Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Szukam możliwości rozmowy z serwisem od miesiąca konto zablokowane nie wiemy dlaczego?
Nikt z pomocy technicznej nic sensownego nie napisał , były jakieś 2 dyskusje jedna na 3,90 zł nie rozwiązane ale już sa rozwiązane i tak tracę obrót kilkunastu tysięcy ale oni też swoja prowizje .Nikt tych osób nie rozlicza z braku wpływów dziwne? Czat tylko poprzez e mail ostatnio zmienili tylko numer zgłoszenia.
Myślę już nawet nad rezygnacja chyba maja zbyt duży monopol na rynku.
@Motorynka_pl Tu albo czat albo zamów rozmowę: https://allegro.pl/pomoc/kontakt
nie mam innej opcji niż e-mail niedawno było jeszcze można zamówić rozmowe itd.
@Motorynka_pl Możesz zamówić rozmowę telefoniczną, napisać do nas maila lub porozmawiać na czacie, WhatsAppie oraz na Facebooku.
@Motorynka_pl W wiadomości z 29 marca otrzymaliście informację, że konieczne jest doprowadzenie wyniku jakości sprzedaży do poziomu przynajmniej "neutralnego". Dopóki się to nie stanie ograniczenie pozostanie na koncie.
Nie wiem według jakiego algorytmu to jest robione bo przed blokada 20.03 dobry i neutralny a teraz mimo coraz mniejszej ilości zamówień wymaga poprawy
Dobry | Dobry | Dobry | Dobry | Dobry | Neutralny | Neutralny | Wymaga poprawy |
dobra nic z tym nie zrobimy czekamy na mikołaja mamy dziś 4 pkt więcej