Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry! @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
Zwracam się z uprzejmą prośbą o pomoc w kwestii importu zamówień z Allegro do systemu E-NADAWCA w sposób, który pozwoli na bezpośrednie rozliczenie z Pocztą Polską na podstawie faktury VAT, bez dodatkowych opłat naliczanych przez Allegro.
Funkcjonalność ta jest mi szczególnie potrzebna w przypadku wysyłek większych niż 70x60x60 cm. Po analizie doszedłem do wniosku, że na problem wpływa załączony adres e-mail w formacie zaszyfrowanym przez Allegro.
Do tej pory stosowaliśmy następujący proces:
Klikaliśmy przyciski „Pobieranie zamówień” – „Zamówienia do importu”.
Wybieraliśmy odpowiednie zamówienia.
Klikaliśmy „Wykonaj” – „tak jak w Allegro”.
W etykiecie ustawialiśmy wymiary 2XL, ponieważ nasze większe zamówienia spełniają te parametry (w obrębie 2XL).
Na samej etykiecie widniała usługa Pocztex 2.0. Następnie tworzyliśmy etykiety i wysyłaliśmy paczki.
Mam pytanie, czy wystarczy usunięcie adresu e-mail klienta z zaimportowanego zamówienia, aby Poczta Polska mogła wystawić mi fakturę VAT za wysyłkę?
Alternatywnie mogę korzystać z ręcznego tworzenia etykiet w systemie E-NADAWCA, bez importu zamówień z Allegro ani wskazania adresu e-mail. Niestety, proces ten jest bardzo czasochłonny, szczególnie w przypadku dużej liczby przesyłek.
Zależy mi na poznaniu szczegółowego opisu, jak poprawnie korzystać z funkcji importu danych z Allegro w taki sposób, aby rozliczenie było możliwe bezpośrednio z Pocztą Polską, a jednocześnie z zachowaniem prostoty obsługi.
Z góry przepraszam za poświęcony czas i dziękuję za wyrozumiałość.
Z poważaniem
Dzień dobry @AKBGroup! Metody dostawy Poczty Polskiej to metody rozliczane z nami według wynegocjowanych stawek (sposób rozliczeń Allegro Standard). Dlatego, abyśmy nie naliczyli opłat za takie nadania, konieczne będzie usunięcie zamaskowanego adresu e-mail, wtedy nie rozpoznamy tego zamówienia, niestety wiąże się to również z tym, że nie otrzymamy informacji o statusie przesyłki, więc będzie widoczna w naszym systemie jako nienadana.