anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Jak oceniasz program Allegro Delivery?

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

Cześć! W czerwcu wprowadziliśmy nowy program Allegro Delivery, w którym to my odpowiadamy za cały proces dostawy, dlatego chcemy zadać kilka pytań na temat Waszych doświadczeń.
Chcemy, aby program Allegro Delivery spełniał Wasze oczekiwania, dlatego wszystkie merytoryczne i konkretne komentarze, spostrzeżenia czy uwagi (również krytyczne) są dla nas bardzo cenne, będziemy wdzięczni za każdą informację zwrotną.


1. Czy automatyczne włączenie Allegro Delivery w ofertach wymagało od Ciebie dodatkowej pracy?
2. Czy wprowadzenie Allegro Delivery wiązało się dla Ciebie ze współpracą z nowym przewoźnikiem?
3. Jakie w Twojej opinii są mocne i słabe strony programu Allegro Delivery?
4. Jaki element związany z wprowadzeniem Allegro Delivery sprawił Ci największą trudność?

👉 Poprosimy o informacje dotyczące tylko przesyłek dostarczanych w ramach Allegro Delivery, są to metody dostawy:
Allegro One Box
Allegro One Punkt
Allegro One Kurier
Allegro Odbiór w Punkcie ORLEN Paczka
Allegro Automat ORLEN Paczka

 

Dziękujemy za wszystkie odpowiedzi!

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
61 ODPOWIEDZI 61

PRZESZUKAJ_NET
#11 Animator#

Dla nas zmiana na gorsze. Etykiety nie posiadają numeru przesyłki z Allegro, zwroty tak samo. Nie da się ich skanować, bo są tam numery paczek UPS i DPD. Przez co obsługa zwrotów to istna katorga. Przynajmniej dajcie możliwość wyłączenia tych kurierów, tak jak jest to z Orlenem.

oznacz moderatorów

MODUS1945
#8 Zapaleniec#

Do kiedy będziecie znęcać się nad sprzedawcami i klientami??? Paczki leżą już tydzień!!!! Klienci są wściekli, firma traci dochody, a wy absolutnie nic nie robicie!!! Okropne podejście do pracy!!!

oznacz moderatorów

NipponShorty
#14 Krzewiciel#

I ta jak bardzo myląca nazwa usługi "Dostawa jutro"

oznacz moderatorów

bigcomp
#9 Pomysłodawca#

Tragicznie działa Allegro One - Kurier potrafi nie odebrać przesyłki przez kilka dni, z paczkomatu też - paczka nadana o 8.00 nie odebrana przez cały dzień.

porada: Sprzedajcie tę firmę (Courier Express czy jak się ona nazywała) to jest porażka na całej linii - działa tragicznie. Reszta też działa tragicznie.

Klient: zamawia przesyłkę "dostawa dziś" - he he - może być po 4 dniach ....

Czy mogę wpisać info na wszystkich aukcjach np.:

"Drogi kliencie jeśli zależy ci na szybkiej dostawie - NIE WYBIERAJ ALLEGRO ONE ! - dostawy są często opóźnione"

??

 

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@bigcomp nie, taka informacja nie powinna być umieszczona w Twoich ofertach. Czy zgłaszałeś już problemy z odbiorem przesyłek w Twoim regionie? Jeśli nie, poproszę o przykład przesyłki, która została odebrana z opóźnieniem przez kuriera. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

bigcomp
#9 Pomysłodawca#

Tak mam takich przesyłek sporo, tu padł rekord: A000YQZ7V8

przesyłka nadana 16 sierpnia - mimo wielu interwencji do 20 sierpnia nie została odebrana !

Najgorsze jest to że straty ponosimy my:

- klient w końcu zrezygnuje całkowicie z zakupu

- wystawi negatywny komentarz - oczywiście Allegro nie może usunąć takiego komentarza - tak wiem być może usuniecie go z jakości sprzedaży - jednak komentarz negatywny pozostanie, co przy częstych opóźnieniach może spowodować narastanie negatywnych ocen/komentarzy w efekcie następny kupujący może próbować kupić u kogoś innego.

