anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Jak oceniasz program Allegro Delivery?

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

Cześć! W czerwcu wprowadziliśmy nowy program Allegro Delivery, w którym to my odpowiadamy za cały proces dostawy, dlatego chcemy zadać kilka pytań na temat Waszych doświadczeń.
Chcemy, aby program Allegro Delivery spełniał Wasze oczekiwania, dlatego wszystkie merytoryczne i konkretne komentarze, spostrzeżenia czy uwagi (również krytyczne) są dla nas bardzo cenne, będziemy wdzięczni za każdą informację zwrotną.


1. Czy automatyczne włączenie Allegro Delivery w ofertach wymagało od Ciebie dodatkowej pracy?
2. Czy wprowadzenie Allegro Delivery wiązało się dla Ciebie ze współpracą z nowym przewoźnikiem?
3. Jakie w Twojej opinii są mocne i słabe strony programu Allegro Delivery?
4. Jaki element związany z wprowadzeniem Allegro Delivery sprawił Ci największą trudność?

👉 Poprosimy o informacje dotyczące tylko przesyłek dostarczanych w ramach Allegro Delivery, są to metody dostawy:
Allegro One Box
Allegro One Punkt
Allegro One Kurier
Allegro Odbiór w Punkcie ORLEN Paczka
Allegro Automat ORLEN Paczka

 

Dziękujemy za wszystkie odpowiedzi!

   Monika
   Moderatorka

   Razem możemy więcej!
  
oznacz moderatorów
61 ODPOWIEDZI 61

kostas11
#21 Demiurg#

@la_nika seriooooo 😄 mało macie postów i dalej prosicie o opinie 😄

________
Κώστας
oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@kostas11 mamy już sporo opinii i dzięki wielkie za nie jak zawsze, ale może ktoś nie wypowiedział się jeszcze w tym temacie.
Wszystko, co do tej pory zostało napisane, trafiło już w odpowiednie ręce 🙂 

   Monika
   Moderatorka

   Razem możemy więcej!
  
oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@la_nika wiesz co jest największym problemem, prócz logistyki One Kurier ? 

Mała firma mająca klika zamówień, musi latać na dziś z dwoma paczkami One Box / Orlen czasem do dwóch różnych miejsc mając po jednej paczce, zapomnieliście o kosztach jakie w tym przypadku ponoszą sprzedawcy 😞

Fakt że ja mam E-pakę i biorą wszystko jak leci ale nie każdy ma taki luksus 😄

Gdyby nie to to bym musiał latać z jedną paczką do One Boxa 3,5 km lub 2 km do Auchana a potem w drodze powrotnej szukać automatu Orlena co by nadać jedną paczkę 😞

________
Κώστας
oznacz moderatorów

serwis-texas
#21 Demiurg#

Monika, szacunek  🙂

oznacz moderatorów

pepegi_eu
#8 Zapaleniec#

od poniedziałku nie przyjechał kurier paczka Orlen ;]

oznacz moderatorów

brakestop
#16 Inspirator#

Dziś Allegro One Kurier przyjechał dosłownie kilkadziesiąt minut po zgłoszeniu odbioru.

Lublin.

Fajne, takie stare zardzewiałe auto. Każdy element pojazdu w innym kolorze.

Trochę klimat Star Wars. Az się uśmiechnąłem ...

Żadnej naklejki na aucie. Żadnego identyfikatora.

Paczkę wydałem bo znał tajemne hasło - "JA od Allegro".

--------------------------------------------------------------------------------------------
oznacz moderatorów

AptekaNatolinska
#14 Krzewiciel#

@brakestop 

Będę jutro u Ciebie prywatnym autkiem, czerwona Kona , zadnych oznakowan, ani ani. powiem, że "JA od Allegro", wydasz mi jutrzejsze paczuszki ?

oznacz moderatorów

brakestop
#16 Inspirator#

Widzę, że moja aluzja chwyciła.

Super 😘

--------------------------------------------------------------------------------------------
oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@la_nika 🌸 yhmmm....sorry 😣

1, tak , codziennie przynajmniej 2 razy zaglądam do ustawień dostawy czy czasem nie podłożyliście mi miny .

2. tak , kolejnym ,do którego nie mam zaufania 

3. mocnych nie ma  ,a najsłabszą stroną jest jego istnienie 

4.czytaj 1 i 2 .

oznacz moderatorów

ART_FOTO
#14 Krzewiciel#

Dzisiaj 2 przesyłki One Box.Jedna DPD, druga UPS.Jazdy do dwóch różnych punktów (podjazdów nie zamawiam, bo czekałbym do u...j śmierci na odbiór).DPD odebrana (graniczna 12:00, odbiór 11.50), UPS niestety nie, bo kurier po przesyłki przyjechał do punktu już około 10.00,Przesyłka w punkcie około 12.00 (najpóźniejsza godzina odbioru 14.00).Jak powiedziała właścicielka punktu, przyjeżdża tak wcześnie, bo średnio dziennie ma 20 przesyłek do rozwiezienia (miasto 18k).Takie jest zainteresowanie tą formą dostawy.

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

@la_nika z tego co czytałem mieliście odpowiadać przed kupującym za dostawę, a z wpisów ostatnich na forum jak sprzedawca zgłosił wam problem to przywaliliście mu standardową formułką, że odpowiada za wszystko w tym, że żyje więc szkoda słów

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@az1rael wiem dokładnie jaki wpis masz na myśli, ponieważ również wypowiedziałam się w tym wątku. Nie znalazłam korespondencji w której sprzedający otrzymał taką odpowiedź, a nie jest ona prawidłowa, dlatego poprosiłam go o informacje skąd otrzymał taką wiadomość. Niestety nie odpowiedział, więc nie mogę tego zweryfikować i się do tego odnieść, natomiast w Allegro Delivery odpowiadamy za cały proces dostawy. Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności za transport przesyłki ani konsekwencji jej ewentualnego zagubienia lub zniszczenia, bierzemy również odpowiedzialność za obsługę klienta.

