Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
klient zgłosił problem dotyczący paczki, a konkretniej to, że w systemie widnieje awizo, a on nie wie co dalej ma z tym zrobić, nie ma żadnych informacji dotyczących tego w jaki sposób ma się kontaktować z kurierem, czy odebrać paczkę. Żadnego awiza również na oczy nie widział, chodzi o przesyłkę allegro one kurier A001878IK7. Co mam przekazać klientowi, jak mu pomóc ?
@N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
@mikeza dziękuję za sygnał! Ustalam losy paczki z oddziałem i wrócę z informacją.
@mikeza wrcam do Ciebie z informacją. Paczka będzie ponownie wydana do doręczenia, natomiast Awizo Klient powinien otrzymać w wiadomości SMS na numer, który podał przy składaniu zamówienia. 😊