Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_ Cześć. Kupujący nie chce zwrócić zakupionych przedmiotów, przedmiotów które jak twierdzi zostały celowo wysłane uszkodzone. Nawet jeżeli są zapewnione niestandardowe narzucone przez kupującego warunki zwrotu. Oznacza dyskusję jako nierozwiązaną. Jak rozwiązać ten problem? Pozdrawiam Tomasz Lenard
@paletyiskrzynki czy kupujący w dyskusji odpisał, że nie odeśle towaru? Wskaż proszę, którego zamówienia dotyczy dyskusja.
Proszę zapoznać się z dyskusją, tak będzie najprościej. Dyskusja dotyczy zamówienia 2fabaff0-dd26-11ed-a256-d3211fdde537 Pozdrawiam
@paletyiskrzynki dziękuję, konsultuję już z zespołem, co możemy Ci zaproponować w tej sytuacji, więc poczekaj proszę cierpliwie. Wrócę do Ciebie z odpowiedzią, gdy tylko dostanę informacje w Twojej sprawie.
@paletyiskrzynki wracam z dobrymi wieściami. Oznaczyliśmy już tę dyskusję jako rozwiązaną 🙂
Dziękuję za pomoc. Pozdrawiam.
A dlaczego ma zwracać? odesłać na reklamację?
Jeśli zakupiony produkt nie spełnia oczekiwań?
znowu lew nie czyta "Kupujący nie chce zwrócić zakupionych przedmiotów, przedmiotów które jak twierdzi zostały celowo wysłane uszkodzone." no pomyśl czemu nie zwróci bo chce przedmioty i ap i wymusza dyskusją mieć ciastko i zjeść ciastko