Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@InPost @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Ciekawa sytuacja z paczką, w ciągu tygodnia paczka została dostarczona do paczkomatu, odebrana, wróciła na oddział, została wydana do dostarczenia do paczkomatu i znów wróciła na oddział.
Kupujący chce mi d.pę urwać a inpost tylko przeprasza ale nie chce powiedzieć o co chodzi.
https://inpost.pl/sledzenie-przesylek?number=632438157331476027164922
Jak dostanę negatywa allegro się na mnie wypnie a inpost stwierdzi że nie ma podstaw do reklamacji bo jakiś punkt regulaminu mówi że to normalne. I tak się toczy życie sprzedawcy na allegro.
Dzień dobry @mix-mce,
prosimy o wiadomość prywatną na pomoc@inpost.pl wraz z opisem sytuacji i 24-cyfrowym numerem paczki. Zgłoszenie zostanie dokładnie zweryfikowane i udzielimy odpowiedzi na wskazane zagadnienie.
W imieniu firmy InPost przepraszamy za utrudnienia.
używam inpostu kilkanaście lat i dziwne przypadki zawsze się zdarzały ale jak mam utrzymać status SS to pasuje żeby nie było takich potknięć
korzystam z @InPost zawsze jak mam możliwść wybrać tą usługę , owszem czasem trafia się poślizg 1 dzień , większych problemów nigdy nie było , uważam ,że jest to najlepsza firma .
@InPost
Już pisałem wczoraj, dostałem zapewnienie że paczka jest już w drodze do paczkomatu i wieczorem wróciła na oddział. Nie potrzebuję kolejnych przeprosin tylko informacji którą mogę przekazać odbiorcy który dalej czeka na paczkę.
@InPost To bardzo ładnie że przepraszacie użytkownika, rozumiemy też że pewne dane nie muszą być upubliczniane i kontakt bezpośredni jest jak najbardziej uzasadniony.
Ale temat został upubliczniony, wiele osób to czyta i rozwiązanie tematu powinno być podane do publicznej wiadomości tutaj na tym forum. Bo jest możliwe że popełniono jakiś błąd i nie chcielibyśmy powtarzać tego błędu.
Bardzo prosimy, nie wzorujcie się na Allegro One i nie zamiatajcie sprawy pod dywan.
Ten przewoźnik nie miewał takich problemów ale oby to tylko był pojedynczy incydent.
@LEW433 parę dni wcześniej miałem paczkę która do mnie wróciła (bez żadnych adnotacji na paczce) chociaż kupujący dzwonił i sam się pytał o co chodzi bo żadnego kuriera u niego nie było a czekał na paczkę. Musiałem wysłać jeszcze raz.
inna sytuacja, kupująca dostała infromację o paczce w paczkomacie o godzinie 1 w nocy, następnego dnia paczki już w nie było bo została zwrócona (przysłała zdjęcie z tel). Znów musiałem wysłać jeszcze raz.