anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Inne przedmioty sprzedającego - dlaczego nie wyświetlają się moje pozostałe oferty ?

OLLAS_pl
#7 Wielbiciel#

Jestem początkująca na Allegro. Dlaczego po po otwarciu jednej z moich ofert nie wyświetla się poniżej niej "kolumna_panel" inne przedmioty sprzedającego ? Widzę, w innych sklepach tak jest. Klient jest od razu odsyłany , ma podgląd, na pozostałe produkty sprzedawcy.  U mnie wyświetlają się tylko panele:

• Inni klienci oglądali również
  • Ostatnio przeglądane
  • Oferty sponsorowane zainspirowane Twoimi wyszukiwaniami

proszę o podpowiedź. moje konto to:  ollas_pl

Z góry dzięki

oznacz moderatorów
7 ODPOWIEDZI 7

AnnaG-Antyki
#19 Nestor#

Ja to widzę normalnie...

Screenshot_2.png

oznacz moderatorów

OLLAS_pl
#7 Wielbiciel#

my sprawdzamy i nie widzimy ...na kliku kontach

oznacz moderatorów

AnnaG-Antyki
#19 Nestor#

Nie spoko źle zajarzyłam myślałam, że chodzi o to na prawo do wejścia w aukcję. Panelu rzeczywiście nie ma. Za to macie jakieś inne badziewie, w którym pokazuje rzeczy których nigdy w życiu nie wyszukiwałam choć napis głosi co innego.  @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_  Może Panie moderatorki sprawdzą czy Was do jakichś dziwnych testów nie zapisali...Screenshot_3.png

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@OLLAS_pl konsultuję wskazaną kwestię. 🙂

Wiktoria
   Moderatorka

Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

OLLAS_pl
#7 Wielbiciel#

dzięki. Czekam z niecierpliwością 🙂

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka