anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Irytująca rozbieżność w czasie wysyłki towaru w panelu sprzedawcy i kupującego

Krawczyk_Opony
#8 Zapaleniec#

Witam, możecie mi powiedzieć dlaczego sami robicie bałagan i zamęt kosztem opinii i dobrego imienia sprzedawcy???? Skoro ja jako sprzedawca deklaruje w ofercie czas wysyłki 3 dni to dlaczego manipulujecie datami i robicie kupującego w balona?? Taki kupujący, który jeszcze wykaże się odpowiednim ilorazem inteligencji jest w stanie to zrozumieć, ale taki, który inteligencją nie grzeszy ma z tym niestety problem, co pokazuje mój przykład. W sobotę zostałem posadzony o "GRZEBANIE" w ustawieniach po zakończonej ofercie i w ogóle "BLA BLA BLA". Mnie nie interesują wasze allegrowe narzędzia, że średnia czasu z poprzednich wysyłek..... Skoro ja w ofercie deklaruje 3 dni na wysyłkę to kupujący ma to jasno widzieć i być tego świadomy nawet jak posiada niski iloraz inteligencji i nie przyswaja tego co czyta. 

Kupujący o nicku mundialkris dokonał zakupu w piątek 21.02 o godzinie 11.02. W sobotę napisał mi wiadomość : "PROSZĘ O DOSTAWĘ ZGODNIE Z ZAWARTĄ INFORMACJĄ PONIEDZIAŁEK", i za chwile ponownie napisał: " W CHWILI ZAKUPU WIDNIAŁO PONIEDZIAŁEK TERAZ WTOREK A BYŁO WYSŁAC W PIĄTEK BO I ZAKUP PÓŹNY NIE BYŁ A NIE GRZEBAĆ TERAZ W USTAWIENIACH". Zostałem posądzony o "grzebanie" w ustawieniach oferty, która zakończyła sie przez jego zakup. Czyli, że zamataczyłem z tą datą i jestem oszustem w jego mniemaniu. Odpisałem mu, że nie ma racji i wskazałem miejsce w kórym widnieje deklaracja że czas na wysyłkę to 3 dni. Na to on odpisał: "BLA BLA BLA" i dołączył screen ze swojego panelu zakupowego, że przesyłka jest opóźniona. O co tutaj chodzi i kto poniesie za to stosowną karę???? poniżej screeny 

dane po zakończeniu ofertykorespondencja z kupującymscreen od kupującegoscreen od kupującego

oznacz moderatorów
17 ODPOWIEDZI 17

RED
#21 Demiurg#

ty poniesiesz konsekwencje - bo wg serwisu, to twoja wina, że tu sprzedajesz

Winą serwisu nie jest to przecież, że za twoimi plecami poinformowali kupującego, że przesyłka jest opóźniona do ich przewidywań czasu wysyłki 🙂

oznacz moderatorów

Krawczyk_Opony
#8 Zapaleniec#

@la_nika przekażesz do odpowiedniej osoby żeby zajęła stanowisko w sprawie?? dziś kolejna oferta zakonczona, termin na wysłkę w ofercie 3 dni a kupujący widzi że ja mam to dziś wysłać. Bałagan!!!!!

oznacz moderatorów

Syrena_zT
Moderatorka
Moderatorka

@Krawczyk_Opony termin, który prezentujemy kupującemu jest przewidywanym terminem dostawy, wyliczonym na podstawie Twoich wcześniejszych realizacji zamówień. Informacja o tym, że jest to czas przewidywany nie gwarantowany jest dostępna dla klienta. Jeżeli nie chcesz, abyśmy prezentowali czas dostawy z wyliczeń, możesz skorzystać z funkcji [Wyłącz dostawy szybsze niż moja deklaracja]. Więcej na ten temat przeczytasz w artykule

   Alicja
   Moderatorka
oznacz moderatorów

RED
#21 Demiurg#

@Syrena_zT a kto wysłał wiadomość do kupującego, że cyt :

"dołączył screen ze swojego panelu zakupowego, że przesyłka jest opóźniona."?

