Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_ Jak co roku o tej porze @InPost zaczyna poprzez płatności Allegro bezpodstawnie naliczać opłaty dodatkowe za zmianę gabarytu przesyłek , które mają dobrze wybrany gabaryt. Dzieje się tak nieprzypadkowo zawsze w okresie około świątecznym, bo jak ustalił kiedyś jeden ze sprzedawców, kurierzy zmieniają skrytki z powodu przepełnienia. Mamy paczki z pojedynczymi zamówieniami z kalendarzem książkowym A5 o grubości 2cm, które InPost uważa za... gabaryt C. Musielibyśmy pomylić się "tylko" o 50 sztuk produktu, aby przekroczyć rozmiar C (i co najśmieszniejsze nasz stały sposób pakowania nie ma nawet możliwości przekroczenia gabarytu B), ale pomimo reklamacji i odwołania InPost robi z nas **piiip**ów i odrzuca wszystko jak leci. My mamy dowód w postaci skanu zamówienia z Allegro z dokładną ilością produktu, a oni nie mają nic (ani monitoringu, ani zdjęcia, ani wielkości rzekomej paczki), ale i tak uważają że nic im nie możemy zrobić. Czy Allegro pomogłoby pomóc rozwiązać tę patologiczną sytuację? Sytuacja dotyczy paczek Allegro Smart.
Uprzejmie informuję, iż dopłatę za weryfikację przesyłek przy zmianie gabarytu stosuje się zawsze, gdy zostanie zweryfikowana niezgodność deklaracji gabarytu z rzeczywistym wymiarem. Ma to zastosowanie w górę, czyli zmiana z A na B, B na C i A na C oraz w dół z C na B, B na A i C na A.
Może wówczas zostać naliczona dodatkowa opłata zgodnie z obowiązującym cennikiem.
Jeśli uważają Państwo, że opłata została niezsadzanie naliczona, sugeruję złożenie reklamacji.
W celu złożenia reklamacji konieczne jest wypełnienie formularza reklamacyjnego udostępnionego na stronie internetowej: https://inpost.pl/kontakt/zloz-reklamacje
Reklamacja rozpatrywana jest do 30 dni kalendarzowych. Odpowiedź zostanie przekazana na adres e-mail wskazany w formularzu reklamacyjnym. Dodam, że w wielu przypadkach reklamację rozpatrywane są dużo szybciej.
@InPost napisał(a):Uprzejmie informuję, iż dopłatę za weryfikację przesyłek przy zmianie gabarytu stosuje się zawsze, gdy zostanie zweryfikowana niezgodność deklaracji gabarytu z rzeczywistym wymiarem. Ma to zastosowanie w górę, czyli zmiana z A na B, B na C i A na C oraz w dół z C na B, B na A i C na A.
Może wówczas zostać naliczona dodatkowa opłata zgodnie z obowiązującym cennikiem.
Jeśli uważają Państwo, że opłata została niezsadzanie naliczona, sugeruję złożenie reklamacji.
W celu złożenia reklamacji konieczne jest wypełnienie formularza reklamacyjnego udostępnionego na stronie internetowej: https://inpost.pl/kontakt/zloz-reklamacje
Reklamacja rozpatrywana jest do 30 dni kalendarzowych. Odpowiedź zostanie przekazana na adres e-mail wskazany w formularzu reklamacyjnym. Dodam, że w wielu przypadkach reklamację rozpatrywane są dużo szybciej.
@InPost Czytanie ze zrozumieniem zbyt trudne? Oszukaliście nas już na 2 paczkach w listopadzie i obie reklamacje zostały odrzucone bez żadnego dowodu z waszej strony. Na zdrowy rozsądek nie będę powoływać, bo pewnie uważacie, że to prawdopodobne, że do opłaconego za 45zł zamówienia dorzucamy tak sobie dodatkowo towar za 2,5 tys zł, żeby zrobić przyjemność klientowi... Najgorsze, że nie macie żadnego argumentu za swoją absurdalną opłatą, a i tak czując się bezkarnym nie zmienicie kuriozalnej decyzji za kilka zł.
@Wyd_Eurograf wydaje mi się ,że nieco demonizujesz , w skali ub. roku miałem 2 dopłaty , przecież nie chciało by mi się palcy o klawiatrurę obijać .
@mdrogeria I co to zmienia czy miałeś 2 czy 20? Ktoś rok temu pisał o dużo dużo większej ilości, a ile osób w ogóle nie jest świadome takiej dopłaty w rozliczeniach Allegro? Myślę, że dokładnie z powodu takiej postawy większości InPost może sobie olewać reklamacje, a Allegro jak widać nie jest zainteresowane, aby coś z tym zrobić... Nam taka opłata za pojedyncze zamówienie zabiera sporą część zysku, ale i tak chodzi o głównie fakt, że InPost w ogóle tak postępuje.
@Wyd_Eurograf jakby tego było więcej to z pewnością bym się zaintertesował , zdecydowanie większym problemem sią dopłąty DPD ,a tu ? .... kilka zylków na rok można uznać za błąd systemowy .
@mdrogeria Też bym to uznał za taki błąd i nie miałbym problemu, gdyby InPost w sytuacji wychwycenia ewidentnego błędu z ich strony uznawał reklamacje. Ostatnio tak się jednak nie dzieje. Co więcej nawet jeśli wcześniej zdarzało nam się mieć uznaną reklamację i zapewnie przez InPost że zostanie zrobiona korekta rachunku dziwnym trafem tak się nie działo... dopiero po wysłaniu wielokrotnego zapytania do Allegro i czekaniu tygodniami pieniądze wracały na konto.