Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Brak możliwości przygotowania przesyłek. Problem z logowaniem itd.
Potwierdzam, nie można się zalogować.
Potwierdzam. Nie działa logowanie do managera paczek InPost. Przez WzA również nie działa tworzenie przesyłek. InPost padł.
Potwierdzamy. Nie działa ani logowanie bezpośrednie, ani za pośrednictwem Allegro.
@Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_
U nas też nie działa, wysłałam zrzuty do naszego opiekuna inpost,
@Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_ Czy wiadomo po czyjej stronie jest błąd?
Jeśli nie działa logowanie bezpośrednie to Inpostu.
Paczkomaty też nie działają. Pracownik był w 4 w okolicy żeby coś wysłać i nie da się, więc pewnie w inpoście.
Również błąd logowania ,brak możliwości nadania przesyłek
Potwierdzam, nie da się zalogować do menagera paczek Inpost
Dokładnie, ani wysłać ani zalogować ani podjazdu zamówić ale oczywiście Allegro zaraz wszystkim zaniży oceny i kupujący to samo.
udało się zrobić etykietę. coś powoli wstaje
Cześć, @www_e-XTECH_pl. Przepraszam za utrudnienia - otrzymałam sygnał, że problem nie powinien już występować. Proszę, spróbuj ponownie się zalogować i przygotować przesyłkę.
Problemy są również z paczkami nadanymi poprzez paczkomat.
Przesyłki które nadawałam około 13,20 nie zostały automatyczne odnotowane w systemie, że zostały nadane.
Kilka przesyłek przed chwilą system odnotował jako nadana.
Ale 2 moje przesyłki dalej mają statut "do nadania przez paczkomat".
numery przesyłek które od 40 minut są umieszczone w paczkomacie:
632095167596200111296194
632095167598220113329833
Godzina graniczna nadania w moim rejonie to 14.
Obawiam się, że kurier ich nie wyciągnie z paczkomatu. A ja będę miała obniżone punkty za nieterminowe nadanie.
Czy zdajecie sobie sprawę, że takie problemy też występują?
Cześć, @magic-trinkets. Już to wyjaśniam, niedługo wrócę do Ciebie z odpowiedzią.
@magic-trinkets, jesteśmy w kontakcie mailowym z InPost. Gdy tylko otrzymamy odpowiedź, damy Ci znać w korespondencji mailowej.
U nas wygenerowało przed samą awarią dodatkowe odpłatne etykiety na przesyłkach smart. Zdublowało po 2 - 3 razy listy na tych samych klientach.
@GANDER24_PL jak wydrukowałeś listy to wystąp o zwrot za niewykorzystanych listów (tych płatnych 😉)
Cześć, @GANDER24_PL. Proszę, podaj numery tych zamówień.
c1031940-8330-11f0-a178-712d52f2e2d7 , a9354a80-8336-11f0-84e1-03ec8438f346 , 118d3b71-8331-11f0-80ea-6fda5b3014ee , 8eaf76c1-8333-11f0-8f42-d9604b089c30