Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry, mam pytanie apropo gwarancji najniższej ceny. Mam wystawione oferty na Allegro oraz Empik (gdzie na Empik sa droższe). Minęły już dwa miesiące i nadal nie uzyskałem na nich gwarancji najniższej ceny, mimo spełnienia warunków. Od czego to zależy? Czy oferta musi chociaż raz się sprzedać na Empiku lub kody EAN muszą się zgadzać? (chociaż wpisane są w obu sklepach takie same). Pomyślałem, że konkurencja ma też oferty widoczne w porównywarce Ceneo i może to ma tez wplyw?
Naprawdę uważasz że te wszystkie programy są przejrzyste, transparentne?🤔
@damnpeggy podaj proszę numery ofert, o których piszesz. 😊
@Sa_nova @15361426942, 13723975398, 10615810143, 1372454387
@damnpeggy Zgodnie z tym artykułem, spełnienie wszystkich warunków nie gwarantuje nadania oznaczenia gwarancji najniższej ceny. Oprócz spełnienia warunków sprawdzamy również, czy dany towar jest atrakcyjny dla kupujących.
Szczerze mówiąc oferta 15361426942 wydaje się być atrakcyjną ofertą dla klientów skoro ma sprzedane 353 szt w ostatnich 30 dniach. Zwłaszcza ze po wyszukiwaniu jest bardzo wysoko na listingu
@w_kiwi sprzedaż 353 sztuk w ostatnich 30 dniach wydaje mi się, że oferta jest atrakcyjna podobnie z innymi
Algorytmy na Allegro działają na swój sposób. Uznanie danej oferty jako atrakcyjną dla kupujących to nic innego, jak widzimisię algorytmu niezależne od nikogo.
Nawet, jeśli z automatu zatwierdzi się droższe ogłoszenie, a ktoś kupi droższy przedmiot, to poszkodowany kupiec nie będzie w stanie uzyskać rekompensaty z tytułu tej gwarancji, gdyż w zgłoszeniu o rekompensatę trzeba wskazać jeden z kilku wskazanych przez nich sklepów internetowych. Ta gwarancja nie obejmuje innych ogłoszeń na Allegro. Jedynie można zwrócić droższy towar i kupić tańszy, albo pluć sobie w brodę.
Zakładam, że jeszcze nigdy Allegro nie zrekompensowało droższego zakupu. Ta "gwarancja" dodaje atrakcyjności oferty, a nie jest przydatną funkcją.