anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Inpost problem z przesyłką

MAMY ROZWIĄZANIE!
mdrogeria
#21 Demiurg#

Może ktoś z Was miał podobną sytuację . 

Towar zamówiony , wysłany , odebrany wszystko O.K. do tego momentu .

Klientka podczas odbioru z paczkomatu oznaczyła przez pomyłke w aplikacji ,, problem z przesyłką ,,

Otworzona dyskusja  Z PRZEPROSINAMI !! i pytaniem czy nie będziemy mieć problemów.Towar oczywiście chce zatrzymać . W rozmowie telefonicznej poprosilem o troszkę czasu bo niewiem jak to ugryść .

Co z tym fantem ?

oznacz moderatorów
10 ODPOWIEDZI 10
_Likos_
#21 Demiurg#

@mdrogeria  zdaje sie że Wy nie powinniście mieć problemów. Uszkodzenie zgłosiła klientka przy paczkomacie wiec ewentualnie z nią sie bedzie kontaktował inpost. Wtedy wyjasni i przeprosi i po sprawie. W sumie nikt nie sklada żadnej reklamacji a klient zadowolony.

Ja bym poprosil klientke o zamkniecie dyskusji i nie wracął do tematu. Jesli Inpost sie skontaktuja z Wami to wyjasnicie że to pomyłka i już.

oznacz moderatorów
mdrogeria
#21 Demiurg#

_Likos_myślę ,że tak ,ale może poprosze o wypowiedź 

oznacz moderatorów
kostas11
#21 Demiurg#

@mdrogeria miałem podobnie ostatni, w systemie inposta był zaginiona a po wejściu i w śledzenie że reklamowane, przypuszczam że przez pomyłkę kliknięte, po napisaniu maila odpowiedź że wszystko gra i od tamtej pory cisza 🙂 wisi tak od 22 lutego 🙂

Zareklamowana w Paczkomacie. Prosimy o dokończenie procesu reklamacji poprzez wypełnienie formularza na stronie InPost.

________
Κώστας
oznacz moderatorów
ZibiK30
#18 Luminarz#

@mdrogeria Bez dalszych czynności związanych z wyjaśnieniem "problemu z przesyłką" pozostanie z czasem zamknięty samoistnie bez żadnych roszczeń stron. Wystarczy dla pewności wysłać sobie informacje wzajemnie oraz do inpostu i allegro o pomyłce i sprawa powinna zostać zamknięta. Tak mi się wydaje 😉

Opinia na Allegro może być śmieszna ciekawa lub druzgocąca


Link do pomocy Allegro Kliknij i napisz

oznacz moderatorów
nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@mdrogeria Możesz mi podać numer tego zamówienia?

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów
mdrogeria
#21 Demiurg#

witaj , przepraszam za późną odpowiedź , nadawałem paczki nr zamówienia -0bb0cdd1-801f-11eb-9043-979c27cdd588

oznacz moderatorów
nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@mdrogeria Faktycznie paczka ma u nas status: "InPost: Problem z przesyłką". Poproszę @InPost o pomoc w tej sprawie.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów
mdrogeria
#21 Demiurg#

dzięki 

oznacz moderatorów
nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@mdrogeria Ja już wiem. Dostałam informację od InPostu. Jeśli klientka przez pomyłkę zareklamowała paczkę, a w rzeczywistości jest w jej posiadaniu i nie ma do niej zastrzeżeń, oddział InPost może rozliczyć paczkę jako "doręczoną". W tym celu kupująca powinna skontaktować się z InPostem, podać numer przesyłki i potwierdzić jej odbiór.

Zdarza się, że oddziały samodzielnie kontaktują się z odbiorcą, aby potwierdzić z nim odbiór, jeśli kurier zastał pustą skrytkę, a według informacji powinna się tam znajdować "zareklamowana" paczka. Rozumiem, że w zgłoszonym przypadku tak się jednak nie stało.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów
mdrogeria
#21 Demiurg#

oznacz moderatorów