 

oznacz moderatorów

sklep_solpio
#13 Ambasador#

Ten sam problem miałem, KLIENT MI napisał, że dostał informacje odnośnie opóźnienia przesyłki ?

możecie to wyjaśnić ? np. klient kupił w poniedziałek mam 3 dni roboczę na to on do mnie napisał już we wtorek co jest z przesyłką, że nie jest w drodze bo dostał informacje "przesyłka opóźniona"  ???????????? kto wyjaśni te kwestię ?

oznacz moderatorów

Syrena_zT
Moderatorka
Moderatorka

@sklep_solpio Informację o opóźnieniu pokazujemy gdy minie zarówno przewidywany, jak i deklarowany czas wysyłki. Z wyjątkiem rzadkiej sytuacji, gdy deklarowany czas wysyłki jest późniejszy niż przewidywany czas dostawy. W tej sytuacji pokazujemy informację o opóźnieniu gdy minie przewidywany czas wysyłki. Ma zapobiegać to sytuacji, w której sprzedawca wysyła w czasie np. 1-2 dni, a zachowawczo deklaruje czas mocno odbiegający od rzeczywistego czasu dostawy (np. 3-5 dni). 
Jeżeli nie chcesz, abyśmy prezentowali przewidywany czas klientowi, możesz skorzystać z opcji wyłączenia dostaw szybszych niż deklaracja. Instrukcja w linku

   Alicja
   Moderatorka
oznacz moderatorów

sklep_solpio
#13 Ambasador#

@Syrena_zT Chodzi o to, że wprowadzacie klienta w błąd ? klient wielce zdziwiony, że jednak przesyłka nie jest opóźniona... ja nie widzę co klient ma w panelu otrzymuje informacje od klienta zapytanie kiedy przesyłka będzie wysłana bo allegro ma informacje, że jest opóźniona więc w tej kwestii trzeba coś zrobić 🙂 bo faktycznie przesyłka nie jest opóźniona... 

oznacz moderatorów

Health___Beauty
#15 Entuzjasta#

@Syrena_zT  Informację o opóźnieniu pokazujemy gdy minie zarówno przewidywany, jak i deklarowany czas wysyłki.

NIEPRAWDA. Miałam taką sytuację ze 2-3 tygodnie temu. Ustawiony czas wysyłki 3 dni robocze, to było w weekend, wszystkim kupującym pokazywał się "przewidywany" czas dostawy na wtorek  (ok - mój błąd, że nie wyłączyłam dostaw szybszych niż deklaracja) i od wtorku ogrom wiadomości "kiedy to zostanie wysłane" i screeny, że dostawa jest opóźniona gdy ja w swoim panelu miałam czas na wysłanie do środy do 23:59. Bardzo by było miło gdyście rzeczywiście tak zrobili - że kupującemu pokaże się "opóźniona dostawa" dopiero gdy minie ZADEKLAROWANY przez sprzedawcę czas dostawy. Bo na ten moment na 100% tak nie jest.

Ma zapobiegać to sytuacji, w której sprzedawca wysyła w czasie np. 1-2 dni, a zachowawczo deklaruje czas mocno odbiegający od rzeczywistego czasu dostawy (np. 3-5 dni). 

A gdzie tu jest problem i czemu chcecie zapobiegać? 

oznacz moderatorów

Syrena_zT
Moderatorka
Moderatorka

@Health___Beauty z tego co piszesz, to Twoja sytuacja dotyczyła właśnie wyjątku, o którym wspomniałam w poprzedniej odpowiedzi. Czyli jeżeli przewidywany czas dostarczenia jest wcześniejszy/taki sam jak deklarowanego nadania przesyłki, informację o opóźnieniu wyświetlimy, kiedy minie czas przewidywany, nie deklarowany. 
Chcemy prezentować klientom jak najbardziej realny czas dostawy. W przypadkach kiedy sprzedawcy deklarują dłuższy czas nadania, a faktycznie realizują wysyłkę szybciej, pojawia się rozbieżność. Klienci przy zakupach biorą pod uwagę czas dostawy, w szczególności kiedy wybierane są przesyłki kurierskie i konieczna jest obecność klienta w miejscu dostawy. 
Rozwiązaniem tego problemu jest nadawanie przesyłek zgodnie z deklaracją, wtedy przewidywany czas dostawy będzie z nią zgodny. 

