anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Godziny wysyłki nie są widoczne dla kupujących. Nie pokażemy czasu wysyłki dla tego przewoźnika

Ectro
#8 Zapaleniec

Dlaczego dla przesyłek inpost w naszych ofertach nie jest pokazywany sugerowany czas dostawy zgodnie z naszą deklaracją wysyłki zamówień złożonych przed godziną graniczną? 

Sprawdziliśmy statystyki jakości wysyłki i wedle raportu Skuteczność wysyłki i dla przesyłek inpost wygląda  następująco : "Wysyłka w terminie 98% 110 z 112 wysłanych przesyłek."

A mimo tego wchodząc do ustawień godzin składania zamówień przy dostawie inpost widnieje informacja "Godziny nie są widoczne dla kupujących" bo rzekomo "Wysyłasz tylko 94% przesyłek zgodnie z ustawionym czasem. Nie pokażemy czasu wysyłki dla tego przewoźnika dopóki nie osiągniesz 95%" Co nie jest prawdą, bo wedle raportu i zgodnie z stanem faktycznym w terminie wysyłamy 98%  przesyłek inpost.

Dlaczego?  Czyżby jakiś "błąd" serwisu by działać na niekorzyść  przesyłek/dostaw inpost, by klienci wybierali inne metody dostawy? 

oznacz moderatorów
8 ODPOWIEDZI 8

sl-aw-ek
#18 Luminarz

@Ectro niewłaściwą statystykę sprawdzasz. Musisz sprawdzić statystykę szybkiej wysyłki i sprawdzić ile przesyłek z wysyłką tego samego dnia nadałeś nie w terminie. 

Pewnie szybkich było +/- 30, 2 wysłałeś nie w terminie co daje 6,5% czyli poniżej 95% w terminie. 

oznacz moderatorów

sl-aw-ek
#18 Luminarz
oznacz moderatorów

Ectro
#8 Zapaleniec
 Przecież W ustawieniach  godzin składania zamówień dla wysyłki tego samego dnia dla przesyłek inpost mamy zadeklarowaną godzinę 14:00 . Wedle statystyk 98% wysyłamy w terminie. WIęc jak może być pod uwagę brana szybka wysyłka tego samego dnia zamówień złożonych po godzinie 14 i czy ją wysłaliśmy tego samego dnia, jak to nie wiąże się z naszą deklaracją czasową ?
 
Przecież tam jest też napisane przy ustawieniach czasu dla zamówień : 
"Wysyłasz tylko 94% przesyłek zgodnie z ustawionym czasem. Nie pokażemy czasu wysyłki dla tego przewoźnika dopóki nie osiągniesz 95%"
 
Więc z tego też wynika, że brane są pod uwagę tylko zamówienia które są wysłane w terminie zgodnie z godziną graniczną złożenia, więc nie szybka wysyłka tego samego dnia tak jak to piszesz. 
 
 
oznacz moderatorów

Ectro
#8 Zapaleniec
 
 
Problem ten powinien bardziej/tak samo dotyczyć  innych metod dostawy z Allegro delivery (one, dhl, dpd, orlen) bo tutaj mamy czas graniczny ustawiony do godziny 10-12, a większość zamówień z tą formą dostawy jest po godzinach naszej pracy, więc tym bardziej nie są wysłane szybką wysyłką tego samego dnia, a jakoś dla tych opcji dostawy w ustawieniach nie widnieje komunikat "Godziny nie są widoczne dla kupujących"
oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@Ectro za jaki okres dokładnie sprawdzałeś tę miarę. Sprawdziliśmy dokładnie Twoje konto i w tej chwili wysyłka w terminie dla Inpost ma w tej chwili mniej niż 95% (30 na 32 przesyłki), więc Twoja godzina graniczna nie jest uwzględniana w przewidywanym czasie dostawy. Dodatkowo, każda metoda dostawy jest liczona oddzielnie, więc jeśli spełnisz kryteria np. dla InPost, ale nie spełnisz dla DHL, to wówczas godzina graniczna dla Inpost będzie uwzględniona, ale dla DHL już nie. 

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów

NajlepszyComPL
#13 Ambasador

@_HolaOla_ Mogłaby Pani sprawdzić dlaczego u mnie od paru godzin pokazuje na sobotę, skoro mam ustawione np. InPost do 16:16 ? 100% wysyłek w terminie (wszystkich), InPost w Skuteczność wysyłki pokazuje 64% (16 z 25) nadanych tego samego dnia, ale przy nienadanych tego samego dnia wchodzą w rachubę naprawdę późne godziny zamówień i niedziele, choć i poranne niedzielne woziłem na sortownię i docierały w poniedziałek (sobotnie InPost dostarczył w niedzielę ostatnio). Wczorajsze zamówienie z 16:21, czy przedwczorajsze z 17:28 zostały zawiezione na sortownię i następnego dnia były w Paczkomatach. Podobnie z innymi przewoźnikami, ale tam jest poniżej 10 przesyłek nadanych tego samego dnia (choć One też wożę w "tajne miejsce" i też jest tego samego dnia; One by DPD identycznie). Wszystko macie w "systemie" teleinformatycznym.

pozdrAVIAm

Proszę więc o pokazywanie InPostu wg zasad, że wysyłka na jutro, tylko proszę nie pisać, że zamówione po 16:16 nie liczą się do szybkiej wysyłki skoro zostały wysłane.

P.S. Możecie dodać One też.

 

 

*** SZTUCZNA inteligencja NIE DORÓWNA nigdy NATURALNEJ głupocie 😉
oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@NajlepszyComPL Sam sobie odpowiedziałeś w swoim komentarzu. Masz 64% skuteczności wysyłki dla InPost, zatem nie spełniasz warunku minimum 95%, o którym napisała wyżej Ola. 

   Wiktoria
   Moderatorka
oznacz moderatorów

NajlepszyComPL
#13 Ambasador

@Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_   Jak można wysłać 95% tego samego dnia? Czy tu nie chodzi o wysyłkę w terminie, która u mnie jest 100-procentowa? Strona nazwana "Skuteczność wysyłki" zawiera {Wysyłka w terminie} i tu jest 100% (43z 43), {Szybka wysyłka} 63% (27 z 43) dla wszystkich, z czego Allegro 54% (7 z 13), InPost 64% (16 z 25) Poczta Polska 80% (4 z 5). Są jeszcze "Statystyki pomocnicze": {Uzupełnione numery przesyłek} Nie uwzględniamy w Jakości Sprzedaży: 100% 49 z 49 (tu 49 a wcześniej 43, coś niespójne te dane, lub "system" niesystemowo skonfigurowany).

 

*** SZTUCZNA inteligencja NIE DORÓWNA nigdy NATURALNEJ głupocie 😉
oznacz moderatorów