- mnóstwo czasu my marnujemy na interwencje, tłumaczenie klientowi itp.

Przesyłkę w porozumieniu z allegro zabraliśmy na koniec wczorajszego dnia - do godziny 15.00 nie została odebrana ponownie mimo kilkunastu zapewnień ze strony allegro one. Wysłaliśmy ją na własny koszt kurierem.

ps. Co do komentarza negatywnego - czy jest opcja usunięcia komentarza negatywnego  który został wystawiony w wyniku błędnego działania allegro (na rynku czeskim nie wiadomo czemu - pracownik allegro napisał tylko że był błąd techniczny) cena została zaniżona o 99%.

oznacz moderatorów

TomBanknoter
#17 Koryfeusz#

@la_nika Wciskacie nam na siłę gniota, którego nie jesteście w stanie obsłużyć na cywilizowanym poziomie. Średnio dwa ray w tygodniu zgłaszam po kilka przesyłek do wykluczenia z jakości sprzedaży, bo nie są odbierane z maszyny w terminie. Można przyjąć, że 50% przesyłek AD generuje jakieś problemy, podczas gdy u innych przewoźników góra 1%

oznacz moderatorów

iSAT
#7 Wielbiciel#
  1. Można by wprowadzić dla firm zakładkę w której wpisywałoby się zakres godzin w których firma pracuje i oczekuje na przyjazd kuriera
oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@iSAT dziękuję za Twoją sugestię! Przy zlecaniu stałego podjazdu kurierów podaje się godzinę, do której Kurier może odebrać przesyłki.  Przy jednorazowych podjazdach kuriera również podany jest godzinowy przedział odbioru przesyłek. Godzina podjazdu kuriera zależy od kodu pocztowego nadawcy. Czy możesz napisać, dlaczego Twoim zdaniem taka zakładka byłaby przydatna? Czy kurier w Twoim regionie przyjeżdża po przesyłki poza godzinami pracy? 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

AGLOPRIMA2
#14 Krzewiciel#

@la_nika 


Przy jednorazowych podjazdach kuriera również podany jest godzinowy przedział odbioru przesyłek. Czy możesz napisać, dlaczego Twoim zdaniem taka zakładka byłaby przydatna? Czy kurier w Twoim regionie przyjeżdża po przesyłki poza godzinami pracy? 

Może Ci wytłumaczę czemu @iSAT chciałby by kurier przyjeżdżał w godzinach pracy firmy.

Sprzedawca pracuje do 16-tej

Na moim kodzie pocztowym kurier One ma zakres godzin przyjazdu do 19,30 więc na spokojnie podjeżdża po odbiór o 18-tej.

O!? Firma zamknięta, no ale on jest wyznaczonych widełkach. I nie zmieni trasy by akurat w tym punkcie być do 16-tej.

Nie jeden był wątek z opisaną taką sytuacją, że kurier mówi sprzedawcy wprost: nie przyjadę, bo tak wcześnie nie zdążę. Koniec, kropka. Nie rozdwoi się.

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@AGLOPRIMA2 ok, dziękuję! Tak jak pisałam, rozwiązaniem tego problemu może być zlecenie stałego podjazdu kuriera i ustalenie godzin podjazdu.
Przekazałam sugestię do zespołu Allegro Delivery. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

Motowotom_pl
#8 Zapaleniec#

Oceniam tak, że dostałem dzisiaj opinię negatywną z powodu 5 dniowej dostawy mimo, że sam zrobiłem wszystko w terminie. Moim zdaniem skoro firma wysyłkowa ma w nazwie Allegro i odpowiada za jakość usługi to taki komentarz powinien zostać usunięty ponieważ nie dotyczy on mojej usługi a działania firmy kurierskiej za którą odpowiada Allegro.

Orlen Paczka działa dobrze, DPD średnio a UPS tragicznie i paczki potrafią leżeć kilka dni. Jak już to powinien być obowiązek korzystania tylko z jednego przewoźnika aby usługa miała szanse działać jak powinna.

