Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dlaczego dla przesyłek inpost w naszych ofertach nie jest pokazywany sugerowany czas dostawy zgodnie z naszą deklaracją wysyłki zamówień złożonych przed godziną graniczną?
Sprawdziliśmy statystyki jakości wysyłki i wedle raportu Skuteczność wysyłki i dla przesyłek inpost wygląda następująco : "Wysyłka w terminie 98% 110 z 112 wysłanych przesyłek."
A mimo tego wchodząc do ustawień godzin składania zamówień przy dostawie inpost widnieje informacja "Godziny nie są widoczne dla kupujących" bo rzekomo "Wysyłasz tylko 94% przesyłek zgodnie z ustawionym czasem. Nie pokażemy czasu wysyłki dla tego przewoźnika dopóki nie osiągniesz 95%" Co nie jest prawdą, bo wedle raportu i zgodnie z stanem faktycznym w terminie wysyłamy 98% przesyłek inpost.
Dlaczego? Czyżby jakiś "błąd" serwisu by działać na niekorzyść przesyłek/dostaw inpost, by klienci wybierali inne metody dostawy?
@Ectro niewłaściwą statystykę sprawdzasz. Musisz sprawdzić statystykę szybkiej wysyłki i sprawdzić ile przesyłek z wysyłką tego samego dnia nadałeś nie w terminie.
Pewnie szybkich było +/- 30, 2 wysłałeś nie w terminie co daje 6,5% czyli poniżej 95% w terminie.
@Ectro znalazłem, podobny problem jest szerzej opisany tutaj:
https://spolecznosc.allegro.pl/t5/zaawansowani-sprzedawcy/co-sie-dzi%C5%9B-dzieje-z-przewidywanym-cz...
@Ectro za jaki okres dokładnie sprawdzałeś tę miarę. Sprawdziliśmy dokładnie Twoje konto i w tej chwili wysyłka w terminie dla Inpost ma w tej chwili mniej niż 95% (30 na 32 przesyłki), więc Twoja godzina graniczna nie jest uwzględniana w przewidywanym czasie dostawy. Dodatkowo, każda metoda dostawy jest liczona oddzielnie, więc jeśli spełnisz kryteria np. dla InPost, ale nie spełnisz dla DHL, to wówczas godzina graniczna dla Inpost będzie uwzględniona, ale dla DHL już nie.
@_HolaOla_ Mogłaby Pani sprawdzić dlaczego u mnie od paru godzin pokazuje na sobotę, skoro mam ustawione np. InPost do 16:16 ? 100% wysyłek w terminie (wszystkich), InPost w Skuteczność wysyłki pokazuje 64% (16 z 25) nadanych tego samego dnia, ale przy nienadanych tego samego dnia wchodzą w rachubę naprawdę późne godziny zamówień i niedziele, choć i poranne niedzielne woziłem na sortownię i docierały w poniedziałek (sobotnie InPost dostarczył w niedzielę ostatnio). Wczorajsze zamówienie z 16:21, czy przedwczorajsze z 17:28 zostały zawiezione na sortownię i następnego dnia były w Paczkomatach. Podobnie z innymi przewoźnikami, ale tam jest poniżej 10 przesyłek nadanych tego samego dnia (choć One też wożę w "tajne miejsce" i też jest tego samego dnia; One by DPD identycznie). Wszystko macie w "systemie" teleinformatycznym.
pozdrAVIAm
Proszę więc o pokazywanie InPostu wg zasad, że wysyłka na jutro, tylko proszę nie pisać, że zamówione po 16:16 nie liczą się do szybkiej wysyłki skoro zostały wysłane.
P.S. Możecie dodać One też.
@NajlepszyComPL Sam sobie odpowiedziałeś w swoim komentarzu. Masz 64% skuteczności wysyłki dla InPost, zatem nie spełniasz warunku minimum 95%, o którym napisała wyżej Ola.
@Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_ Jak można wysłać 95% tego samego dnia? Czy tu nie chodzi o wysyłkę w terminie, która u mnie jest 100-procentowa? Strona nazwana "Skuteczność wysyłki" zawiera {Wysyłka w terminie} i tu jest 100% (43z 43), {Szybka wysyłka} 63% (27 z 43) dla wszystkich, z czego Allegro 54% (7 z 13), InPost 64% (16 z 25) Poczta Polska 80% (4 z 5). Są jeszcze "Statystyki pomocnicze": {Uzupełnione numery przesyłek} Nie uwzględniamy w Jakości Sprzedaży: 100% 49 z 49 (tu 49 a wcześniej 43, coś niespójne te dane, lub "system" niesystemowo skonfigurowany).