anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Godzina graniczna wysyłki tego samego dnia

AR_Auto_Czesci
#13 Ambasador#

Witam, cześć

Czy w Panelu Jakości Sprzedaży godzina graniczna działa poprawnie? Działam na tej samej zasadzie gdzie dla InPost mam ustawioną godzinę 14:30 gdzie osobiście max do godz. 15.00 dostarczam osobiście paczki do punktu kurierskiego.

 

Nagle jakość leci na łeb i szyję oraz brak informacji o wysyłce tego samego dnia na ofertach... 

Problem również na DPD 

 

@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów
24 ODPOWIEDZI 24

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@AR_Auto_Czesci Cześć. 🙂 A czy paczki są skanowane przez kuriera w punkcie? Godzina wysyłki tego samego dnia powinna uwzględniać czas, jaki potrzebujesz również na przygotowanie zamówienia.

Informacja o wysyłce tego samego dnia w ofertach wyświetli się, kiedy będziesz wysyłał minimum 95% zgodnie z ustawioną godziną. Swoje statystyki sprawdzisz w zakładce Skuteczność wysyłki. Oprócz tego ta informacja wyświetla się tylko w przypadku ofert, w których deklarujesz czas wysyłki natychmiast lub w 24 godziny.

oznacz moderatorów

AR_Auto_Czesci
#13 Ambasador#

@ko_alka 4 lata działa działało to na tej samej zasadzie, 14:30 max godzina do przyjmowania zamówień, przed godziną 15:00 zawsze jestem w punkcie kurierskim ePaka gdzie skanowane są od razu paczki przez obsługę a do 10 min przez kuriera odbierającego przesyłki z punktu. Zawsze to działo i nie było problemu. W przypadku DPD mam ustawioną godzinę 16:00 gdzie w punkcie DPD jestem zawsze przed 16:00 i tam również paczki są automatycznie skanowane przy odbiorze.

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@AR_Auto_Czesci a o której godzinie paczki są skanowane? Czy to zgadza się z tym, co widzisz w raporcie Skuteczność wysyłki? Podaj mi proszę przykładowy numer zamówienia

oznacz moderatorów

AR_Auto_Czesci
#13 Ambasador#

@ko_alka w przypadku inpost paczki są skanowane max 15:10 podczas załadunku paczek przez kuriera na samochód, dodatkowo za skanowane przed 15:00 przez obsługę ePaka 

 

Pomimo skanowania czasem dostaje potwierdzenie przyjęcia przesyłek na e-mail nawet o 20 😳

 

Przykład zamowienia 157ca7f0-be31-11ee-aa80-152952817fac

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@AR_Auto_Czesci A pokażesz mi, jakie dokładnie informacje widzisz w raporcie Skuteczność wysyłki? Bo według moich danych to zamówienie zostało nadane prawidłowo, w terminie, dlatego chciałabym to skonsultować dalej i wyjaśnić, skąd rozbieżność. 

oznacz moderatorów

meduza
#12 Orędownik#

@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_

mam to samo z przesyłkami UPS - nadawane są w punkcie przed godz 15 - są skanowane i na monitoringu UPS sa widoczne jako nadane a w statystykach nie sa zaliczane jako nadane  zgodnie z deklaracją

60ddd830-ba22-11ee-bab5-37227c4aac6c
cc5d2e70-be1a-11ee-b708-9fdb7be6b4ed
 
oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@meduza U Ciebie jest zupełnie inna sytuacja, bo przede wszystkim nie chodzi tutaj o godzinę wysyłki tego samego dnia, tylko o nienadanie paczki w terminie. 

Np. w przypadku zamówienia 60ddd830-ba22-11ee-bab5-37227c4aac6c zadeklarowałaś wysyłkę 24 stycznia, a została nadana (czyli zeskanowana, to jest ważne) dopiero 25 stycznia. Sama możesz to sprawdzić w śledzeniu UPS: https://www.ups.com/track?tracknum=1Z1WR3326877820040 

oznacz moderatorów

meduza
#12 Orędownik#

przesyłka została nadana i zeskanowana w punkcie 24,01 o godz 14:30

kurier odbiera paczki z punktu ok godz 9-10

meduza_0-1706612043639.png

 

 

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@meduza Nie, data nadania, która się liczy do statystyk, to 25.01.2024, godz. 10:05 (status: Pickup Scan), czyli zeskanowanie paczki. 

oznacz moderatorów

meduza
#12 Orędownik#

to dlaczego graniczna godzina nadania to wg allegro godz 15 a kurier odbiera paczki o godz 10 

i dlaczego paczki allegro one box nadawane w tym samym momencie są uznawane jako nadane w terminie a już Kurier UPS nie

 

oznacz moderatorów

meduza
#12 Orędownik#

nie mam innej możliwości nadania przesyłek  tylko nadanie w punkcie, specjalnie  pracownik zawozi nawet jedną przesyłkę i nadajemy wszystkie przesyłki w deklarowanym terminie,

jaki ja mam na to wpływ kiedy będzie się chciało podjechać kurierowi ? bo akurat punkt jest nie po drodze

 

 

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@meduza W takim razie musisz ustalić z punktem, w którym nadajesz paczki, o której kurier najszybciej może zeskanować paczki. 

oznacz moderatorów

meduza
#12 Orędownik#

no przecież pisałam już że o 10 - więc i tak wg waszych wyliczeń to jest następnego dnia

podaliście graniczną godzinę odbioru 15 -  nadałam przed tą godziną - więc dlaczego wprowadzacie w błąd

 

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka
oznacz moderatorów

meduza
#12 Orędownik#

meduza_0-1706615358749.pngmeduza_1-1706615564357.png

 więc dlaczego paczki nadawane terminowo nie są odbierane ????

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@meduza Z tematem, dlaczego paczki nie są odbierane przez Przewoźnika w zadeklarowanym terminie, musiałabyś udać się do Przewoźnika.

W takich sytuacjach możesz napisać do nas przez formularz (https://allegro.pl/pomoc/kontakt) i wykluczymy dla Ciebie zamówienia z Jakości, żeby nie liczyły się do statystyk. 

Ze statystyk wykluczyliśmy już zamówienie 60ddd830-ba22-11ee-bab5-37227c4aac6c 

oznacz moderatorów

meduza
#12 Orędownik#

do wczoraj przesyłki Allegro One nadane w punkcie przed godz 15 w statystykach liczone były jako nadane

a po moim wczorajszym poście również te liczone są jako nienadane w terminie - mimo że są nadawane przed graniczną godziną 15

423a3b70-bed8-11ee-aa80-152952817fac

oznacz moderatorów

AR_Auto_Czesci
#13 Ambasador#

@ko_alka podrzucam screeny z Panelu Jakości 

IMG_20240130_114712.jpg

 

IMG_20240130_114729.jpg

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@AR_Auto_Czesci Dziękuję, ale to niestety mi nie pomoże. Potrzebuję informacji, gdzie widzisz, że zamówienie 157ca7f0-be31-11ee-aa80-152952817fac nie zostało nadane tego samego dnia. Takie dane znajdziesz w raporcie, który pobierzesz z zakładki Skuteczność wysyłki. 

oznacz moderatorów