anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

ile czasu trwa wykluczenie przesyłki nadanej w terminie nieodebranej przez kuriera ?

cudaswiata-sklep
#7 Wielbiciel#

@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_ 

 

Dzień dobry , proszę o natychmiastowe wykluczenie z jakości przesyłki DHL numer DHL 28571252210 z zamówienia numer a25b26e2-9079-11ef-8dfe-ed24a23326d0 .
Czas na wysłanie przesyłki był do 23 października , nadana w terminie w DHL POP 23 pażdziernika o godzinie 8.40 rano . Odebrana przez kuriera z punktu UWAGA dopiero następnego dnia o godzinie 15tej .Dostarczona do odbiorcy 25 października ,Przesyłka nadal wyświetla się jako nienadana w terminie .Dziękuję za szybką reakcję moderacji .

oznacz moderatorów
13 ODPOWIEDZI 13

LEW433
#21 Demiurg#

Kiedy będziemy wykluczać te oceny

Będziemy je wykluczać najpóźniej w ciągu 3 dni od momentu zeskanowania przesyłki z zamówieniem, którego dotyczy ocena. Zrobimy to automatycznie, dlatego nie musisz już się z nami kontaktować w tej sprawie.

oznacz moderatorów

cudaswiata-sklep
#7 Wielbiciel#

Mija tydzień i nic  .

oznacz moderatorów

MiMary
Moderatorka
Moderatorka

Cześć, @cudaswiata-sklep. Przepraszam, że musiałeś czekać na odpowiedź. Przekazałam do dedykowanego zespołu prośbę o wykluczenie zamówienia. 

oznacz moderatorów

cudaswiata-sklep
#7 Wielbiciel#

@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_  Dzisiaj również mam zamówienie dhl z terminem wysyłki do północy , za chwile zaniosę do punktu DHL POP ciekawe czy kurier też będzie miał dwa dni na odbiór i jutro znowu poleca punkty ?

oznacz moderatorów

MiMary
Moderatorka
Moderatorka

@cudaswiata-sklep, nie jestem w stanie tego przewidzieć i najmocniej przepraszam Cię za poprzednią sytuację. W razie gdyby opóźnienie się powtórzyło - daj znać. Będziemy interweniować u przewoźnika.  

oznacz moderatorów

MiMary
Moderatorka
Moderatorka

@cudaswiata-sklep, proszę jeszcze o informację jaki jest dokładny adres punktu, w którym nadajesz przesyłki?  

oznacz moderatorów

cudaswiata-sklep
#7 Wielbiciel#

76-200 Słupsk, al. 3-go Maja 11, punkt nadań DHL POP , sklep Żabka

oznacz moderatorów

MiMary
Moderatorka
Moderatorka

Dziękuję, @cudaswiata-sklep. Zamówienie zostało już wykluczone.  

oznacz moderatorów

cudaswiata-sklep
#7 Wielbiciel#

Dziękuję , rozumiem że przeliczenie po północy ? Szkoda że w zgłoszeniu nr "45643301" od piątku było to niemożliwe .Pozdrawiam .

oznacz moderatorów

MiMary
Moderatorka
Moderatorka

Zgadza się, @cudaswiata-sklep. Jeśli sytuacja się powtórzy, to koniecznie daj nam znać. Pozostajemy do dyspozycji!  

oznacz moderatorów

cudaswiata-sklep
#7 Wielbiciel#

Witam , sytuacja znowu się powtórzyła , paczka Dhl numer 28482349628 z zamówienia numer 6d2d0080-bbe7-11ef-92b0-bdabb6332d58  .Proszę spojrzeć na tracking , czy mozna ją szybciej wykluczyć , bo przez kontakt trwa to kilka dni .

oznacz moderatorów

cudaswiata-sklep
#7 Wielbiciel#

Witam , sytuacja znowu się powtórzyła , paczka Dhl numer 28482349628 z zamówienia numer 6d2d0080-bbe7-11ef-92b0-bdabb6332d58  .Proszę spojrzeć na tracking , czy mozna ją szybciej wykluczyć , bo przez kontakt trwa to kilka dni . @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów

MiMary
Moderatorka
Moderatorka

Cześć, @cudaswiata-sklep. Przekazałam zamówienie do wykluczenia z jakości sprzedaży.  

oznacz moderatorów