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Motowotom_pl bardzo mi przykro, że otrzymałeś negatywną ocenę, jednak PA zaznaczył też cztery gwiazdki w "zgodność z opisem", dlatego ocena nie odnosi się tylko do czasu dostawy. Czy poprosiłeś go o zmianę oceny

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

Motowotom_pl
#8 Zapaleniec#

Poprosiłem, narazie brak odzewu, czy jeśli kupujący poprawi ocenę zgodności z opisem, bo akurat w tym przypadku nie może być mowy o jakiejkolwiek niezgodności to Allegro usunie opinię?

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Motowotom_pl wtedy będziemy mieli podstawy, aby usunąć ocenę.  

@bigcomp nie jestem w stanie odpowiedzieć na Twoje pytanie o rynek czeski, nie rozumiem. 
Cena w Twojej ofercie została obniżona o 99%, odmówiłeś sprzedaży, kupujący wystawił negatywną opinię, a Doradca odmówił jej usunięcia? 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

bigcomp
#9 Pomysłodawca#

@la_nika- tak dokładnie w wyniku błędu powstałego po stronie allegro - konsultant wycofał ocenę z jakości - natomiast nie chciał usunąć komentarza negatywnego - który został oczywiście wystawiony złośliwie przez kupującego - dodatkowo zaniżył do minimum zgodność opisu z produktem , czy może to zrobić jeśli nie otrzymał produktu ?.

Dodam jeszcze że odmówiłem sprzedaży po konsultacji z allegro.

Cytat z dyskusji - odpowiedź allegro: "

 
30 lipca 2024 17:21
Przykro mi, że kupujący nie jest zadowolony z przebiegu transakcji. Rozumiem, że oczekiwał Pan towaru. Jednocześnie jeśli sprzedający z ważnych powodów nie mógł go wysłać, powinien niezwłocznie zwrócić pieniądze. Widzę, że sprzedawca ten warunek spełnił, zatem nie mamy podstaw do podjęcia dalszych działań wobec niego. Cena była błędem po naszej stronie, za co przepraszamy. W tej sytuacji podjęliśmy decyzję o zamknięciu dyskusji."
 
Wydaje mi się że sytuacja jest wyjątkowa i taki komentarz nie zawiniony w żadnym stopniu przez nas powinien zostać usunięty. Kupujący widzi "łapkę w dół" i może to spowodować że nie kupi u nas.
 
Dodam że sytuacja z błędem cenowym powtórzyła się znowu - tym razem sprawę nie łatwo bo trwało to 2-3 dni ale udało się rozwiązać (kontakt allegro z kupującym który anulował zakup), szkoda że wcześniej się to nie udało.

 

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@bigcomp a zgłosiłeś prośbę o usunięcie tego komentarza? Czy możesz podać numer zgłoszenia? 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

bigcomp
#9 Pomysłodawca#

@la_nika  Tak

zgłoszenie nr "44121408" [ ref:!00D240aE05.!500Ti0EnVAf:ref ]

Dodatkowo była też zamówiona rozmowa telefoniczna w której też odmówiono usunięcia

Obawiam się też kolejnego negatywnego komentarza, klient kupił 2 razy towar po zaniżonej cenie - na razie komentarz wystawił tylko z 1 konta.

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@bigcomp przykro mi, ale nie będę mogła tutaj pomóc. Ocena nie jest liczona do średniej, przy informacji o wykluczeniu widoczny jest komunikat o błędach technicznych, widoczna jest Twoja odpowiedź, która wyjaśnia, co jest powodem oceny:

la_nika_0-1724325739356.png

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

bigcomp
#9 Pomysłodawca#

@la_nika  Szkoda pozostaje niesmak, łapkę w dół każdy widzi - wątpię żeby komuś chciało się szukać tego opisu - pomijam fakt że pewnie zdecydowana większość nie wie że gdzieś taki komunikat można tam przeczytać ;).

Czy klient może ocenić zgodność produktu z opisem jeśli nie otrzymał takowego ? .

oznacz moderatorów