Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@Syrena_zT@julienail@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_
Witam , piszę w sprawie zablokowanych 3 kont na allegro , by odblokować konta potrzebuję naprawić jakość sprzedaży ale jak mam tego dokonać skoro jestem zablokowany ? Na początku miałem rozwiązać dyskusje i wtedy się skontaktować i tak też zrobiłem. Później zaś dostałem odpowiedź , że jednak to nie nastąpi ponieważ nie wysyłamy towaru w terminie oraz nie odpowiadam w terminie co akurat nie jest prawdą bo mam nawet pozytywne oceny za szybką odpowiedź oraz dobry kontakt z klientem. Co do wysyłki mieliśmy awarię stąd nastąpiły problemy z wysłaniem w terminie towaru i niektórzy klienci poprosili o pomoc allegro w tej sprawie. Chciałem założyć nowe konto by mieć źródło dochodu i poprawić sytuacje z jakością sprzedaży , co też tak zrobiłem ale jestem z góry zablokowany i nie mam odpowiedzi na prośbę by te konto odblokowali . Co MAM w tej sytuacji zrobić ?
@Stalowe-Love Musisz kontynuować korespondencję nr 50431003 w tej sprawie i stosować się do zaleceń, które przekazują konsultanci.
Czy nie można skontaktować się telefonicznie z jakąś infolinią ? Rozmowa przez korespondencję zajmie o wiele więcej czasu , tym bardziej że odpowiadają po kilku godzinach , a mi zależy na tym by jak najszybciej rozwiązać problem
@Stalowe-Love Na wybranych ścieżkach formularza kontaktowego można zamówić rozmowę telefoniczną, jednak sprawę blokady konta należy wyjaśniać w korespondencji.