   Monika
   Moderatorka

   Razem możemy więcej!
  
oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

@la_nika negatywy za opóźnienia wkurzonego klienta też będziecie usuwać jak nie napisze wprost w negu że za szybką dostawę tylko z kontekstu korespondencji kupujący sprzedawca będzie wynikać że ten pierwszy się wpienił za czas czekania a negatyw będzie pusty z 1 gwiazdką?

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@az1rael zasady usuwania komentarzy się nie zmieniły. Jeśli będzie to pierwszy negatyw  z ostatnich 30 dni to nie weźmiemy go pod uwagę w jakości sprzedaży, ale nie będziemy mogli usunąć takiej oceny. 

   Monika
   Moderatorka

   Razem możemy więcej!
  
oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

@la_nika czyli nie odpowiadacie za przesyłkę przed kupującym skoro ten za waszą odpowiedzialność może ukarać sprzedawcę negatywem bo wybrał waszą dostawe i w wyniku waszych opóźnieńbo i zgubienie albo nawet rozsmarowanie paczki wam się przytrafia może sobie ulżyć na sprzedawcy flustrację z zakupu no coś tu nie hallo 

oznacz moderatorów

pinsplash
#21 Demiurg#

@la_nika Nie bardzo wiem po co jest ten post....

1. Nasze opinie Was w ogóle nie obchodzą, chyba że chodzi o jakiś listek figowy że coś robicie patrz : zlikwidowane forum o A.Lokalnie gdzie były sugerowane zmiany, patrz różnego rodzaju wnioski o zmianę systemu komentarzy - od LAT postulowane, patrz postulaty o zapanowanie nad ofertami z Chin - sądząc po ilości skarg tutaj kwitnie to w najlepsze... itp itd..

2. Doskonale wiecie że AllegroOne i Delivery to pomyłka, na wielu polach (odbiory a raczej ich brak to tak na początek..) Chyba ze chodzi o to że jak odpowiemy - "fatalnie" - to zespół który to wprowadził będzie miał 200% premii, jak "bardzo kiepsko" to tylko 150%, a jak "tragicznie" to bidule zostaną ze 100% bonusu...

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów

accadia
#13 Ambasador#

dzisiaj po raz kolejny, drugi dzien pod rzad, nie podjechal kurier One po paczki

zadzwonilem do kuriera i dowiedzialem sie (odebrala inna osoba), ze kurier ma dzisiaj wolne, ktos go tam zastepuje, ale moze sie zdarzyc tak, ze nikt nie pojdzie

i tym sposobem "najlepsza metoda wysylki na swiecie Allegro One" sprawila, ze klienci ktorzy mieli dzisiaj otrzymac paczki - ciagle czekaja, bo najwczesniej zostana odebrane jutro, zas klienci, ktorzy maja je otrzymac jutro - poczekaja sobie... nikt nie wie jak dlugo

kwestia kurierow UPS oraz DPd obslugujacych One
rozumiem, ze pomagaja oni doreczac i odbierac przesylki w miastach, do ktorych One nie dojezdza... ale skoro juz dojezdza, to po jakiego grzyba nadal UPS ma odbierac Wasze przesylki?
od momentu wprowadzenia u mnie Delivery, ilosc przesylek odbieranych przez UPS spadla z ok 20-30 sztuk tygodniowo do 2-3

prowadzicie polityke, ze im wiecej metod wysylki tym teoretycznie lepiej - tylko te Wasze nowinki wprowadzaja osoby, ktorym sie wydaje tylko, ze cos jest lepsze, a nie przepracowaly nigdy nawet tygodnia na obsludze zamowien z Allegro; w pewnym momencie robi sie tego tak duzo, ze sami klienci sie gubia co zamowili, co chcieli zamowic, a co im wcisnely wasze algorytmy



oznacz moderatorów

TomBanknoter
#17 Koryfeusz#

@la_nika OK, postaram się podzielić doświadczeniem 😎

1. Owszem, bardzo rzuca się w oczy, trzeba uważać, żeby przypadkiem nie wybrać.

2. Znalezienie maszyny nie stanowi problemu, są mapki

3. Obsługa Allegro One Box ma jedną zasadniczą wadę: każdą przesyłkę trzeba nadawać od nowa, co znacznie wydłuża proces. w InPost mając do nadania kilka czy więcej przesyłek po prostu skanuje się je po kolei, bez dziesiątek niepotrzebnych klików

4. To akurat nie wiem, bo unikam tej formy dostawy jako kupujący

5. Jak wyżej

6. O komforcie odbioru nie potrafię powiedzieć, ale komfort nadawania jest dużo niższy (vide pkt. 3). Poza tym godzina graniczna ustawiona na 12.00 (centrum Wrocławia) to jakieś nieporozumienie. Powinna być 15.00, jak w cywilizowanych firmach

oznacz moderatorów

KIKOPIKO
#9 Pomysłodawca#

Hej ogólnie to jest masakra Z DPD walczę od trzech dni o odebranie paczek nie odbiera paczek z punktu nadań z zielonego automatu a o podjazdach to szkoda gadać za każdym razem zaznacza pusty podjazd 

oznacz moderatorów