Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Rano zablokowano mi sprzedaż ze względu na rzekomy brak odpowiedzi w dyskusji. Oczywiście odpowiedź była w terminie, ja coś napisałam, kupujący odpisał i nie napisałam tego magicznego "ok" czy kropki czy czegokolwiek przez co automat uznał, że w dyskusji brak odpowiedzi. Dyskusja jest już zamknięta, napisałam przez formularz ale zero odzewu. Nie mogę wystawiać ani wznawiać ofert, w profilu jest cały czas informacja o blokadzie. ile potrwa jej zdjęcie?
@N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @ko_alka @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
Tyle tu jesteś że wiesz o tym, że moderacja nie udzieli Ci na to odpowiedzi, tylko dział bezpieki.
@LEW433 to nie jest (chyba) blokada przez dział bezpieki. Oferty są widoczne, sprzedaż trwa, natomiast nie mogę wystawiać ani wznawiać ofert.
OK. więc najlepiej skontaktuj się z pomocą: https://allegro.pl/pomoc/kontakt
zrobiłam to ponad 3 godziny temu.
@Health___Beauty aby wyjaśnić sprawę, musisz skontaktować się mailowo z działem bezpieczeństwa. Jeśli już to zrobiłaś, to proszę o cierpliwość - odpisują oni w kolejności wpłynięcia zgłoszeń do systemu.
Przecież to jest jakaś żenada. Odpowiedź w dyskusji była - kupująca potwierdziła moje słowa i naprawdę nie sądziłam że ja muszę napisać cokolwiek żeby nie było że ostatnia wiadomość jest od kupującego, nie od sprzedawcy. Dyskusja jest od kilku godzin zakończona a sprzedaż jak była zablokowana tak jest. Skąd ja mam wiedzieć że to jest wiadomość od działu bezpieczeństwa?
@Health___Beauty wyjaśnij dyskusję i skontaktuj się z działem bezpieczeństwa przez formularz kontaktowy.
@N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @ko_alka @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_ Ta dyskusja od godziny 8 rano jest rozwiązana. Łaskawie się do mnie odezwano - teraz rozwiązane muszą być wszystkie dyskusje. Spoko, ogarniam. Byla taka sytuacja w czerwcu ze kupująca zrobiła 2 zamówienia tego samego dnia - zostały oba wysłane, jedno odebrała, drugie do nas wróciło. Kupująca założyła dyskusję i poprosiła o ponowną wysyłkę. Paczka została wysłana i kupująca ją odebrała 30.06. Zostałam poproszona o potwierdzenie tego - wysłałam wszystkie screeny z managera paczek, numer przesyłki gdzie w śledzeniu widać że paczka została odebrana ale domagają sie ode mnie etykiety nadawczej z widocznym adresem odbiorcy. Nie ma możliwości pobrania etykiety do dostarczonego zamówienia, poza tym paczka była do automatu więc tam nie ma żadnych danych. Pomóżcie mi co z tym zrobić bo mnie za chwilę cholera strzeli.
@Health___Beauty Z tego, co widzę, rzeczywiście nie wypowiedziałaś się w dyskusji w sprawie zamówienia 418e69b0-38ab-11ef-845f-31ffd1155a00 w terminie — stąd taka nieprzyjemna sytuacja 😞 Postaram się pomóc, zrobię, co mogę.
@ko_alka Bo nie odpisałam jak kupująca napisała, że zgłasza zwrot, tak? Nieważne, ta dyskusja już jest zamknięta. Nie wiem jak znaleźć numer dyskusji - chodzi o dyskusję z użytkownikiem aniade88.
@Health___Beauty Jesteś stałą bywalczynią na tym forum, zatem na pewno wiesz, że w dyskusji trzeba odpowiedzieć na każdą wiadomość klienta w ciągu 24h (bez weekendów i świąt). Taki zapis znajduje się w Regulaminie.
Jeśli chodzi o dyskusję, o której wspomniałaś wyżej, poprosiłam odpowiedni zespół o jej zamkniecie.
@Health___Beauty Konto jest już odblokowane
@ko_alka @No szczerze mówiąc jakoś tego nie zakodowałam. Teraz na pewno zapamiętam. Dziękuję za pomoc.