   Alicja
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Health___Beauty
#15 Entuzjasta#

Rozwiązaniem tego problemu jest nadawanie przesyłek zgodnie z deklaracją, wtedy przewidywany czas dostawy będzie z nią zgodny. 

@Syrena_zT  a wiesz, że deklaracja wysyłka w ciągu 3 dni roboczych oznacza, że ja mogę nadać towar dziś, jutro, pojutrze lub za 3 dni i spełnię swoją deklarację? Że wysyłka w ciągu 3 dni roboczych nie oznacza wysyłki ZA 3 dni robocze? I ja ustawiając wysyłkę na 3 dni robocze i mając zamiar tak ten towar wysłać musiałam odpowiedzieć na kilkanaście pytań od kupujących DLACZEGO WYSYŁKA JEST OPÓŹNIONA, bo oni naprawdę w swoich panelach mieli napisane "przesyłka opóźniona" choć żadnego opóźnienia nie było. 

oznacz moderatorów

Syrena_zT
Moderatorka
Moderatorka

@RED nie za bardzo rozumiem Twoje pytanie. Jaką wiadomość do kupującego masz na myśli? W cytowanym przez Ciebie fragmencie sprzedający pisze o wiadomości przesłanej do niego przez klienta. 

   Alicja
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Krawczyk_Opony
#8 Zapaleniec#

tą wiadomość ze screenu panelu kupującego, w której widzi że przesyłka jest opóźniona a nie jest bo dziś dopiero mija termin na jej wysłanie panel kupującegopanel kupującego

oznacz moderatorów

Krawczyk_Opony
#8 Zapaleniec#

znalazłem to i teraz tylko kolejne pytanie, DLACZEGO W zakładce Skuteczność wysyłki  Dostosuj czas dostawy do Twoich preferencji , nie można tego ustrojstwa wyłaczyć na stałe a tylko na 10 dni??? To teraz co 10 dni mam marnować czas i jeszcze o tym pamietac i za każdym razem po 10 dniach wyłaczac na nowo?????

oznacz moderatorów

BikeOutlet_pl
#11 Animator#

to takie wspaniałe udogodnienie od nicniegro, żebyś musiał co 10 dni wyłączać to dziadostwo, na dodatek dokładnie o północy!

---
allegro nicniegro
oznacz moderatorów

Syrena_zT
Moderatorka
Moderatorka

@Krawczyk_Opony tak, na ten moment można wyłączyć tę opcję na 10 dni i ponawiać, jeżeli czujesz, że jest taka potrzeba. Najlepszym jednak i trwałym rozwiązaniem jest weryfikacja rzeczywistego czasu wysyłki i dostosowanie do niej deklaracji nadania. 

   Alicja
   Moderatorka
oznacz moderatorów

fox_paws
#16 Inspirator#

@Krawczyk_Opony Wszystko sprowadza się do tego, że nie możesz wysyłać wcześniej niż trzeciego dnia po zakupie. Jak chcesz, żeby klient był zadowolony z wcześniejszej dostawy, to dostajesz za to po d... od Allegro.

------------------------------------
Allegro No Box, No Kurier
oznacz moderatorów

bartmeble
#9 Pomysłodawca#

Większośc tych modyfikacji na siłę wprowadzanych przez Allegro powoduje tylko niechęć do korzystania z portalu.Tragedia

oznacz moderatorów