Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@agatasierechanod momentu nabycia przedmiotu masz 2 lata z tytułu rękojmi. Reklamujesz u sprzedawcy którego był zakup. Zakupy masz w zakładce Kupione o ile nie zostały ukryte przypadkiem przez Ciebie 😂
@agatasierechan Tak samo jak produkt, który jest dostępny. Składasz pisemną (mailem) reklamację z rękojmi, domagasz się naprawy, wymiany lub zwrotu wszystkich kosztów po odesłaniu. Sprzedawca jeśli nie może towaru naprawić ani wymienić, oddaje Ci wszystko to, co wpłaciłeś + koszt odesłania. Gdybyś miał problem z tą reklamacją, daj znać.
@agatasierechan tak samo jak produkt dostepny. Jełsi sprzedawca nie bedzie mial możliwości naprawy lub wymiany produktu wówczas powinien Ci zwrócić wpłatę.