Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam
Klient kupił towar do paczkomatu Inpost. Towar otrzymał. Zgłosił zwrot. Wysłał do nas zwrot.
Mam status "doręczony" ale paczki nie otrzymaliśmy.
Chcę napisać reklamację do Inpostu ale nie znam numeru przesyłki zwrotnej?
Gdzie to znaleźć?
Czy może trzeba powołać się na numer etykiety, na której towar jechał do klienta?
@potopo_pl Jeżeli klient zrealizował zwrot przez nasz system, to mogę sprawdzić numer przesyłki zwrotnej, będę potrzebowała do tego numer zamówienia. 😊 Jeśli jednak kupujący zlecił zwrot we własnym zakresie, wtedy najlepiej będzie skontaktować się bezpośrednio z nim, aby podał numer przesyłki zwrotnej.
W sprawie reklamacji do przewoźnika, jeżeli przesyłka zaginęła to może ją zgłosić:
a. niezależnie od statusu przesyłki, uprawnionym do złożenia reklamacji będzie kupujący
b. sprzedający może być uprawniony do złożenia reklamacji, jeśli posiada od kupującego zrzeczenie dochodzenia roszczeń.
To jest numer zamówienia: ade17520-99e1-11ef-b975-ed9b7a1007b9
Proszę o pomoc 🙂
@potopo_pl oto numer przesyłki 600000386450020011041694.