Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Zapisałem przypadkiem filtr w obsłudze zamówień w ramce "Szukaj".
Teraz za każdym razem jak otwieram zamówienia ten filtr się pokazuje.
Jak go usunąć na stałe?
@cetbud, możesz skorzystać z opcji "wyczyść filtry" po prawej stronie. 🙂
Korzystam, ale za każdym nowym otwarciem filtr jest aktywny.
Chcę usunąć go na stałe,
Klikam "Zamówienia od kupujących":
I za każdym razem włączony jest jest filtr (zaznaczony):
Tak.
Chrome.
Sprawdzałem na Mozilla dodatkowo.
Cześć mam ten sam problem z filtrem, udało się znaleźć sposób?
@lukasz7-77 w pierwszej kolejności wyczyść proszę pamięć podręczną przeglądarki i prześlij proszę zrzut ekranu, na którym widoczne będzie całe okno przeglądarki z adresem strony oraz godziną i datą.
Mam ten sam problem, usunąłem historię i ciasteczka z przeglądarki. Używam aktualnej wersji Firefox.
Data wykonania screena: 2023-07-02 at 22-01-49
@TrafficMarketing dziękuję za zrzut. Gdy klikasz w "wyczyść filtry" nic się nie dzieje?
Filtry się czyszczą, ale gdy wejdę ponownie w zamówienia to ten sam filtr wraca.
@TrafficMarketing konsultuję Twoje zgłoszenie z naszym działem technicznym. Proszę Cię o chwilę cierpliwości.
Udało się coś ustalić?
@TrafficMarketing nie udało nam się odtworzyć błędu, który opisujesz. Prosiłabym Cię o przesłanie krótkiego filmiku ukazującego kolejno wykonywane kroki, zaczynając od wejścia w zakładkę "zamówienia". Jeśli nie możesz nagrać filmiku, mogą być zrzuty ekranu.
Screen wysłałem powyżej. Problem jest prosty - wchodzę w zamówienia i zawsze mam aktywny filtr - metoda dostawy Allegro One. Gdy klikam w "wyczyść filtry" to ten filtr znika. Gdy zamknę kartę z zamówieniami i ponownie ją otworzę to filtr powraca.
Udało się jakoś to usunąć? Mam ten sam problem po przypadkowym kliknięciu zapisania filtra.
Wyczyść filtry --> zapisz filtry