Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
Krótka, wypunktowana historia o tym jak funkcjonuje dział obsługi klienta w systemie Allegro.
Reasumując:
1. Faktura dodana do panelu klienta bezpośrednio po zakupie (zgodnie z wytycznymi)
2. Pracownik obsługi Allegro nie weryfikuje stanu faktycznego i blokuje konto za "Brak faktury"
3. Konto zablokowane od 4 dni a Obsługa serwisu Allegro nie odpowiada na wiadomości e-mail (5 odrębnych) oraz w dyskusji.
Jeśli UOKiK na poważnie nie zajmie się takimi praktykami to oznacza, że jest przyzwolenie dla praktyk nieuczciwej konkurencji i bezpardonowego łamania przepisów prawa.
Tak jak pisałem wcześniej.
Sprzedawcy dajemy 24h na odpowiedz klientowi.
Sami (allegro) blokujemy konto i nie odpowiadamy naszemu klientowi (Sprzedawca) od 4 DNI.
Przecież tutaj jak w zwierciadle widać gdzie serwis ma współpracę z sprzedawcami oraz przepisy polskiego prawa (ustawa o VAT).
Ps.
Status na 23.08.2022 godzina 21:24
konto zablokowane
allegro NIE ODPOWIADA od 4 dni!
Może allegro w końcu przyzna się do błędu bo po przeczytaniu to mi się włos na głowie jeży, chyba że czegoś nie wiemy ?
Może ja również czegoś nie wiem i chętnie uzyskam jakakolwiek odpowiedz od obsługi na ktora wyczekuje od 4 DNI!
Przeszedłem dziś przez:
1. 6 różnych działów obsługi (aż czat się zawiesił i padł)
2. Nadano 4 różne numery mojej sprawy
3. Pani z Allegro dziś zadzwoniła i oznajmiła ze nie zna procedur wiec muszę czekać
Gdyby ktoś zapomniał to cały ten burdel dotyczy zgłoszenia klienta o braku faktury, którą od miesiąca miał w panelu Allegro.
Pracownik obsługi mając dostęp do wszelkich danych nie zweryfikował czy jest tak jak klient pisze i z nieznanych mi (logicznych) względów nie dołączyliśmy FV czy jest ona w panelu ii wystarczy napisać klientowi „prosimy sprawdzić Panel - jest tam faktura do pobrania”!
Od 4 Dni firma stoi a nam nie odpisał nikt nawet przysłowiowego Spieprz@j DZIADU!
Allegro zaczyna przypominać nasz rząd, niekompetentny i rodzinny.😒
Dokładnie!
Niestety paradoksalnie smród przeszkadza tylko tym blisko wody a daleko od koryta 🤷🏻:płeć_męska:
Właśnie brak powiadomień dla klientów również zgłaszaliśmy. Jest to błąd systemowy i około 20% kupujących nie otrzymuje powiadomienia o dodaniu FV do panelu.
Zgłoszenie o błędzie wysłaliśmy bodajże 18.08 - również bez reakcji i odpowiedzi.
Od jakiegoś czasu chodzi mi po głowie myśl, żeby "nominować" allegro do takiego programu "Państwo w Państwie" lub coś podobnego. Fajnie by było gdyby jakiś dziennikarz zainteresował się machlojkami allegro, było by tego trochę. Czy w razie czego będą chętni do opisania swoich problemów z allegro, gdyby co? Może trochę za "wysoko" myślę z takim programem, ale kto nie próbuje to się nie dowie.
Sprawa rozwojowa. Po 6 dniach od blokady okazuje się, że nie ma za co przepraszać i wszystko jest w najlepszym porządku. Nie zgadniecie kto jest winny całego zajścia ?
Polecam lekturę poniższego zestawienia by uświadomić sobie, że część prowizji Allegro płaconej co miesiąc (około 50%) powinniście przekierować na SEO, ADS i rozwój własnego sklepu!
