anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Gdzie zgłosić skargę.

GLOBBUDD
#9 Pomysłodawca#

Witam

W zeszłym tygodniu zamówiłem rozmowę ponieważ miałem problem z wstawieniem etykiety na nowym koncie  po czym ktoś do mnie piszę że nie mógł się dodzwonić co jest kłamstwem bo nikt do mnie nie dzwonił i telefon nie mógł być zajęty. Przez opieszałość osoby po drugiej stronie zmuszony byłem ponieść koszty wysyłki na swój koszt. Do dziś nikt do mnie nie zadzwonił i nie odpisał na moje wiadomości.  Mój problem nadal nie jest rozwiązany i nie mogę sprzedawać na drugim koncie. Ktoś mi wytłumaczy o co chodzi z ludźmi od pomocy w Allegro?

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@GLOBBUDD Jeśli nie jesteś zadowolony z obsługi, możesz poprosić konsultanta lub konsultantkę, z którymi piszesz, o przekazanie Twojej reklamacji do odpowiedniej osoby.

Zaznaczam, że konsultanci odpisują i oddzwaniają najszybciej jak to możliwe. Niestety w związku z dużą ilością zgłoszeń czas oczekiwania na odpowiedź może się wydłużyć.

   Natalia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

GLOBBUDD
#9 Pomysłodawca#

Niestety nikt nie odpisał na moje wiadomości a to już pewnie z  5 dni.

oznacz moderatorów

GLOBBUDD
#9 Pomysłodawca#

Już nic tu nie rozumiem 2 razy pisałem. Chce złożyć oficjalna skargę mój problem nie został rozwiązany. Poniosłem dodatkowe koszty i postawi się Pani w mojej sytuacji, odwróćmy role Pani będzie właścicielem firmy który jest olewany. No mam dość !

oznacz moderatorów

Agent555
#19 Nestor#

Tutaj możesz zgłosić skargę, reklamacje   

https://allegro.pl/pomoc/kontakt

 

 

 

 

 

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@GLOBBUDD Bardzo mi przykro, że nie otrzymałeś jeszcze odpowiedzi od doradcy. Czas obsługi jest obecnie wydłużony ze względu na bardzo dużą ilość zgłoszeń. Proszę Cię o jeszcze chwilę cierpliwości. 

   Wiktoria
   Moderatorka
oznacz moderatorów