Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_ nie wyświetla mi wysyłki do określonej godziny dla klientów. Pisze,że wysyłam mniej niż 10 paczek z ustawionym czasem. Paczki wysyłam zwsze według godzin. Czy to znaczy ze to klienci musza zamówić 10 paczek? To nie jest zalezne ode mnie,dlaczego ja za to mam odejmowane przywileje?
@petinek_pl weryfikuję problem z ustawieniem godzin dla wysyłki tego samego dnia i wrócę z informacją.
@Sa_nova fajnie że znowu czekam 8 dni na odpowiedź
@petinek_pl przyczyną tej sytuacji były braki ustawionych godzin granicznych dla Twoich ofert. Widzę, że edytowałaś je 2 października, więc teraz te informacje powinny się wyświetlać.
@_HolaOla_ miałam ustawione godziny graniczne od kilku lat, prosze o wyjaśnienie. Ostatnio zmieniłam jedynie godzinę ale były uzupełnione caly czas.