1. Faktura do zamówienia klienta została dodana do konta Allegro w dniu 17.07.2022
2. Klient zgłasza brak faktury 11.08.2022 (na wiadomość otrzymuje odpowiedź)
3. Klient prosi obsługę o pomoc 19.08 10:20 (nie wiedzieć czemu / fakturę ma w panelu)
4. Obsługa tego samego dnia 19.08 (o 13:21 blokuje konto bez weryfikacji podstawy zgłoszenia i jej zasadności - faktura była dodana do konta Allegro klienta od dnia 17.07.2022)
5. Tego samego dnia (19.08) o 13:35 piszę w dyskusji, iż ktoś się pomylił i zablokował konto, proszę o odblokowanie gdyż faktura jest na koncie klienta od 17.07.2022 i obsługa allegro może to zweryfikować w 1 minutę
6. Od 19.08 od 13:35 kontakt z obsługą serwisu Allegro się urywa. Nikt w dyskusji nie odpisuje
7. Zgłaszam incydent pod nr sprawy 25599976 - do 4 dni bez odpowiedzi (jakiejkolwiek)
8. Zgłaszam incydent pod nr sprawy 25684024 - od 3 dni bez odpowiedzi (jakiejkolwiek)
9. Zgłaszam incydent pod nr sprawy 25685466 - od 3 dni bez odpowiedzi (jakiejkolwiek)
10. Zgłaszam incydent pod nr sprawy 25683566 - od 3 dni bez odpowiedzi (jakiejkolwiek)
11. Zamawiam rozmowę telefoniczną z konsultantką, która oznajmia, iż "Nie zna procedur i prosi żebym uzbroił się w cierpliwość"
12. Zadaje niewygodne pytanie dotyczące ustawy o VAT która wyraźnie określa do kiedy Sprzedawca ma obowiązek dostarczyć kupującemu fakturę i dlaczego te przepisy nie są respektowane przez serwis Allegro - od 3 dni bez odpowiedzi (jakiejkolwiek)
I teraz najlepsza część historii ...
13. Po 6 dniach nierównej walki, ocierania oplutej twarzy i strzepywania resztek honoru z koszuli czytam, że ...
"Wszystko jest ok, proszę się rozejść... 100 punktów karnych przyznanych poprawnie" !!!!!
Czy wy naprawdę myślicie, że sprzedawcy w waszym serwisie to bazarowe półmózgi bez zdolności racjonalnego myślenia i własnego zdania ???
Zgodnie z waszymi wytycznymi dołączyliśmy FV do panelu. Obsługa serwisu nie zweryfikowała czy fakturę klient w panelu ma czy nie tylko bezmyślnie i głupio zblokowała nasze konto. Po 6 dniach od incydentu nikt nie ma odwagi cywilnej przeprosić, odpowiedzieć na 4 założone sprawy i skorygować NIESŁUSZNIE przyznane punkty karne!
Ktoś z forumowiczów zaproponował by zgłosić wasz przybytek do programu "Państwo w Państwie" ale osobiście uważam, że te poziom absurdu nie zostanie ogarnięty nawet u zawsze zaangażowanej i dzielnej Pani Jaworowicz.
Nawet to sobie zwizualizowałem...
Firma Allegro wysyła do programu swojego przedstawiciela, który przez 6 dni nie odpowiada na żadne pytania a na zakończenie szeptem zamiast dowidzenia mówi "Wszystko dobrze, mogę wyjść, karawana jedzie dalej..."
Mamy drugą połowę 2022 roku i darmowe świadectwo największego e-Commerce w Polsce (Allegro) jak można mieć w d***e klienta, polskie prawo i własny regulamin ...
@8ofert_pl Rozumiem Twoje emocje, ale nie wypowiedziałeś się w tej dyskusji w ciągu 24 godzin i dlatego na Twoje konto zostały nałożone ograniczenia. Jest to działanie zgodne z Regulaminem.
