Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_
Dzień dobry , proszę o natychmiastowe wykluczenie z jakości przesyłki DHL numer DHL 28571252210 z zamówienia numer a25b26e2-9079-11ef-8dfe-ed24a23326d0 .
Czas na wysłanie przesyłki był do 23 października , nadana w terminie w DHL POP 23 pażdziernika o godzinie 8.40 rano . Odebrana przez kuriera z punktu UWAGA dopiero następnego dnia o godzinie 15tej .Dostarczona do odbiorcy 25 października ,Przesyłka nadal wyświetla się jako nienadana w terminie .Dziękuję za szybką reakcję moderacji .
Będziemy je wykluczać najpóźniej w ciągu 3 dni od momentu zeskanowania przesyłki z zamówieniem, którego dotyczy ocena. Zrobimy to automatycznie, dlatego nie musisz już się z nami kontaktować w tej sprawie.
Mija tydzień i nic .
Cześć, @cudaswiata-sklep. Przepraszam, że musiałeś czekać na odpowiedź. Przekazałam do dedykowanego zespołu prośbę o wykluczenie zamówienia.
@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_ Dzisiaj również mam zamówienie dhl z terminem wysyłki do północy , za chwile zaniosę do punktu DHL POP ciekawe czy kurier też będzie miał dwa dni na odbiór i jutro znowu poleca punkty ?
@cudaswiata-sklep, nie jestem w stanie tego przewidzieć i najmocniej przepraszam Cię za poprzednią sytuację. W razie gdyby opóźnienie się powtórzyło - daj znać. Będziemy interweniować u przewoźnika.
@cudaswiata-sklep, proszę jeszcze o informację jaki jest dokładny adres punktu, w którym nadajesz przesyłki?
76-200 Słupsk, al. 3-go Maja 11, punkt nadań DHL POP , sklep Żabka
Dziękuję, @cudaswiata-sklep. Zamówienie zostało już wykluczone.
Dziękuję , rozumiem że przeliczenie po północy ? Szkoda że w zgłoszeniu nr "45643301" od piątku było to niemożliwe .Pozdrawiam .
Zgadza się, @cudaswiata-sklep. Jeśli sytuacja się powtórzy, to koniecznie daj nam znać. Pozostajemy do dyspozycji!