decyzje reklamacyjna. kupujacy moze dochodzic swoich praw w sadzie. Nie wiem jak udowodni, ze materac przyszedl do niego uszkodzony. Ja mam tych materacy duzo fabrycznie zapakowanych i latwo moge udowodnic jaki towar sprzedaje.

oznacz moderatorów

kolekcjonerstw
#10 Popularyzator#

dodatkowo kupujacy nie zglosil oficjalnej reklamacji, wiec nic nie musze rozpatrywac.

oznacz moderatorów

kolekcjonerstw
#10 Popularyzator#

aha i jeszcze jedno, Moge pozwac kupujacego o znieslawienie - 100% wygrana :-), wiec straszenie mnie sadem o materac za 35zl jest conajmniej smieszne.

oznacz moderatorów

Cyberius_VP
#1 Nowicjusz#

Nie daj się ponieść emocjom. Nie masz i nie będziesz miał przekonywujących argumentów gwarantujących że jakiś kurier (powiedzmy Ukra__ski) dla zabawy nie wsadził gwoździa w przesyłkę dziurawiąc (świadomie lub nie) znajdujący się tam materac. Klient powie że opakowanie wyrzucił - miał prawo - a Ty musisz przyjąć zwrot nawet bez niego. Co do zniesławienia to nie widzę tu podstaw. Nie daj się ponieść emocjom.

oznacz moderatorów

vonNogay
#17 Koryfeusz#

Klient się wkurzył, bo wydal kase na bubla i został spławiony, nie dziwie mu się.

Jeśli nie jest możliwe jednoznaczne ustalenie przyczyny uszkodzenia powinno się rozpatrzyć reklamacje na korzyść klienta.

oznacz moderatorów