anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Jak sobie radzicie z nieodebranymi paczkami za pobraniem?

Bakalu_pl
#8 Zapaleniec#

Cześć,

jak sobie radzicie z nieodebranymi przesyłkami pobraniowymi? 

Czasem zdarza się delikwent, który nie odbierze paczki, dzwonimy (jeśli odbierze) dowiadujemy się, że się rozmyślił i już nie chce. Tłumaczymy, że płacimy za wysyłkę i zwrot, nic to nie daje. Tylko raz w historii trafił się klient, który zapłacił za to, inni mają to totalnie w d..

Potem oczywiście zwrot prowizji, nie zawsze potwierdzony oczywiście i trzeba potem pisać do allegro itp.

Uważam, że powinna być jakaś czarna lista osób, które nie odbierają paczek za pobraniem. Po trafieniu na nią, klient ma blokadę na takie przesyłki. Albo allegro powinno to bardziej pilnować, bo oczywiście koszty ponosi sprzedawca.

oznacz moderatorów
73 ODPOWIEDZI 73

rainbow2018
#7 Wielbiciel#

Moze warto o tym pomyśleć? Allegro jest nie tylko dla kupujących, ale powinno też wspierać sprzedających - a w tym temacie pozostawia ich samym sobie.

oznacz moderatorów

czarnula2601
#9 Pomysłodawca#

1. Nie wysyłam pobraniówek

2. Jeżeli wysyłam pobrania to daje cenę zaporową, np 35 zł za pobranie i wtedy większość wpłaca (przy wpłacie mam 11 zł za kuriera). Z tych co jednak wybierają pobranie za 35 zł to zdarzy się że jedna osoba na 40 paczek nie odbierze, więc reszta się zrzuca na tego co nie odbiera. Z e-sądem jest tak, że musisz mieć PESEL delikwenta a mi się zdarzało, że ktoś podawał fałyszwe dane do wysyłki. 

oznacz moderatorów

e_maestro-eu
#7 Wielbiciel#

Przyjmuję zwrot , oddaję kasę i klienta na czarną listę. Są wyjątki że nie dodaję na czarną listę. Zawsze rozpatruję to indywidualnie bo są co kupują na rypał bez myślenia i są co wyjaśnią racjonalnie co było powodem zwrotu.

oznacz moderatorów

hurt-met
#11 Animator#

#e_maestro-eu jak oddajesz kasę ?  tematem jest nieodebrane pobraniówki 

oznacz moderatorów

e_maestro-eu
#7 Wielbiciel#

Racja mój błąd poszedłem dalej i rozpatrzyłem zwrot towaru. Wracając do tematu to wracające paczki to nie tylko wina klienta. Kurierzy też źle wykonują robotę. Taki klient trafia na czarną listę, no chyba że ma mądre wytłumaczenie. Ale jak oddają towar nie podając powodu to czarna lista. Większa zmora to ludzie kupujący na oko lub po zdjęciu i rozpatrywanie zwrotów.

oznacz moderatorów

exoryna
#14 Krzewiciel#

Ale jak oddają towar nie podając powodu to czarna lista.

 

No ale jak to - prawo pozwala niektórym na zwrot bez przyczyny.

oznacz moderatorów

mwmonety
#21 Demiurg#

jest to problem ale po co wystawiać z opcją odbioru osobistego? ja osobiście takiej opcji nie udostępniam i mam spokój z takimi klientami niższego sortu .wysyłka tylko po wpłacie .

oznacz moderatorów

e_maestro-eu
#7 Wielbiciel#

U mnie lokalizacja towaru zupełnie w innym miejscu niż sprzedaż więc osobisty jest mało realny.  Dodatkowo lokalizacja firmy mało atrakcyjna do takiego odbioru towaru. Może jedna osoba kupiła z odbiorem osobistym po wcześniejszym ściągnięciu towaru do siebie.

oznacz moderatorów

miliarderzy
#12 Orędownik#

Pytanie jest jak sobie radzimy. Dokładam 13,41 do ceny przedmiotu, wystawiam go na nowo [wznowienie] i czekam aż sprzedam pół roku dłużej 🙂

oznacz moderatorów

Pszczola2013
#12 Orędownik#

Witam wszystkich. Zachęcam do składania wniosków przez e-sąd osób które są stratne przez osoby które nie odbierają przesyłek pobraniowych, ja sama też podjęłam decyzję że nie odpuszczę nawet drobnej kwoty, tak aby taki delikwent nie robił więcej takich rzeczy, zapłaci za sprawę sądową raz to na bank drugi raz tego nie zrobi. Długo szukałam jak to załatwić bez wychodzenia z domu bo potrzebny jest PESEL w e-sądzie i w końcu mi się udało uzyskać informacje. Podaje linki dla zainteresowanych

https://www.gov.pl/web/gov/uzyskaj-dane-innej-osoby-z-rejestru-pesel

https://sadinternetowy.pl/pozwy/kreator/

 

oznacz moderatorów

Pszczola2013
#12 Orędownik#

To jest super! Właśnie dodaje do listy osoby które nie odebrały ode mnie paczki za pobraniem.

oznacz moderatorów

Client:108754984
#8 Zapaleniec#

Gdy klient nie odbiera przesyłki pobraniowej, sprzedawca jest zmuszony do poniesienia kosztów przesyłki w obie strony, czyli sklep-klient oraz powrotnej klient-sklep. W celu poznania reputacji klienta przy sprzedaży towarów, oferuję Państwu usługę „myblacklist.pl”. Można w nim dodać do bazy kupującego bez skrupułów, a także sprawdzić numer lub nazwisko kupującego bez skrupułów, a jeśli jest w bazie, to należy zachować ostrożność podczas wysyłania przesyłki. Witamy w serwisie https://myblacklist.pl Wspólnie uczyńmy handel bezpieczniejszym

oznacz moderatorów

BTGroup
#9 Pomysłodawca#

Szkoda tylko, że taka lista nie istnieje.

oznacz moderatorów

Pszczola2013
#12 Orędownik#

.

oznacz moderatorów