Klient zadał pytanie o fakturę 11 sierpnia. Odpowiedział mu Twój autoresponder, który zapewnił, że odpowiedź padnie jak najszybciej. Jednak Twoja odpowiedź pojawiła się dopiero 19 sierpnia, kiedy Klient poprosił nas o pomoc, a Twoje konto zostało zablokowane.
tak jak myślałem i wszystko jasne
sprzedawca się tu żali a wystarczyło odpisać
uważam ze żale tego sprzedawcy sa w tej sytuacji nie na miejscu
Proszę, przeczytaj z zrozumieniem nim wydasz wyrok.
Od samego początku pisałem o tym, iż Sprzedawcy nakazuje się odpisać w ciągu 24h a sam serwis nie odpowiada od 6 dni (na założone sprawy) i to jest podstawa problemu!
Dyskusję na czacie założyłem po 3 dniach blokady konta. Gdyby serwis Allegro zablokował mi konto i po naszym wyjaśnieniu odblokował je w ciągu 24h - nie było by "żali" i tej czczej dyskusji...
Meritum tej sprawy jest takie, iż serwis Allegro traktuje klientów (Sprzedawców) zupełnie odmiennie od tego jak chce byśmy My (Sprzedawcy) traktowali naszych klientów...
Rozumiesz podstawę problemu i tej dyskusji ?
@ko_alka proszę nie mył emocji z chłodną merytoryczną analizą nieprofesjonalnych i bezprawnych działań Obsługi Serwisu Allegro - to nie merytoryczne.
Nie kieruje żali i pretensji do Ciebie personalnie, gdyż jesteś jedyną osobą, która ogarnia temat od kilku dni. To nie zmienia faktu, iż wciąż omijasz tematy niewygodne a istotne na które wszyscy chcielibyśmy poznać odpowiedź ! Przypomnę te pytania, żeby było łatwiej:
1. Konto zostało zablokowane nie za brak odpowiedzi tylko za brak FV, która była przez miesiąc w panelu klienta. Dlaczego pracownik nie sprawdził czy istotnie zgłoszenie klienta jest słuszne i nie odpisał mu prostego "FV jest w panelu od miesiąca" tylko bezmyślnie zablokował konto?
2. Dlaczego nie odpowiedział w dyskusji oraz na 4 różne sprawy przez (łącznie) 6 dni by szybko przypomnieć, że sprzedawca musi odpowiedzieć w 24h ?
3. Dlaczego nie respektujecie polskiego prawa i ustawy o VAT ?
Tylko tyle.
@8ofert_pl 1 & 3 Otrzymałeś już merytoryczną odpowiedź. Twoje konto zostało zablokowane za naruszenia regulaminu Allegro. Za to samo dostałeś też ujemne punkty w Jakości. Zgodnie z naszym regulaminem powinieneś wypowiedzieć się w trwającej dyskusji.
2 Pracownik Allegro nie wypowiedział się w dalszym toku Dyskusji, ponieważ nie dostał do niej żadnego wezwania. Tylko kupujący może poprosić doradcę o pomoc. Miejscem do zgłoszenia takich problemów jest formularz kontaktowy. Wszystkie sprawy, które trafiają do doradców mejlowo, są rozpatrywane zgodnie z kolejnością ich napływania.
@ko_alka Zatem raz jeszcze ...
Przypomnę te pytania, żeby było łatwiej:
1. Konto zostało zablokowane nie za brak odpowiedzi tylko za brak FV, która była przez miesiąc w panelu klienta. Dlaczego pracownik nie sprawdził czy istotnie zgłoszenie klienta jest słuszne i nie odpisał mu prostego "FV jest w panelu od miesiąca" tylko bezmyślnie zablokował konto?
2. Dlaczego nie odpowiedział w dyskusji oraz na 4 różne sprawy przez (łącznie) 6 dni by szybko przypomnieć, że sprzedawca musi odpowiedzieć w 24h ?
