Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, cześć
Czy w Panelu Jakości Sprzedaży godzina graniczna działa poprawnie? Działam na tej samej zasadzie gdzie dla InPost mam ustawioną godzinę 14:30 gdzie osobiście max do godz. 15.00 dostarczam osobiście paczki do punktu kurierskiego.
Nagle jakość leci na łeb i szyję oraz brak informacji o wysyłce tego samego dnia na ofertach...
Problem również na DPD
@AR_Auto_Czesci Cześć. 🙂 A czy paczki są skanowane przez kuriera w punkcie? Godzina wysyłki tego samego dnia powinna uwzględniać czas, jaki potrzebujesz również na przygotowanie zamówienia.
Informacja o wysyłce tego samego dnia w ofertach wyświetli się, kiedy będziesz wysyłał minimum 95% zgodnie z ustawioną godziną. Swoje statystyki sprawdzisz w zakładce Skuteczność wysyłki. Oprócz tego ta informacja wyświetla się tylko w przypadku ofert, w których deklarujesz czas wysyłki natychmiast lub w 24 godziny.
@ko_alka 4 lata działa działało to na tej samej zasadzie, 14:30 max godzina do przyjmowania zamówień, przed godziną 15:00 zawsze jestem w punkcie kurierskim ePaka gdzie skanowane są od razu paczki przez obsługę a do 10 min przez kuriera odbierającego przesyłki z punktu. Zawsze to działo i nie było problemu. W przypadku DPD mam ustawioną godzinę 16:00 gdzie w punkcie DPD jestem zawsze przed 16:00 i tam również paczki są automatycznie skanowane przy odbiorze.
@AR_Auto_Czesci a o której godzinie paczki są skanowane? Czy to zgadza się z tym, co widzisz w raporcie Skuteczność wysyłki? Podaj mi proszę przykładowy numer zamówienia
@ko_alka w przypadku inpost paczki są skanowane max 15:10 podczas załadunku paczek przez kuriera na samochód, dodatkowo za skanowane przed 15:00 przez obsługę ePaka
Pomimo skanowania czasem dostaje potwierdzenie przyjęcia przesyłek na e-mail nawet o 20 😳
Przykład zamowienia 157ca7f0-be31-11ee-aa80-152952817fac
@AR_Auto_Czesci A pokażesz mi, jakie dokładnie informacje widzisz w raporcie Skuteczność wysyłki? Bo według moich danych to zamówienie zostało nadane prawidłowo, w terminie, dlatego chciałabym to skonsultować dalej i wyjaśnić, skąd rozbieżność.
@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
mam to samo z przesyłkami UPS - nadawane są w punkcie przed godz 15 - są skanowane i na monitoringu UPS sa widoczne jako nadane a w statystykach nie sa zaliczane jako nadane zgodnie z deklaracją
@meduza U Ciebie jest zupełnie inna sytuacja, bo przede wszystkim nie chodzi tutaj o godzinę wysyłki tego samego dnia, tylko o nienadanie paczki w terminie.
Np. w przypadku zamówienia 60ddd830-ba22-11ee-bab5-37227c4aac6c zadeklarowałaś wysyłkę 24 stycznia, a została nadana (czyli zeskanowana, to jest ważne) dopiero 25 stycznia. Sama możesz to sprawdzić w śledzeniu UPS: https://www.ups.com/track?tracknum=1Z1WR3326877820040
przesyłka została nadana i zeskanowana w punkcie 24,01 o godz 14:30
kurier odbiera paczki z punktu ok godz 9-10
@meduza Nie, data nadania, która się liczy do statystyk, to 25.01.2024, godz. 10:05 (status: Pickup Scan), czyli zeskanowanie paczki.
to dlaczego graniczna godzina nadania to wg allegro godz 15 a kurier odbiera paczki o godz 10
i dlaczego paczki allegro one box nadawane w tym samym momencie są uznawane jako nadane w terminie a już Kurier UPS nie
nie mam innej możliwości nadania przesyłek tylko nadanie w punkcie, specjalnie pracownik zawozi nawet jedną przesyłkę i nadajemy wszystkie przesyłki w deklarowanym terminie,
jaki ja mam na to wpływ kiedy będzie się chciało podjechać kurierowi ? bo akurat punkt jest nie po drodze
@meduza W takim razie musisz ustalić z punktem, w którym nadajesz paczki, o której kurier najszybciej może zeskanować paczki.
no przecież pisałam już że o 10 - więc i tak wg waszych wyliczeń to jest następnego dnia
podaliście graniczną godzinę odbioru 15 - nadałam przed tą godziną - więc dlaczego wprowadzacie w błąd
@meduza Godzina graniczna w przypadku UPS zależy od kodu pocztowego: https://allegro.pl/dla-sprzedajacych/godziny-graniczne-nadawania-przesylek-u-przewoznikow-w-ramach-a...
więc dlaczego paczki nadawane terminowo nie są odbierane ????
@meduza Z tematem, dlaczego paczki nie są odbierane przez Przewoźnika w zadeklarowanym terminie, musiałabyś udać się do Przewoźnika.
W takich sytuacjach możesz napisać do nas przez formularz (https://allegro.pl/pomoc/kontakt) i wykluczymy dla Ciebie zamówienia z Jakości, żeby nie liczyły się do statystyk.
Ze statystyk wykluczyliśmy już zamówienie 60ddd830-ba22-11ee-bab5-37227c4aac6c
do wczoraj przesyłki Allegro One nadane w punkcie przed godz 15 w statystykach liczone były jako nadane
a po moim wczorajszym poście również te liczone są jako nienadane w terminie - mimo że są nadawane przed graniczną godziną 15
423a3b70-bed8-11ee-aa80-152952817fac
@AR_Auto_Czesci Dziękuję, ale to niestety mi nie pomoże. Potrzebuję informacji, gdzie widzisz, że zamówienie 157ca7f0-be31-11ee-aa80-152952817fac nie zostało nadane tego samego dnia. Takie dane znajdziesz w raporcie, który pobierzesz z zakładki Skuteczność wysyłki.