Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_
Witam,
Mam ustawioną wysyłkę tego samego dnia na koncie.
Jutro i pojutrze będziemy mieli inwentaryzację i nie będziemy mieli możliwości wysłać paczek.
Jak mam zmienić w ustawieniach dostawy czas wysyłki, żeby klienci, którzy robią zamówienia dzisiaj od dwunastej i w pozostałe dni do niedzieli (20.10) widzieli czas dostawy na wtorek czyli, że wysyłka tych zamówień odbędzie się w poniedziałek?
@DIMODO Sama edycja deklarowanego czasu wysyłki nie będzie miała pożądanego wpływu na algorytm. System nadal będzie brał pod uwagę dane dotyczące dostawy wcześniejszych realizowanych przez Ciebie zamówień.
@DIMODO Ustaw czas wysyłki na 3 dni, jutro popołudniu zmień na 2 dni, a w piątek popołudniu na 1 dzień.
Nie zapomnij włączyć opcji "wyłączenia dostaw szybszych, niż deklaracja"