Prośba o interwencję w sprawie przesyłki allegro one
mikeza
#21 Demiurg#
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
07-11-2024
12:47
klient zgłosił problem dotyczący paczki, a konkretniej to, że w systemie widnieje awizo, a on nie wie co dalej ma z tym zrobić, nie ma żadnych informacji dotyczących tego w jaki sposób ma się kontaktować z kurierem, czy odebrać paczkę. Żadnego awiza również na oczy nie widział, chodzi o przesyłkę allegro one kurier A001878IK7. Co mam przekazać klientowi, jak mu pomóc ?
@N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
______________________________________
Dobra rada zaczyna się od milczenia
Dobra rada zaczyna się od milczenia
oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

Moderatorka
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
07-11-2024
13:13
@mikeza dziękuję za sygnał! Ustalam losy paczki z oddziałem i wrócę z informacją.
Sandra
Moderatorka
Moderatorka
oznacz moderatorów

Moderatorka
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
07-11-2024
13:22
@mikeza wrcam do Ciebie z informacją. Paczka będzie ponownie wydana do doręczenia, natomiast Awizo Klient powinien otrzymać w wiadomości SMS na numer, który podał przy składaniu zamówienia. 😊
Sandra
Moderatorka
Moderatorka
oznacz moderatorów