3. Dlaczego nie respektujecie polskiego prawa i ustawy o VAT ?
Tylko tyle.
konto ci zablokowali właśnie za brak odpowiedzi którą olałeś
pracownik nie będzie sprawdzał czy faktura jest w panelu
gdybyś napisał w dyskusji ze jest faktura w panelu to wtedy pracownik by to zweryfikował
pozostałe Twoje pytanie nie są związanie ze sprawą, bo bana dostałeś za brak odpowiedzi
nie bij już piany tylko ..
wyciągnij wnioski z tej sytuacji
na każdą dyskusje odpowiadaj w terminie, a nie cwani sprzedawcy ustawiają autorespondera i myślą ze to załatwi sprawę .
@8ofert_pl Na samym początku tego tematu ukryłeś bardzo ważną informację - dyskusja nie była założona 19.08 tylko 11.08 🙂
Odpowiadanie w dyskusjach w ciągu 24 godzin to Twój obowiązek który zaakceptowałeś w regulaminie allegro - wystarczyło napisać w odpowiedzi, że faktura jest do pobrania w panelu i cała ta sytuacja nie miałaby miejsca.
Tak samo jak Twój klient nie otrzymał odpowiedzi od Ciebie tak ty nie otrzymałeś odpowiedzi od allegro - widzisz sam jakie to przyjemne...
konto ci zablokowali za to właśnie ze nie odpowiedziałeś w ustalonym czasie
z inf. od allegro odpowiedziałeś dopiero po blokadzie
Od 11 sierpnia miałeś dyskusje i na nią nie odpowiedziałeś
allegro nałożyło ci blokadę nie za brak faktury, tylko za to ze nie odpowiedziałeś w ustawowym czasie.
Napisałeś tutaj ,że masz 24 h i byleś tym oburzony chrzciny córki 1 maja etc.
ale ty nie odpowiedziałeś na dyskusje przez 8 dni
nie wiem może chrzciny trwają 8 dni nie wiem jak u ciebie
Na przyszłość wypowiadaj się w dyskusji w ustawowym czasie, a na forum pisz prawdę
bo ja od początku nie wierzyłem ze zablokowali ci konto za brak faktury po wypowiedzeniu się w dyskusji 🙂
Morał tej bajki jest krótki i niektórym znany...
Udzielaj się w dyskusji, a nie będziesz blokowany 🙂
Troszkę bym zmienił ale blisko 🙂
Morał tej historii jest krótki i większości znany...
Inwestuj w SEO i ADSy dla swego sklepu a nie będziesz poniżany 🙂
Trudno mi w to uwierzyć ale to wygląda identycznie jak w naszym kraju.
50% społeczeństwa nie rozumie co się dzieje ale ogólnie dają 500+, 14, dodatek do węgla więc można zaakceptować ostrołękę, KPO, CPK, Pożyczkę z Chin czy Jelonka na prezent ślubny.
Od początku pisałem, że sprzedawca ma 24h na odpowiedź a allegro nie może odpowiedzieć przez 4 dni. Co w tym jest niezrozumiałego ?
Czy ja pisałem, że odpowiedziałem w terminie?
Pracownik miał dostęp do informacji i mógł sprawdzić, iż faktura od miesiąca jest w systemie a co za tym idzie dyskusja jest niezasadna wolał jednak zablokować konto i nie odpowiadać przez 4 dni.
Do dnia dzisiejszego (25.08.2022 godzina 14:03) nie otrzymałem odpowiedzi, na żadne z oficjalnie założonych zgłoszeń. Gdyby nie interwencja @ko_alka konto prawdopodobnie wciąż byłoby zablokowane.
Od początku dyskusja toczy się o traktowanie Kontrahenta (sprzedawcy) na innym poziomie a niżeli oczekuje się traktowania klientów przez Sprzedawców.
To wszystko jest na głowie postawione. Ciebie krają za brak odpowiedzi w 24h a sami nie odpowiadają przez 6 dni. Przykład idzie z góry... Tobie każą zbierać chrust i zacisnąć zęby a sobie ciągnik za 1,5 mln 🙂
Kończę dyskusję gdyż dalsza deliberacja nie ma sensu. Nic się nie zmieni kiedy wśród części użytkowników serwisu jest przyzwolenie na takie postępowanie.